כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Tal Mor | טל מור

Tal Mor | טל מור

תקליטנים
טלפון:0523585858
98
99 מתוך 100
לפי 818 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רויטל ואופיר מאור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
95 מתוך 100
קיבלתי המלצה מחברה על טל ומהשיחה הראשונה היה חיבור מטורף שוחחנו במשך שעה פלוס על החיים וזוגיות ופשוט הרגשתי שהוא הדי-ג׳יי המושלם בשבילנו רצינו להיות מוקפים בספקים הכי מדוייקים והכי מרימים וקשובים שיש.ובאמת זכינו בדיג׳יי מהחלומות קרא את הקהל ואותנו בצורה יוצאת דופן ופשוט נהננו מכל רגע !ממליצים עליו בחום מקבלים ממנו יחס אישי וחם ומקצועיות מעל הכול תודה טל אוהבים אותך ומכים לחגוג איתך שוב בקרוב❤️
הצג עוד

Tzlil   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
אמלק - עשו לעצמכם ולאורחים שלכם טובה וקחו את טל. ועכשיו ברצינות, זה כלכך קלישאה אבל מה לעשות שאין דרך אחרת לתאר את זה- ידענו מהפגישה הראשונה שאת טל אנחנו חייבים בחתונה שלנו (כלכך חייבים שכשדחינו מאוקטובר למרץ קודם בדקתי עם טל איזה תאריכים פנוים לפני שבדקתי עם האולם).הוא הבין את הטעם שלנו כל כך מהר ש-10 דקות לתוך הפגישה הוא הציע שיר חופה שהיה כלכך מדויק שהשתמשנו בו.טל מסתכל על כל החתונה מההתחלה ועד הסוף ושם דגש לא רק על המסיבה (כמו הרבה אחרים שדיברנו איתם) אלא בונה את הערב מקבלת הפנים ודרך הארוחות שמשלימות את המסיבה בצורה מושלמת. החתונה שלנו הייתי ערבוב מוחלט - חלונים ודתיים, מגיל 5 עד 90, מזרחים אשכנזים וכל מה שביניהים (חשוב לציין שהיה 200 אורחים ולא יותד מידי צעירים וממש חששתי שהרחבה לא תהיה מלאה )ולא רק שהרחבה הייתי מלאה, יותר מ-2 אנשים ניגשו אלינו ואמרו שאחרי שלא רקדו 20 שנה הם לא יכלו לעמוד בפני המוזיקה וקמו לרקוד.!!בקיצור אם אתם באמת רוצים חתונה מושלמת שלא יפסיקו לדבר עליה ושכל שיר כורם לכם לחייך חיוך ענק- קחו את טל , ותזדרזו.
הצג עוד

maya   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
טוב.. אין מספיק מילים לתאר את רמת הקסם והמקצועיות שיש בטל מור. הגענו לטל אחרי שנפגענו מדי גיי אחר (החתונה נדחתה, הוא לא היה פנוי ולא החזיר את המקדמה) וטל הנסיך עשה הכל כדי לעזור לנו ולהיות בהרגשה הכי טובה למרות התקרית הזו. החיבור עם טל היה מיידי, הוא פשוט הבין אותנו ואת הראש שלנו שהחלטתי שאני סומכת עליו לגמרי. בחתונה עצמה היה פשוט פנומנלי, כבר בקבלת פנים אנשים התחילו לרקוד!! ברחבה התחשב בכל האורחים (חתונה של רוסיה ומרוקאי.. לא פשוט😂) ואז עשה לנו את המסיבה של הלייף!!! המלצרים והברמנים לא רצו ללכת הביתה מרוב שהיה פשוט מטורף. חברות שלי רצו ללכת וכל הזמן חיכו לעוד שיר כי אי אפשר היה להפסיק לרקוד. אפילו שהחתונה שלנו הייתה יחסית קטנה, הרחבה הייתה מפוצצת עם אנרגיות מדויקות. בקיצור, טל באמת הבחירה הכי טובה שלי אני ממליצה עליו מכל הנשמה.
הצג עוד

nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
איזה מזל שהגענו לטל !!חוץ משירות מדהים והיותו דיגי מעולה, טל ממש נכנס לנו ללב!זה לא לבחור דיגי שילחץ פלי, טל שם את הלב שלו בכל מפגש איתנו והיה שם עבורנו בעל רגע בחתונה ❤️❤️

