כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מיקס ג'וני בגים

מיקס ג'וני בגים

תקליטנים
טלפון:036955555,0528641010
94
97 מתוך 100
לפי 120 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
8maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אין על אבי שמי!! הדיג'יי הכי טוב בארץ!!!
הצג עוד

Eila   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אבי שמי די גיי מספר 1!!!!! תודה לך על חתונה מהסרטים! בקרוב נשתמש בשירותך בשנית ושלישית❤️❤️❤️❤️❤️ אילה ומשה 13.10.15
הצג עוד

talas   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגענו לבועז אחרי שהיינו בשתי חתונות של חברים קרובים שבהן תיקלט. אחד הדיג'יי הכי תותחים ששמענו ! מעבר לעובדה שהוא בן אדם מגניב וחמוד לאללה, הוא קלט אותנו לגמרי והוא יודע לקרוא את הקהל בצורה מרשימה. החל מקבלת הפנים ועד השעות הקטנות שבהן ה ר י ם את הרחבה היתה מוזיקה מצויינת, אנשים לא הפסיקו לרקוד. הרחבה היתה מלאה כל הזמן ולא הפסקנו לקבל מחמאות על המוזיקה שבועיים אחרי החתונה. אחלה דיג'יי ואחלה מחיר מומלץ מומלץ מומלץ
הצג עוד

עדי ושלומי לאהיג'אני   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אבי שמי הדיג'י מספר 1!!! אז איך הכל התחיל? עוד לפני שהחלטנו להתחתן, נפגשנו בכמה אירועים בהם היית, כבר אז סומנת כדיג'י תותח שאין כמותו! הסתכלנו אחד על השניה ואמרנו זה הדיג'י שאותו נרצה בחתונה שלנו! כאשר החלטנו להתחתן היית הראשון שאיתו נפגשנו, אפילו לא רצינו לשמוע על אחרים. תחילה נפגשנו עם רשף אשר דאג תמיד להגיד לנו שאין על אבי. לאחר מכן, נפגשנו איתך, הפגנת את כל כישוריך, אמרת את דעותיך והמלצותיך, וכל זאת מתוך הניסיון האישי שלך והרצון הטוב שלך לעשות את האירוע שלנו מושלם! עשינו הקלטת ברכת כלה דרך החברה ואבי מהאולפן הקלטות פעל ביסודיות ודאג שהקלטה תהיה צלולה וברורה ונצא מרוצים! מכיוון שהיינו זוג קצת לחוץ אתה, אבי שמי, דאגת תמיד להרגיע אותנו, לבוא ולהגיד לנו "תדברו איתי מתי שאתם צריכים! אני פה לכל דבר שרק תצטרכו!" וכך היה, כל חשש הכי קטן מיד דיברנו איתך, דאגת להרגיע ולהגיד שהכל יהיה בסדר שלא נדאג, שבאותו יום נגיע רגועים ולא משנה מה קורה שפשוט נהיה משוחררים. וכך באמת היה, בזכותך, היינו רגועים!!! בזכותך היה לנו אירוע מושלם!!! לא יכולנו לבקש דיג'י טוב יותר ומקצועי יותר ממך! חוץ מהיותך דיג'י תותח גם אדם בעל ערכים המתחשב בכל מי שמולו! אבי שמי היקר, אנחנו מודים לך על הכל!!! קיבלנו אינספור מחמאות על המוזיקה שהייתה באירוע, הרחבה הייתה מלאה לאורך כל האירוע, לא היה אדם אחד שלא קם לרקוד! היה לנו אירוע שמח ואין ספק שזה רק בזכותך! מודים לך על כל רגע ורגע ועל זה שיצא לנו להכיר אדם כמוך! בטוחים שניפגש עוד בהמשך באהבה ענקית שלומי ועדי לאהיג'אני.
הצג עוד

