כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דורון פרחי - סקסופוסניט

דורון פרחי - סקסופוסניט

להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
טלפון:0508336199
70
97 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Alexandra   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
הזמנו אצל דורון 3 מוזיקאים ששידרגו מעל לכל ספק את האירוע שלנו! הם ניגנו בקבלת פנים, בסלואו ובהפסקות האוכל. מדובר במוזיקאים מוכשרים ברמה הגבוהה ביותר! האורחים מחמיאים בלי סוף על האווירה והמוזיקליות!
הצג עוד

Alina   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
חיפשנו הרבה זמן סקספוניסט ודורון התעלה על כולם איך ששמענו אותו מנגן ידענו שזה זה לקחנו לארוע את דורון והזמרת המהממת ששרה מדהיםםם הם הרימו לנו את הארוע בכמה וכמה רמות האורחים התאהבו והתלהבו לנו לא היה ספק בכלל ידענו שהם מצויינים קיבלנו הרבה מחמאות הם הפכו לי את הארוע למושלם כל הכבוד לכם באמת תודההה רבהה אני ממליצה בחום
הצג עוד

רתם   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
התחתנו אתמול ( ב 21/9) עם דורון סגרנו בתחילת השבוע. סיכמנו על 6 נקודות בהן משתלבים כינורות וסקסופון, העברנו את הטלפון של התקליטן לדורון והאמנו שיסגרו בינהם את הדברים. ברור שאת הכסף המזומן הכנו מבעוד מועד במעטפה ( עמדנו בכל הדרישות ובתנאי ההסכם מולו) הערב התחיל מקסים, דורון והכנריות עמדו בקבלת פנים, בחופה, בזליגה הקהל לאולם ובסלואו. להפתעתנו, בזמן המנה הראשונה ניגש אלינו דורון ושאל איפה הכסף הם סיימו. הופתענו מאוד לשמוע שכן סיכמנו גם על נגינה בין המנות ועל פריצת דאנס. לשאלתנו מדוע הוא אינו עומד בהסכם שהוא כתב, ענה כי התקליטן לא מסכים לשים את הפלייליסט שלו. שאלתי האם לא סגרו זאת מראש?? הרי העברנו לו את הטלפון של התקליטן, ענה שלא .... גימגם קצת ואמר שיבדוק שוב עם התקליטן.... בקיצור הרגשנו שהוא עושה לנו טובה והולך לבדוק עם התקליטן. עשו עוד קטע קצר ואז מיהר לקחת את הכסף ולברוח! פשוט חובבנות, חאפריות ובעיקר מאכזב...: בזבוז של כסף לקחת אותם!!!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up