כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

וילה בלה

וילה בלה

איפור כלות
טלפון:08-6231020
85
88 מתוך 100
לפי 8 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Riki   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
ייחודי ואייכותי בנוף המדברי , רמה גבוהה של מקצועיות ויחס
הצג עוד

liatisraeliran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לפני שהגעתי לאיפור/ תסרוקת ניסיון אצל אסי, הייתי אצל שתי מאפרות אחרות שהמליצו לי עליהן. המאפרות שאלו אותי מה אני רוצה ועשו בפועל מה שבא להן (שזה היה ההפך הגמור ממה שרציתי) לאסי הגעתי דרך אחותי שהיא לקוחה קבועה שלו. הייתי כבר מיואשת וחשבתי שלא משנה מה, אני לא אצליח למצוא מאפר/ת שתבין אותי ותאפר אותי כמו שאני רוצה. אסי שאל מה אני רוצה ובאמת התכוון לעשות זאת. אני לא מתאפרת ביום יום בכלל והיה לי חשוב להרגיש שזו אני במאה אחוז, למרות שחייבים לאפר בכמה שכבות בגלל המצלמה. המאפרות האחרות אמרו לי שאני חייבת ריסים מלאכותיות, תוספות בשיער, צורה מסויימת בגבות ועוד ועוד. אסי מנגד, פשוט איפר ועשה תסרוקת מדהימה, בלי שום תוספות. זו מקצועיות!!!! כשחזרתי לבן זוגי אחרי המאפרות הראשונות, הוא נבהל ממש. כשחזרתי מאסי עם האיפור אחרי הניסיון, הוא שם לב שאני מאופרת, אך זאת עדיין הייתי אני במאה אחוז. וביום החתונה, הרגשתי כמו נסיכה, כ-ו-ל-ם החמיאו על האיפור והתסרוקת, אבל מחמאות כנות ולא המחמאות הרגילות, אסי פשוט אומן אמיתי, ואני הייתי מרוצה מהעבודה שלו עד השמיים.גם לאחותי ואימי הוא עשה את האיפור והתסרוקת, וגם הן ניראו מהממות... וחוץ מהעבודה המדהימה, היה לי פשוט כיף. השעות שישבתי מולו עברו בקלילות, לא הייתה תחושת לחץ, הוא ידע בדיוק מה להגיד ומתי. הוא נשמה מדהימה, באמת, מי שרוצה חוויה שונה אני ממליצה עליו בחום.
הצג עוד

moranohad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חברה טובה שלי התארגנה אצל אסי בוילה בלה ונהנתה מכל שנייה...אני התחתנתי במרכז ולכן להתארגן בבאר שבע לא היה לי נוח אך החלטתי שאני רוצה שאסי יארגן אותי ויגיע אליי.אסי בדלי בחור מוכשר בטירוף!!!! הצליח לקלוע בול לכל בקשותיי ונראתי מהמם ולא הפסקתי לקבל מחמאות...יש לי שיער דק מאוד ולא רציתי תוספות שיער... אסי הצליח לנפח לי את השיער בצורה מחמיאה וטבעית לחלוטין ולאסוף לי את השיער מבלי שיראו את הכתם לידה הענקי שלי ( היה לי מאוד חשוב להסתיר אותו)האיפור היה מחמיא מאוד ( טישטש את כל הפיגמנטציה והפגמים) ועם זאת לא נראתי עמוסה באיפור...לאורך כל היום אסי היה מדהים!!!! מרגיע ומצחיק. סמכתי עליו והרגשתי מדהימה :)אסי אירגן גם את אמא שלי- שיער ואיפור וגרם לה להיראות הההההרבה יותר צעירה מבחתונה של אחותי שהייתה לפני שש שנים!!!! היא ביקשה משהו מסוים והוא הציע משהו אחר לגמרי, היא זרמה עם הרעיונות שלו והייתה מהממת והכי חשוב מרוצה מאוד!!!!אם את גרה באיזור הדרום אל תחשבי פעמיים ולכי להתארגן בוילה בלה עם אסי והצוות המקסים...אם את גרה במרכז ורוצה איפור ושיער ברמה אחרת- אסי הוא הבן אדם!!!!תודה ענקייייייית על שהפכת את היום שלי למושלם.... וגרמת לי להיראות מדהיייים!!!!
הצג עוד