Viki   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לDJ אבי שמי מס' 1!!!!!!!!!!!!!!!! אבי בן אדם מקצועי בטירוף, אוהב את העבודה שלו וזה בא לידי ביטוי בכל דבר- בפגישה הראשונית, בסמסמים ובזמינות שלו וכמובן באירוע עצמו ואפילו אחרי. אין מילים שיוכלו לתאר עד כמה שאנחנו מרוצים מהשירות שקיבלנו מאבי.. הבן אדם שפוט תותח על, יודע מה הוא עושה, החזיק את הרחבה באמצע השבוע עד 2 וחצי בלילה!!!! והיה אפשר להמשיך לכייף עד הבוקר, פשוט היינו כבר עייפים וגמורים וביקשנו שיפסיק.. אנשים עפו באוויר ולא מפסיקים לדבר עליו ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על בחירת הדיג'יי.. אבי מקצוע, מנגן את כל הסגנונות, הביא לרחבה גם את הקהל המבוגר ופשוט הטריף את האולם!!!
הצג עוד

Shahaf   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אבי שמי, האיש והאגדה!!!! אין מה להרחיב במילים כי כל המוסיף גורע. מקצועי ברמת שאתם לא מכירים בכלל, הרחבה הייתה מלאה בכל רגע ורגע של הריקודים, נתן שואו מטורף!! תאמינו לי אתם לא תצטערו לרגע, אין יותר טוב ממנו!!! תודה לך, תותח!!!
הצג עוד

nati   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שתכננו חתונה היה לנו ברור שנבחר באבי שמי, מספר 1 מרדיוס 100fm. ובאמת אבי שמי היה הדיג'יי בחתונה שלנו, אין עליו! אבי העיף את הרחבה! הרחבה הייתה מלאה מהרגע הראשון ועד האחרון! מעל ומעבר למה שציפינו. אף אחד לא רצה להפסיק לרקוד, מכל הגילאים. היה מטורף! כל האורחים שלנו עמדו בתור להגיד לנו כמה הם היו מרוצים מהמוזיקה. אבי, פשוט עשית את החגיגה שלנו, תודה לך על הכל! ספק מקצועי ברמה, מומלץ בחום לכל מי שמתכנן אירוע.
הצג עוד

Ran   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אבי שמי התותח היה התקליטן בחתונה שלנו, אין עליו! אבי העיף את הרחבה! התחתנו בחתונת צהרים אבל הרחבה הייתה מלאה מהרגע הראשון ועד האחרון! אף אחד לא רצה להפסיק לרקוד, מכל הגילאים. היה מטורף! אבי אתה מדהים! עשית לנו חם בגוף כי לא הפסקנו לרקוד אבל בעיקר חם בלב. אוהבים אותך! ספק מקצועי ונחמד ברמת על, מומלץ בחום.
הצג עוד

A&Y   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו אתמול באושן בתל אביב. הdj שלנו היה בועז, שהיה מ-ע-ו-ל-ה! הגענו אליו אחרי ששמענו את בועז בחתונה של חברים שהייתה מטריפה ושמחה בטירוף. עשו לנו המון המון שמח, הרחבה הייתה מפוצצת כל הזמן!! סמכנו עליו במאה אחוז, ובצדק. ובכלל. מדובר באנשים מקסימים שעושים הכל באהבה. ג'וני עצמן עצמו בן אדם קסום, מומלץ ((:
הצג עוד

jenlikeme   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
כאשר נפגשנו לראשונה עם רשף והוא הציג בפננו את כל הצוות שיש לו כמובן שהתלהבנו מאוד ממגוון האנשים, היה לנו ברור שאנחנו בוחרים באבי שמי. די ג'י מספר אחד בארץ, קודם כל הוא מצחיק ונחמד וקלט אותנו מהר, עזר לנו בהתלבטויות שלנו ואף כיוון אותנו ונתן לנו טיפים לגבי מהלך האירוע. זרם איתנו וכמובן עשה עבודה על הצד הטוב ביותר, האורחים לא הפסיקו לרקוד הוא ידע לקרוא את הקהל ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות. אנחנו מודים מאוד לכל צוות מיקס - ג'וני בגים על השירות המצוין ושעזר לנו לעשות אירוע מושלם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up