כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

תמר טוך
94
99 מתוך 100
לפי 11 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מאמא   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי את המושלם או המושלמת שתספר אותי לא קצר מידי לא ארוך מידי, שלא תשאיר קצוות מפוצלים. אחת שתדע להקשיב וגם שתהיה לה דעה. קיבלתי המון המלצות על תמר טוך... הרמתי אליה טלפון... אל אף שעדין לא הסתפרתי, שתמר היתה תפוסה לתזמון שהייתי צריכה, תמר שמעה את המצוקה הקלה בקולי. הגיע עד אליי עם חומר לשיער (ללא בקשת תשלום!) ונתנה לי הדרכה קצרה איך לסדר את השיער ! מקסימה, מקצועית, אנושית -זו לא מילה! אני בטוח אסתפר אצלה ואדווח מהשטח. הכלה של מחר בוודאי בידיים בטוחות!!!
הצג עוד

dashmarianna   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
רציתי משהו מאוד מסוים לתסרוקת שלי, אבל פשוט לא ידעתי מה. תמר הייתה עם המון סבלנות והקשיבה לי ולא ניסתה לכפות את דעתה. הצלחנו למצוא את התסרוקת המושלמת בסוף בלי בעיות.ביום החתונה עצמו תמר הגיעה עם המון סבלנות ומצב רוח טוב, השראתה רוגע ושלווה. התסרוקת יצאה מעולה וקצרה המון חמאות. אני ממליצה עליה הפה מלא לכולם!
הצג עוד

avivad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
קבעתי עם תמר אחרי שראיתי תסרוקות יפות שהיא עשתה לחברות שלי ושמעתי שהיא מאוד נעימה.בפגישת הניסיון היא הראתה לי יותר מ-5 אופציות לתסרוקות והייתה כיפית מאוד (המספרה שלה היא אחת המגניבות).ביום החתונה (למרות שיום קודם היא היתה חולה ואפילו לא נתנה לנו להרגיש את זה) היא התייצבה אצלי בבית מוקדם כדי שלא נתעכב ועשתה לי תסרוקת ממש יפה אחרי שנתתי הערות על התסרוקות שעשינו בניסיון.תמר מביאה איתה הרבה שמחה ליום האירוע, היא גם עזרה לי ללבוש את השמלה בבית - יודעת מה היא עושה.
הצג עוד

גליל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ברגע שהגעתי אל תמר הבנתי שמצאתי...כבר בתסרוקת ניסיון תמר עשתה לי 5 תסרוקות שונות שרובן היו ממש יפות ויחד החלטנו מה הכי מתאים לי. היא הייתה מאוד מקצועית וצילמה את התסרוקת ואמרה לי להביא את התמונות ביום החתונה עצמו.ביום החתונה היא הייתה ממש מקצועית והיה פשוט כיף להיות איתה.התסרוקת יצאה מדהימה וקבלתי אינסוף מחמאות.
הצג עוד

revi22   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
תמרי הנהדרת, קיבלה אותי לשיער ניסיון בחיוך גדול, היא היתה מקסימה ואפילו שיש לי שיער מאוד ארוך השתדלה כמה שיותר להמחיש לי סוגי תסרוקות שונות, וניסינו לפחות 7 אפשרויות. תמרי הגיעה שעתיים לפני שקבענו ביום החתונה וכל זה מהמקצועיות הרבה שלה שלא תאחר. היא הגיעה מצויידת לחלוטין ומלאת סבלנות. תמרי מאוד מרגיעה וחמודה והכי חשוב עושה עבודה מושלמת ומכל הלב!! השיער שלי החזיק כל היום ואפילו לא היה צורך בתיקונים. תמרי הקדישה לנו את כל היום והיא לא קובעת כלות נוספות כך שהייתי מאוד שקטה שהיא לא מוגבלת בזמן איתי. תמרי הביאה שלל אביזרי שיער והשתמשה בהם מכל הלב.
הצג עוד

שושנה6   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין לי מילים לתאר את האושר שגרמה לי תמר. פשוט מדהימה, מקצועית ברמות ולפני הכל- נשמה!!בסוף תמר סירקה גם את כל בנות המשפחה. המחיר כלל כמה תסרוקות ניסיון עד שהייתי מרוצה.
הצג עוד

