כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
וניל צלמים
95
95 מתוך 100
לפי 209 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
טליה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
צוות מושלם עם אווירה מהממת!!! היה כיף מאוד בצילומים תמיד דרגו להצחיק אותנו לשמור על אווירה טובה להרים לנו וכמובן שבסוף יצאו תוצאות מדהימות!!!

בר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לפגישה עם אסף ומיד התאהבנו, בהומור, בזרימה ובקלילות!רצינו שמי שילווה אותנו בצילום יהיה מישהו שנוכל להיות משוחררים איתו ואין ספק שככה בדיוק הרגשנו.אסי ויוני שברו איתנו את הקרח, גרמו לנו לצחוק, להצטלם בלי יותר מידי מבוכה.באירוע עצמו צילמו כל כך הרבה תמונות מעולות ומצחיקות שתפסו בדיוק את הרגע והיו איתנו ממש עד השנייה האחרונה.בין הבחירות הטובות שעשינו.תודה❤️
הצג עוד

אבישג   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אסי והצוות היקר איזה חוויה!!! התמונות מושלמות ומעוצבות ברמה גבוהה, עזרו לנו להוריד את המתח והלחץ בעזרת מלא צחוקים ובדיחות :) תודה על יום מושלם הבחירה הכי טובה שלנו!!!
הצג עוד

סיון   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
איך אפשר לתאר את אסף והצוות שלו מבלי לחייך?אנחנו שנינו ביישנים מאוד, מהרגע שהם הגיעו הרגשנו הכלה ואהבה, כל הזמן פירגנו לנו ועזרו לנו להשתחרר.לא היה דקה שאסף והצוות שלו לא תיעדו מהחתונה, לא יודעת איך הם שרדו ערב שלם בלי מנוחה.התמונות מהחתונה מדברות לגמרי בעד עצמן!!! מקצועיות, איכות מהרמות הגבוהות, אסף הוא אדם אדיב ונעים שגרם לכל אורח ואורחת להראות וואו בתמונות!
הצג עוד

Diana   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אסף ואוהד התותחים!!! אמאלה איזה יום מושלם היה לנו איתכם!איזה כיף שהייתם הצלמים שלנו, ביום כזה לחוץ ומרגש היינו צריכים שמישהו ישחרר אותנו ויקליל את האווירה-וזה בדיוק מה שהיה.יום החתונה היה יום של שיא החום, והצלמים התותחים דאגו שלא יהיה לנו חם מידי והוציאו מלאאאאא תמונות רק ממקום ההתארגנות/אולם, בקושי יצאנו החוצה להצטלם, ובאמת שלא היה צריך אפילו.מהרגע הראשון שנפגשנו עם אסף ידענו שאיתו אנחנו סוגרים, אפילו לא היינו צריכים ללכת הביתה ולחשוב על זה או להיפגש עם ספקים אחרים.. הוא הראשון שאיתו ניפגשנו ואיתו גם סגרנו.היה יום מהמם ומושלם, קיבלנו את התמונות תוך פחות משבוע (!!!) שזה מטורף.חששנו מאוד מהצילומי זוגיות, פחדנו שנהיה נורא מבויימים, ומהתמונות אפשר לראות כמה היה קליל וכיף בזכות אסף ואוהד.תודה ענקית לכם❤️ממליצים עליכם בחום!!!
הצג עוד

דקלה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מושלמת מצחיקה ומהנה נהננו מכל רגע אין ספק שעשינו את הבחירה הנכונה
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחברנו עם אסף מהשנייה הראשונה שדיברנו איתו בטפלפון וסגרנו את הכל. גילינו כמה זכינו שבחרנו בוניל עוד מהצילומי זוגיות שעשינו לפני החתונה. ביום של החתונה עצמה האווירה הייתה כיפית, מצחיקה וקלילה ויצאו תמונות מושלמות שקיבלנו אותם כבר יום למחרת.
הצג עוד

Segev   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
התקשרתי לאסף ישר היה חיבור מהיר ! איש מקסים ובעל חוש הומור טוב והכי חשוב צלם מקצועי שאין כמותו. כבר מההתחלה הוא נתן תחושת ביטחון שידע בדיוק איך ומה לעשות ואיך להדריך אותנו חחחח הכי חשוב, בנוסף לזה שהיה הצלם אפילו לקח אותנו ברכב שלו ממקום למקום. באמת שאין שירות כזה, התמונות יצאו כל כך מושלמות ולמרות שהיינו זוג לא קל הוא ידע בדיוק איך לצלם אותנו כמו שנאהב. ממליץ בחום
הצג עוד

Eden Zvi   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
45 מתוך 100
*עדכון ביקורת:לצערי הרב אני נאלץ לשנות את הביקורת שלי על וניל צילומים, מבחינה מקצועית הם היו נהדרים אבל מבחינת שירות וזמינות היו על הפנים... אנחנו כבר יותר מחצי שנה אחרי החתונה ועדיין לא קיבלנו את כל החומרים, מנסים להשיג אותם ולקחת את החומרים וזה פשוט נורא כי צריך לרדוף אחריהם במקום לתת שירות... זה באמת בלתי נסבל...
הצג עוד

שמחה   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
תודה רבה לכל הצוות שהיה איתנו וליווה אותנו ביום הזה !!באמת שכולם היו קשובים וממש ממש מקצועיים!שמחנו שבחרנו בכם לצלם את היום שלנו :)באמת שאין עליכם :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up