כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
קייטרינג אסאדו באבוקדו

קייטרינג אסאדו באבוקדו

קייטרינג לאירועים
טלפון:0525601818
96
99 מתוך 100
לפי 96 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ohad   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
משפחה של קרניבורים בת מצווה לילדה אז הולכים רק לגיא. קורה
הצג עוד

Kai   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
גיא שלמוני המלך!תכננו חתונת שטח והגענו לגיא מהמלצות, מאותו הרגע הרגשנו שאנחנו בידיים הכי בטוחות!!!!!!באמת שגיא עשה לנו את כל האירוע!!לא הפסיקו להחמיא לנו על האוכל ואנשים לקחו 3 צלחות מהכל!!!!
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין לנו מספיק מילים לתאר את החוויה עם אסאדו באבוקדו.ניסיון, מקצוענות, יושר ולב רחב היו הכי חשובים לנו ומצאנו אותם בשפע אצל גיא. האורחים לא הפסיקו להרעיף מחמאות תוך כדי ואחרי החתונה, הכל היה טרי, טעים, אסתטי ומזמין. אפילו האורחים הביקורתיים והמעצבנים נשארו ללא מילים:) מאחלים לכולם כזאת חוויה! מושלם.
הצג עוד

yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
נתחיל מהסוף, שירותיות ברמה הגבוהה ביותר שחווינו, מדובר על הקייטרינג הכי טעים ומקצועי שיש! ועכשיו נחזור להתחלה, אחרי שהקייטרינג המקורי הבריז לנו שלושה חודשים לפני החתונה הגענו לשלמוני מהמלצה של חבר. ו-וואו איזה המלצה! ישר שלמוני הרגיע אותנו וכבר סגרנו איתו באותו היום. שלושה ימים לפני החתונה פרץ מבצע חץ ורעם והאירוע היה אמור להיות בטווח האש- גם אז שלמוני התגייס ודאג לנו לשטח במושב שלו ולכל אנשי הצוות החסרים. לסיכום מעבר לכך שכל האורחים בחתונה לא הפסיקו לדבר על האוכל מדובר על לב ענק שהפך כבר למשפחה! ממליצים בחום❤
הצג עוד

Omer   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהשיחה טלפון הראשונה היה ברור שאין כמו גיא!הרגיש שיעשה בשבילינו הכל!נתן לנו הרגשה שאנחנו בידיים טובות.האוכל היה מעולה שבאנו לטעום ולגמרי באירוע שלנו.הצוות וגיא תפעלו בצורה מושלמת לא היה תורים, האירוע תקתק!המלצרים היו אדיבים ונעימים כך אומרים האורחים..ובכללי כל מילה תכלס מיותרת! אין כמו אסאדו באבוקדו!!!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה עם שלמוני הבנו שמדובר בשחקן נשמה שיעשה הכל כדי שהאירוע שלנו יהיה מושלם. הוא השקיע לאורך כל הדרך, פגש אותנו כמה פעמים במקום האירוע, עזר מכל הלב בהמון היבטים שלא קשורים רק לקייטרינג, וכמובן דאג לאוכל מדהים שקיבלנו עליו אינסוף מחמאות מהאורחים.
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
גיא שלמוני, האיש והאגדה! עשינו חתונת שטח במשק החצר של ההורים, פרוייקט בפני עצמו. מהרגע שהחלטנו לסגור עם שלמוני, הוא עזר לנו בכל מה שרק היינו צריכים ועם כל הלחץ של חתונת שטח, היינו שקטים ורגועים והרבה בזכותו של גיא! לצערי לא הספקנו לטעום את האוכל בחתונה בגלל ההתרגשות אבל לא הפסקנו לקבל תגובות מדהימים ונלהבות על האוכל בין אם בקבלת הפנים ואחר כך בזמן האוכל. עד היום מדברים איתנו על הקייטרינג והאוכל המדהים. האוכל מגוון , עמדות קבלת פנים מטורפות וטעים ברמות!!!! אנחנו מאושרים שגיא והקייטרינג שלו היו חלק מהיום המאושר שלנו ולא יכולנו לבחור קייטרינג שיותר מתאים וטעים לחתונה שלנו!
הצג עוד

יערה וליאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אל גיא הגענו דרך המלצה, כבר מההיכרות הראשונית עוד לפני שטעמנו את האוכל הבנו שאנחנו רוצים אותו בחתונה שלנו. בדיעבד ההחלטה הכי טובה שעשינו. האוכל היה מעולה, גיא אלוף, ידע לתת יד לשאר הספקים כשצריך, עזר להפקה ובכללי די אירגן לנו את כל החתונה. הצוות שלו חמודים ביותר כולם היו מאוד נעימים מפרגנים ומקצועיים.
הצג עוד

moran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ערכנו בר מצווה משפחתית בטבע, 50 איש והזמנו את גיא מאסאדו באבוקדו לקייטרינג צהרים. היה מושלם! האוכל היה באיכות של 'על האש' אצל חברים ברמה ולא ממוסחר. כמה נדיבות בכמויות, במנות שנוספו ובהרבה אכפתיות כלפי האורחים. כולם התפעלו ממש ומילאו צלחות. לכו על זה!
הצג עוד

אתי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רצינו בר מצווה בחצר הבית, אווירה טובה, אוכל טוב ושאנחנו נוכל להנות...
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up