הר זהב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כבר מהרגע הראשון התחברתי לתמר, שהייתה רגועה ונחמדה. הניסיון בסטודיו שלה בקיבוץ יפעת היה מאוד כיף, המקום מרווח וגדול ויכולתי להביא את כל המשפחה לשם. תמר עשתה לי חמש תסרוקות שונות בניסיון והקפידה לצלם את כולן ואף הבטיחה לי ניסיון נוסף (ללא תשלום) אם ארצה לראות עוד אפשרויות לסגנונות. במסגרת הניסיון גם עשיתי איפור של עופרה סול שהיה מאוד מוצלח והשתלב עם התסרוקות.ביום החתונה תמר הגיעה בבוקר למלון בחיפה ובנתה יחד אתי את התסרוקת המושלמת לארוע, על בסיס הרעיונות שראיתי בניסיון.התסרוקת הייתה מאוד יפה ומחמיאה והחזיקה מעמד כל הערב, כולל צילומים והכל.באותה הזדמנות תמר גם עשתה תסרוקת מהממת לאמא שלי ופן לדודה שלי (אף שלא קבענו זאת מראש), והכל בחן ובצורה מאוד כיפית.
הצג עוד

miriam34   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
תמר מקסימה לחלוטין, ועושה תסרוקות יפהפיות! התסרוקת שלי יצאה מאוד יפה, וקיבלתי עליה מחמאות רבות. היא גם התאימה מאוד לשמלה ולאווירה הכפרית של החתונה.תמר משרה אווריה מאוד נעימה ונינוחה, מההתחלה נותנת לך תחושה שאת כמו מין בת שלה, אין שום פלצנות והתחכמות באוויר אלא אווירה ביתית וחמה מאוד. בנסיון תמר עושה כמה תסרוקות, בלי שום לחץ ובכיף. היא גם מאפשרת להגיע לנסיון נוסף ללא תשלום, אם את לא בטוחה או משנה את דעתך פתאום, או רוצה לנסות עוד כמה תסרוקות. מה שראוי מאוד לציון, הוא ההקשבה של תמר לכלה. היא הדגישה בפניי שהיא הולכת איתי ותעשה אך ורק מה שאני ארצה, גם אם היו בינינו קצת חילוקי דעות לגבי מה יפה יותר. תמר הייתה מאוד בעד תסרוקת אסופה, אבל אני התעקשתי על פזור כי זה הרבה יותר "אני" והרגיש לי יותר נכון. כמובן שהיא זרמה איתי והתסרוקת יצאה ממש יפה, והרגשתי איתה מאוד טוב. במקרה ביום החתונה קרה לי איזה אסון רציני עם השמלה שהתלכלכה (הכל היה בסדר בסוף, אל דאגה), הייתי מאוד נסערת ותמר עשתה כל שביכולתה כדי להרגיע אותי ולעזור. כמובן שהיא הגיעה בזמן (או לפני אפילו), כך שהיה מרווח לפתירת משברים כאלה ואחרים והיא יכלה לעבוד בנינוחות. ממליצה בחום!
הצג עוד

inbl   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
תמר מקסימה. באתי אליה בלי לדעת מה אני רוצה. בתסרוקת ניסיון היא עשתה כמה דברים שהיו בסדר גמור אבל לאף אחד מהם לא התחברתי ממש. תמר אמרה שאני יכולה לבוא כמה שאני רוצה לתסרוקת ניסיון נוספת ואכן הגעתי. מכיוון שלא הייתי סגורה על מה אנ רוצה תמר לקחה את המצב לידיה ועשתה לי תסרוקת מדהימה. ביום עצמו היא הגיע בזמן (התארגנתי אצל אמא והיא באה לשם), עם מצב רוח טוב, רגועה (חשוב חשוב ביום החתונה!!), והתעלתה על כל מה שדמיינתי מבחינת התסרוקת שעשתה לי. יצא מ-ה-מ-ם. אפילו המאפרת שלי ביקשה את הטלפון שלה כדי להמליץ עליה מרוב שהתלהבה (והן לא הכירו קודם).תמר סירקה גם את אמא שלי ואחותי בלי תסרוקת ניסיון - פשוט התאימה להן בדיוק מה שצריך. גם הן לא ידעו מה הן רוצות ותמר פשוט עשתה את התסרוקת בצורה הכי טובה שאפשר. והכי חשוב - התסרוקת החזיקה כל הערב עם הלחות (התחתנתי בגן) והריקודים והזיעה והכל.בקיצור - מומלץ מומלץ!
הצג עוד

דנה שבתאי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לתמר, תודה רבה על כל השרות והמקצועיות. עשית את הכל בצורה מקצועית ונהדרת והפכת את היום של החתונה לרגוע ומהנה. התסרוקת יצאה פשוט מדהימה ואלגנטית וכמובן שקיבלתי המון המון מחמאות עליה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up