כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב שאול פרבר

הרב שאול פרבר

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:054-7312149
95
98 מתוך 100
לפי 218 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לרב שאול פרבר לאחר שחיתן את אחי ואהבתי איך שהעביר את החופה.לפני הארוע נפגשנו עם שאול בבית קפה, הוא היה מאוד נחמד ושאל שאלות כדי להכיר אותנו ולכוון לסגנון חופה שנרצה.החופה היתה קלילה, מכובדת וגם קצת עם טוויסט משעשע.קיבלנו ממנו מתנה סימלית וערכית עם הקדשה בחריטה.ממליצים מאוד!
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם הרב פרבר כ-4-5 חודשים לפני מועד החתונה ודיי מהר היינו בטוחים שאנחנו רוצים שהרב פרבר יחתן אותנו. מאוד נעים, חייכן ומסביר פנים. ענה על כל השאלות שלנו וביצע חופה מקסימה וקלילה!!! היה חשוב לנו שהחופה תהיה קלאסית ופשטוה וכך הייתה. ממליצים בחום.
הצג עוד

Deborah   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בהתחלה קיבלנו המלצה של רב, כי הוא דובר פורטוגזית, ואני עולה חדשה מברזיל, רציתי שבחופה שלי תהיו כמה מילים בשפת אם שלי. הרב הצליחה להבין את עולות שלנו, משפחה מסורתית ומשפחתה דתית. הוא הצליח לשלב את שפות פורטוגזית ועברית בצורה נעימה וקלה. אני מאוד מודה על רב וסופר ממליצה. O Rabino Saul conseguiu juntar os dois mundos. O meu de olá hadasha e do meu esposo israelense, de uma maneira agradável ele juntou os dois idiomas e conseguiu equilibrar as origens de nossas famílias. Super Recomendo!
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שאול רב מקסים ומאד קליל. כולם התלהבו ממנו בחופה. הוא לא כבד מידי בדיבור. מכבד את המעמד ותוך כדיי גורם לנו לחייך ולהנות מהחופה . אפילו נתן לי לשים לבן זוג שלי את הטבעת גם. ממש כיוון אותנו מה להגיד ואיך בלי שום לחץ. ממש איש נחמד !
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכרנו את הרב דרך המלצות, נפגשנו עמו בבית קפה. מההתחלה היה מקסים מאוד, אדם מרתק ומסביר פנים. יש לו סבלנות והוא מסביר יפה וברור. גם נותן מתנה סמלית.
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הרב שאול פרבר היה מדהים ובדיוק כמו שרצינו. ביקשנו חופה קצרה מצחיקה וקלילה וכך היה. ממליצים עליו בחום!!

shir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
זכינו שהרב שאול פרבר יקדש אותנו תחת חופה וקידושין. שלומי בן זוגי ואני חיפשנו רב עם אור בעיניים, מצחיק ואדם שמשרה אווירה טובה ורוגע - ולשמחתנו מצאנו את הרב פרבר. הרב הסכים לפגוש אותנו ביום ובשעה שנוחים לנו ואף הציע שנפגש בבית קפה בקניון גבעתיים. מרוב שהיה לנו כייף ומעניין, הפגישה ארכה כמעט שעתיים. הוא שאל אם יש לנו בקשות מיוחדות ואמר שחשוב לו לברך את הסבים והסבתות אם זה בסדר מבחינתנו. אנחנו הסכמנו בשמחה וביקשנו חופה קצרה של 15 דקות, וכן כך היה. קיבלנו מחמאות על הרב מהרבה אנשים ואנחנו בעצמנו אישרנו שמצאנו את הטוב ביותר - רב מרגיע, מקבל, מאיר, קליל, מצחיק ומשרה שלווה. בנוסף, ביום של החתונה, קיבלנו ממנו מתנה- 2 פמוטים עם מגש של כסף שעליו הוא איחל לנו מזל טוב כשחרט את תאריך החתונה שלנו, שמותינו ואת הרבנות גבעתיים אליה הוא משתייך. מאז מתלווה עוד ערך מוסף להדלקת נרות שבת. ממליצים בחום!!
הצג עוד

Nili   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו לפני חודשיים, לרב הגענו דרך המלצה של חברים שגם אותם חיתן ונפגשנו איתו לתיאום ציפיות בבית קפה. כבר בפגישה היה לנו חיבור טוב. הרב מצחיק, קליל ואדיב. הרגשנו שהוא התחשב בבקשות שלנו והיה חשוב לו שנהיה מרוצים. הרב שאל בפגישה אם יש לנו בקשות ספציפיות ובדיוק לפי מה שביקשנו ערך את הטקס. בנוסף הרב עזר לנו בכל מה שקשור לתהליך הרישום ברבנות ואינו ביקש תשלום על עריכת הטקס (אנחנו שילמנו מרצוננו). באירוע קיבלנו ממנו מתנה, פמוטים בהם היו חרוטים שמותינו. ממליצים בחום:))
הצג עוד

Yaniv Blecherman   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם הרב בבית קפה. הייתה לנו ישר כימיה איתו. הרב הסביר שלב אחרי שלב מה צריך לעשות. תזכר אותנו כשבועיים לפני החתונה לגשת לרבנות על מנת להביא את הכתובה והיה זמין עבור כל שאלה. הטקס היה קצר ולעיניין מלווה בבדיחות. בנוסף, הרב הביא עימו מתנה פמוטים - דבר מאוד יפה מצידו וכמובן שאינו היה חייב. לאחר הטכס פנו אל הורי מספר אנשים שציינו שהטקס היה מדהים.
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
בחרנו ברב לחתן אותנו ואין שמחים מאיתנו,נעים הליכות,קשוב,וגם בעל חוש הומור.קיבלנו שבחים ורק חוות דעןת טובות על החופה,שלא הייתה מייאשת וארוכה אך גם מרגשת מאוד וגם מעט מצחיקה,מודים לרב שאול פרבר מאוד ובטוחים שבכל חופה שהוא יהיה בה הוא יעשה אותה על הצד הטוב ביותר. באהבה והערכה רבה עידן ונועם רחמים
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up