yafitco   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אסי מעצב שיער מוכשר ומדהים, הסירוק לא יכל להיות מושלם יותר- התסרוקת הייתה מיוחדת ואלגנטית, לא זזה מהמקום למרות שיחסית לא רוססה במון ספריי (לבקשתי) ,אסי הגיע לתוצאה מדויקת ועשה לי תסרוקת שהיא "אני" ולא עשויה מידי, קיבלתי עליה אין ספור מחמאות והרגשתי הכי יפה שרק אפשר.בעיניי אפילו יותר חשוב היחס הטוב והחם שקיבלתי מאסי ומכל צוות המספרה ,כולם רק רצו שאני אתפנק ביום שלי ושיהיה לי הכי כיף שאפשר. הרגשתי כאילו התארגנתי לחתונה בבית עם המשפחה!אסי נתן לי את מלוא תשומת הלב אפילו שהייתה עוד כלה והרבה מלוות (מאורע חריג ביותר אצלו ,פשוט שתינו לקוחות ותיקות והוא לא רצה לוותר על אף אחת מאיתנו),למרות שעשיתי רק סירוק הוא אפשר לי להתאפר ולהתלבש (ואפילו עזר לי) בוילה המקסימה שלו.
הצג עוד

preshahaf   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
מאכזב וצורם באופן שקשה אפילו לי לתאר במילים. פשוט מאכזב - וחבל.
הצג עוד

מזולה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מקום מדהים !!! פסטורלי מקנה לנפש רוגע, עילוי,שלווה,ומבט לתוך הנשמה עם שאלה אישית קשה ??? אני חולמת!זו מציאות?והשאלות ממשיכות להתבולל עם קולו המרגיע והמתנגן ומגע ידו על שערי של אסי בדליהוא הבעלים,היזם,והמוביל את הצוות שאין לפסוח עליו.מיקצוען! יודע להלביש את כול הקונספט בדיוק רב!את היום הנכסף והמיוחד הזה אני ורונן לא נישכח == התחיל טוב מאוד בבוקר ,בצהריים היה מצויין, ואחרי הערב הגדול, ומלא הפירגונים אני יכולה לשייך את מירב ההרגשה לתחילת היום ולומר במילה אחת!אסי היה ניפלא !!ממליצה בחום רב!!!!!
הצג עוד

sigalkatz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
יש רגעים בחיים שלא שוכחים והיום שלי זה יום החתונה בוילה בלה. יום הכלה היה אחד הימים המקסימים ביותר בזכות אסי וצוות העובדים של וילה בלה. אסי והצוות גרמו לי להרגיש מלכה ליום אחד. פינוקים, ארוחת בוקר עשירה, טיפול פנים מרגיע, פירות, יחס אישי והמון המון פרגון השקעה מצד כולם. הוילה עצמה מהממת, בעלת גן ירוק ופינות ישיבה. אסי ישב איתי לפגישת היכרות וכבר מהרגע הראשון הבנתי שהוא הבחירה הטובה ביותר שיכולה להיות - האיפור והשיער היו מעבר לכל מה שציפיתי. כולם פירגנו ואהבו את העובדה שהייתי פשוט אני, לא בובה מאופרת ולא בובה בחנות ראווה, פשוט בדיוק מה שרציתי - הכול בזכות העין המעולה והיצרתית של אסי.ממליצה בחום, אין עוד דברים כאלה באיזור הדרום.....שתיים מחברותי שמתחתנות בחודשים הקרובים גם הן מתארגנות בוילה - התוצאות הוכיחו את עצמן....
הצג עוד

naamamir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
מקום שכיף להיות בו, הייתי רק בייעוץ כללי. אבל אסי די ידע לקלוע למה מתאים לי, מאוד נחמד וסימפטי.מציעים שם יום שלם לפינוק הכלה, או רק איפור שיער.למי שגרה בדרום ורוצה מקום באמת איכותי באוירה ומאוד אישי-לא סלון כלות , וילה בלה מומלץ!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up