כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רות שחוח
83
79 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dalia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
חיפשתי שמלה לחתונת בני. הגעתי לרות בקרית מוצקין פגשתי מעצבת מקצועית חייכנית ואדיבה שמיד קלטה מה אני מחפשת והראתה לי שמלות שקלעו בדיוק לטעמי. אחרי שמדדתי שתי שמלות הדילמה היחידה היתה מה לבחור מבין שתיהן . אני רוצה לציין את השרות האדיב שקיבלתי ומסכמת את חווית הקנייה מהנה ביותר. דליה
הצג עוד

thunderstorm   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
יחס נפלא, אישי ומקסים.מהרגע הראשון שנכנסנו לחנות, רות מצאה לי ולאמי תלבושות מדהימות - בדיוק מה שרצינו, בדיוק בצבע הנכון ובמידה הנכונה.רות דאגה לתיקונים קלים (חיזוק תפרים ותפירת אפליקציה אחרת) והוסיפה שאל שיתאים לשמלה ללא תוספת תשלום.הכל היה מוכן בזמן (ומהר!). היחס של רות היה נהדר לאורך כל הדרך.
הצג עוד

ani47   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
מבחר בגדים יפה ומיוחד שמתאים לכל הגילאים ולכל הגדלים , אך לא פחות חשוב השרות והבטחות שלאחר המכירה. לא חשוב רק היחס היפה עד למכירה אלא לעמוד במילה שלאחר מכן.

noaym   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כשהתחלתי לחפש שמללת כלה ידעתי שני דברים, 1) לדיזינגוף אני לא מתקרבת 2) ידעתי אילו סגנונות אני לא רוצה. הגעתי לרות בעקבות המלצות חוזרות ונשנות של אמא שלי וברגע הראשון שנכנסתי לחנות השמלה שלי כבר הייתה בראש שלה. רות קלעה ישר לטעמי ולסגנן שלי, יצרה שמלה ייחודית ומיוחדת תוך כדי שידעה להקשיב לרצונות שלי ולתרגם אותם לעבודת יצירה מופלאה ויפה שאין כמוה. עלי לציין את עבודת החשיבה המרובה שנעשתה עבור השמלה, כל פעם שבאתי לחנות רות אמרה לי שהיא חשבה על עוד פריט שיכול לשדרג את המראה והסגנון. השמלה הייתה בסגנון הצארלסטון (שנות ה-20') ורות חשבה על כל פרט, גם מעבר לשמלה (תספורת ואביזרים נוספים..) על מנת שכל המראה יהיה תואם לקונספט. רות עשתה הכל על מנת שיהיה לי נוח עם השמלה, וכל פעם שהציק לי משהו ישר נפתרה הבעיה על ידי פתרון יצירתי. המחמאות על השמלה המהממת לא מפסיקות לזרום. כמו שכלה צריכה להיות, רות הצליחה לשלב בין הסגנון האישי שלי שמלווה אותי ביום יום לבין היכולת להיות מלכת הערב ולהמם את כולם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up