כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
DJ איתי הרפז

DJ איתי הרפז

תקליטנים
טלפון:0526660767
95
99 מתוך 100
לפי 62 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dolev   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
כשנפגשנו עם איתי עמד מולנו קודם כל - בן אדם . אכפתי וסקרן, מקצועי וסבלני, חייכן ונדיב. ביום החתונה הוא לגמרי נתן בראש, קלע בול לצרכים שלנו ושל הקהל, אין אחד שלא מצא את עצמו רוקד. קיבלנו אינספור מחמאות על הבחירה הזו, ללא ספק איתי הוא בחירה מדוייקת לאירוע שלכם!
הצג עוד

Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
איתי, איתי, איתי, קשה לתאר במילים את הכיף, האושר והחוויה הטובה שענקת לנו. דיג'י מהשורה הראשונה, אין אנשי מקצוע כמוך היה פשוט מושלם!! ידעת לעזור ולכוון, לקרוא את האוירה והקהל והצלחת להרים שמחה שאין כמוה. ממצליצים בחום, אין כמוך!! אוהבים המון, ליאל ותומר.
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
תענוג של בנאדם, היה לנו כיף מאוד לעבוד איתו על החתונה, וללא ספק הכי כיף בחתונה עצמה. הוא הקשיב לרצונות שלנו, ושילב אותם במהלך הערב, כולם נהנו ופרגנו. קורא את הרחבה היטב =)
הצג עוד

Oren   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אנחנו מאוד מאוד מאוד ממליצים על איתי, הוא עשה את החתונה שלנו אירוע מושלם! דיג'יי חתונה זה דבר חשוב מאוד ובהרבה חתונות שהיינו בהם זה הדבר שמנע מהאירוע להמריא ואפיךו הרס אותו לגמרי.... איתי הוא בדיוק ההפך, גם בזכות פגישה ארוכה ביננו וגם בזכות העובדה שהוא תותח הוא העיף אותנו ואת את הקהל באוויר תוך כדי שסיפק את כל הבקשות (גם ההזויות) שלנו ויצר רחבה משוגעת שלא נתנה הרבה ברירות לקהל אלא לרקוד! תודה רבה איתי על אירוע בלתי נשכח אורן ומיה
הצג עוד

may   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
נתחיל במילה אחת- ווווווואוווווו!!! איתי היה אחת הבחירות הכי טובות שעשינו!!! אני אתחיל בפגישה הראשונה- היה חיבור מההתחלה, איתי מקצועי בטירוף ומגניב בטירוף ;) ישר קלט את הראש שלנו וקלע בול למה אנחנו אוהבים יותר ומה פחות. ובמבחן התוצאה- הרחבה הייתה מלאה לכל אורך החתונה, מההתחלה ועד הרגע האחרון! הוא העיף אותנו באוויר וידע לקרוא במדוייק את הרחבה באופן הכי מקפיץ שיש! לא הפסקנו לקבל פידבקים על איזה די ג׳י מעולהההה היה לנו! אז בקיצור- המלצה חמה חמה חמה! מבטיחה שלא תתאכזבו להפך!
הצג עוד

מעיין ואיליה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
איתי התאים לנו בול. אתחיל מהסוף – אהבתי את כל המוסיקה שהייתה לנו בחתונה. לא היה שום שיר, ולמען האמת שום רגע שבו לא נהניתי מהמוסיקה. וזה לא שבחרנו את כל הסאונד טרק מא' ועד ת'. זה בגלל שאיתי הוא מקצוען אמיתי שלקח את הזמן להכיר אותנו ולהבין בדיוק מה היא המוסיקה שמתאימה לנו ולא פחות חשוב, מה המוסיקה שפחות מתאימה או לא מתאימה לנו בכלל. והוא גם הבין היטב את הראש של האורחים שלנו, שרקדו אתנו עד שכיבו עלינו את האורות. אבל לא רק התוצר הסופי היה מעולה, אלא גם הדרך לשם הייתה ממש ממש מהנה. החל מהשיחה הראשונה עם איתי ועד לפגישת המוסיקה בביתו, היה ברור שהוא לגמרי מבין את הראש שלנו, מכיר היטב את השירים שאנחנו אוהבים, יודע להציע עוד מוסיקה באותו סגנון, עוזר לכוון אותנו לעוד כיוונים מעניינים, ומכבד את הבחירות שלנו. פגישת המוסיקה עצמה גם הייתה חוויה מעולה. הגענו אליה די מתים, אחרי יום סידורים והתרוצצויות בחום של תל אביב ובעודנו הלומי יעפת (הגענו ארצה מארצות הברית בערב שלפני). לא בדיוק מצב רוח אידיאלי. אבל הפגישה הזאת הייתה ללא ספק אחד הדברים הכי כיפיים שעשינו כחלק מההכנות לחתונה. ואיתי הצליח ליצור אווירה ניחוחה ומהנה, והיה שם כדי לייעץ, להציע, ולזרום אתנו והסגנון שלנו. בקיצור, יצאנו משם אחרי כמה שעות מלאי אנרגיה ובטוחים שלפחות מבחינת המוסיקה, החתונה תהיה מעולה. וזה עבד פשוט מדהים. גם מבחינתנו וגם מבחינת האורחים שהרעיפו מחמאות על המוסיקה גם בקבלת הפנים וגם בשלב הריקודים. ממליצים על איתי מכל הלב!
הצג עוד

Meital   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
Mr. Big שלנו, נתחיל בתודה על יום מושלם, מקצועי וכייפי אצלך באולפן בו התייחסת לכל בקשותינו. תודה על ערב חתונה מטורף!!! הרחבה לא נחה לרגע עד השעות הקטנות של הלילה. עד היום אנשים מספרים לנו כמה הם נהנו וכמה שמח היה. הסאונד היה מדוייק
הצג עוד

Yaniv   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מדהים! איתי שלנו שחקן נשמה, חייכן, קשוב, יצירתי, וייבז אש וכיף כיף כיף של בנאדם. בחירת שירים קלילה מדוייקת וזורמת הרים את כל הרחבה על הרגליים. מוזיקה טובה מלא חוש הומור ותשומת לב לפרטים. איזה שיגועים רקדנו כמעט עד שהשבת נכנסה. טירוף! ממליצים בחום ובמלא אהבה! תמר ויניב
הצג עוד

hoomeni   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
כבר בשלב בחירת התקליטן ולאחר שנפגשנו עם 3 דיג'ייז, הבנו (יעלי ואני) שאיתי מתאים לנו כמו כפפה ליד. איתי מלך ענק, בן אדם יקר ונשמה גדולה, מקצוען ברמות הגבוהות ביותר (גם בסאונד) והרים לנו חתונת שישי צהריים שמשלבת סגנונות רבים וקרחנת על בסוף. מחמאות על המוסיקה הגיעו מכל הגילאים!! החל משלב קבלת הפנים ועד לשלב הברדקייה בסוף (מוזמנים הלכו לנשק אותו). איתי - אוהבים אותך אח יקר! תודה על הכל!!
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
איתי המקסים היה בחירה מעולה. אחרי שנפגשנו לא התלבטנו. מקצוען על, יודע לקרוא את הזוג וגם את הקהל באירוע. והכי חשוב בנאדם מדהים וכיפי לעבוד איתו. מומלץ בחום !!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up