כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אור זהבי

אור זהבי

צילום וידאו וסטילס
כתובת:רעננה
טלפון:0547423606
95
99 מתוך 100
לפי 239 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 10 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Marina   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו בהמלצת משפחה אור מקסים מלא בחוש הומור ומקצועיות כבר בטלפון הרגשנו שאנחנו בידיים טובות צייד אותנו בשלל טיפים לתכנון החתונה והערכות לצילומים. צילם אותנו צילומי זוגיות וצילומים ביום החתונה מה שעזר לרקום עמו כימיה נהדרת והקליל את האווירה ביום החתונה המרגש.
הצג עוד

shafir.gil   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אור היה מדהים החל משיחת הטלפון וגם ביום האירוע, פגשנו צלם חביב ומצחיק, אנרגטי מאוד וקשוב לכל בקשותינו.
הצג עוד

staikin ira   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
70 מתוך 100
התחתנו ב-30.10.2017 העבודה עם אור מתחלקת לשתיים- החלק של הצילומים, והעבודה על האלבום. מבחינת הצילומים עצמם - אין מה להגיד, אור הוא צלם בחסד. התמונות ממחישות רגעים יפהיפיים שנרצה לזכור. אור הצליח להוציא מאיתנו תמונות נהדרות, דאג שיהיו תמונות משפחה מדוגמות. הכל ברמה מאוד גבוהה, ובהתנהלות קלילה וכיפית תוך עמידה בלוז יחסית:) לא לקח יותר מדי זמן עד שקיבלנו את התמונות, ממש על הכיפאק, מקצועי, כמה רמות מעל הרבה עבודות של צלמים שראינו. מה שכן היה חסר לנו בצילומים עצמם - תמונות של ההתארגנות של החתן, וקצת תמונות של האוטו. מבחינת העבודה על האלבום..........לא בדיוק הצד החזק של אור. אחרי טיוטה ראשונית שאור שלח לנו הבנו שהעיצוב ממש ממש לא בכיוון, ושקלנו האם ללכת למעצבת בנפרד, לעשות את זה עצמאית, או שלהמשיך עם אור, כי כבר שילמנו לו חצי מהסכום. בסוף החלטנו כן להמשיך עם אור אבל ההרגשה הייתה שאני עיצבתי בעצמי את האלבום, אבל שילמתי על כך לאור. היו לא מעט הערות שזכו להתעלמות מוחלטת, ורק אחרי כמה פעמים שחזרתי עליהן, הן זכו להתייחסות ולתיקונים. מה שגרם לסחבת של כ3 חודשים , בקצב של 2-3 רשימות של הערות בשבוע. עכשיו קיבלנו את האלבומים המודפסים, ושם גילינו טעויות בהדפסה עם מסגרות לתמונות שלא הופיעו בטיוטות...לטענת אור זה יצא ככה בתוכנה :\
הצג עוד

ענת   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו שבוע שעבר את התמונות מהחתונה.. ומעולם לא היה לנו כל כך קשה לסנן תמונות! כל תמונה יותר מהממת מהקודמת!! אז אם אתם מחפשים צלם לחתונה אור הוא הבחירה בשבילכם!! בן אדם מדהים ומקצועי לאורך כל הדרך !!!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב5.10, שישי בצהריים. אור ליווה אותנו כבר מהבוקר, מעבר לכך שהוא דייק בזמנים (מה שהיה לנו מאוד חשוב), גם מאוד נהננו איתו במהלך הצילומים! יש לו חוש הומור מעולה וזה מאוד עוזר ביום הלחוץ של החתונה :) התמונות יצאו פשוט מדהימות, האלבומים לא פחות ממושלמים. תודה אור על אנרגיות טובות ותוצרים ברמה הגבוהה ביותר!
הצג עוד

קארין   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אור היה הצלם הראשון והיחיד שנפגשנו איתו. כבר מהפגישה הראשונה היתה כימיה נהדרת ומאוד התחברנו אליו. ביום החתונה הגיע עם מלא אנרגיות חיוביות,צחוקים והומור שהורידו את מפלס הלחץ. צלם מקצועי, אישי ומעניק יחס חם. ממליצה בחום!!!

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לא רק שאור צלם בחסד וכל התמונות שלו יוצאות מחמיאות ונהדרות, הוא גם קורע מצחוק! הפך את היום שלנו לנהדר עוד יותר, והצילומים פשוט משוגעים.
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו התחתנו ב16.5.18 ואור זהבי הייתה הבחירה הכי טובה ומוצלחת שהייתה לנו בכל החלטות החתונה! לפני החתונה קיבלנו ממנו המון המלצות וטיפים מעבר למצופה על מנת להקל עלינו ביום החתונה, מה שלא היה מובן מאליו בכלל! זה התחיל מהבוקר כשהוא הגיע עם הצוות שלו עם ים של אנרגיות חיוביות, צחוקים שהורידו את המתח שלנו וטיפים רבים להעביר את היום בכיף, ברוגע ועם תמונות מדהימות! אור הוא לא רק מקצועי, הוא גם יודע לעשות שמח, דואג לפרטים הקטנים ביותר ונותן יחס אישי וחם, וכיף להעביר איתו יום של חתונה! רצינו להגיד לך תודה ענקית מכל הלב ושתמשיך לשמח אנשים ולתעד את הזכרונות בצורה הכי יפה, איכותית וכיפית! אור ונדב
הצג עוד

racheli   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שפגשנו את אור התחברנו אליו ולא היינו צריכים לפגוש עוד צלמים. כמובן שלא התאכזבנו, היה נהדר להעביר איתו את יום החתונה. היה רגוע קליל וכיפי ומעל להכל מקצועי. בחופה לא הרגשנו אותו והתמונות יצאו מהממות! אנחנו ממליצים עליו לכל אחד, לא תתאכזבו!!!
הצג עוד

salsa49   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
. I would like to HIGHLY recommend Orr Zahavi, our wedding photographer, for any event in Israel. He brought out our best smiles and kept our energy high throughout our wedding day. Our photos are varied, fun and extremely well done. Thank you! ~ Rotem & Segev
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up