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
ת'אמת? מכל ההכנות לחתונה, נושא המוזיקה הכי הדאיג אותי. כולם יודעים כמה יש למוזיקה באירוע השפעה על ההנאה של האורחים, על האנרגיות שהיא נותנת לחתן ולכלה, ובסופו של יום זה מה שהכי זוכרים - כמה כיף היה ואיזו חוויה מטורפת הייתה החתונה...ומה לעשות אבל שנינו לא הכי צעירים, עם טעם (ממש!) לא שגרתי במוזיקה ועם חברים רקדנים שרוקדים סגנון ריקוד פחות מוכר עם דרישות מאוד קפדניות לסוג המוזיקה, המהירות והקצב... רצינו מסיבה שתייצג אותנו ואת הסגנון שאנחנו אוהבים ולא "עוד אחת" כמו שבלונה שכבר לא זוכרים... ומאיפה נמצא עכשיו דיג'יי שיזרום איתנו על כל הדרישות והשטויות שלנו?...ואז פגשנו את טל וידעתי שאני יכולה להיות רגועה. החתונה הייתה מטורפת!!! מלאה באנרגיות טובות, כולם רקדו ולא עזבו את הרחבה ואנחנו היינו בשמיים! :)גם היום, שנה אחרי, עדיין כולם מדברים על החתונה וכמה כיף היה ואין לי ספק שחלק ענק מזה הוא בזכות טל.
הצג עוד

אור יצחקי   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
לטל הגענו דרך המלצה של חברים, ומהפגישה הראשונה הרגשנו שהוא זה האחד!!!
הצג עוד

אדוה   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
כבר בפגישה הראשונה קיבלנו יחס מהמעלה הראשונה והרגשנו כאילו אנחנו הזוג היחיד בשביל טל. האווירה הייתה קלילה וכיפית, אך רצינית באותה מידה. ראינו את המקצועיות של טל כבר מהפעם הראשונה שנפגשנו ובעיקר בעיקר את ההקשבה שלו לצרכים שלנו. בנוסף, הציע לנו מגוון שירים והצעות רלוונטיות לחתונה שאת רובן אכן לקחנו. טל נעים וכיף לדבר איתנו ולפתוח בפניו את כל החששות והרצונות והוא נשאר קשוב ועוזר במה שיכול!
הצג עוד

ליאת   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
בטל התאהבנו מהפגישה הראשונה, ידענו שאחרי הפגישה איתו אנחנו לא צריכים להפגש עם אף אחד אחר ולגמרי לא טעינו. רמת האכפתיות והאנושיות מצידו לא מובנת מאליה לאורך כל הדרך. לפני האירוע טל היה איתנו בקשר, ערך לנו בצורה מושלמת את השיר חופה, תיאם איתנו ציפיות והיה זמין בכל שאלה. ביום האירוע טל הקדים מהזמן שקבענו בכדי לראות שהכל בסדר ולהוריד ביחד איתנו את הפאניקה.לאורך כללללל הערב לא היה אחד שישב, לא הפסקנו לקבל מחמאות, הוא קרא את הקהל בצורה הכי מדויקת שיש והאורחים לא רצו לרדת מהרחבה… אם אתם מחפשים מישהו שיהפוך לכם את הערב לבלתי נשכח זה לגמרי הבן אדם.
הצג עוד

Yuvali   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אין דברים כמוהו!!! אני לא מגזימה! אם אתם רוצים להיות רגועים ושלווים כמו שלא הייתם מעולם, אם אתם רוצים שיקראו אתכם ואת האנשים היקרים לכם שרוקדים סביבכם בצורה הכי מדוייקת שאפשר, ואתם אתם רוצים חבר אמיתי לצדכם שעובד ומתאמץ על הדברים הכי קטנים עד הרגע האחרון - בכשרון וייחודיות אין קץ- רק טל מור!מהרגע שהגענו אליו- הרגשנו שזה זה, טל היה בין האנשים הראשונים שבחרנו בתהליך הזה ולמרות שעבר המון זמן (מעל שנה!) מהרגע שסגרנו ועד החתונה, לא הרגשנו את זה בכלל, כל שיחה הייתה כמו הרגע הראשון ההוא עם כל הקסם שבדבר, ובכל פעם מחדש הבנו למה בחרנו בו.אני ובן הזוג שלי בעלי טעם סופר מגוון במוזיקה, ואולי לא הכי מתאים ל'מסיבה' ובכל זאת טל תפר לנו חליפה שהתאימה לנו בול אבל הכי חשוב- לאורחים שעד היום בטירוף עליו ועוד תוך כדי האירוע ניגשו ושאלו מי זה האומן המטורף הזה!בזכותו, הכל היה יותר ממדויק ממדויק, לא יכולנו להפסיק לחבק אותו במהלך הערב ואם היה אדם שנשאתי אליו עיניים בהתמוגגות בלי הפסקה, זה רק טל.אין בכלל ספק, הוא הבחירה הנכונה! אני רוצה להפיץ את הבשורה ושלכולן יהיה ערב כמו שהיה לנו, בזכות אדם אחד ומיוחד
הצג עוד

גלעד   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הכרתי את טל עוד שנים לפני מתחום המסיבות, כשתיכננו את החתונה הדבר הכי חשוב אחרי האולם מבחינתנו היה למצוא תאריך שיתאים גם לטל, מהסיבה הפשוטה שידעתי כמה הבחור מוכשר! בניגוד לאחרים הוא גם יוצר ומוכשר בזה וזה עושה את כל ההבדל.נתנו לטל יד כמעט חופשית ורק קווים מנחים לסגנון, וכמובן שלא טעינו. מהצעירים ועד המבוגרים באולם כולם עפו. כמות המחמאות ספציפית על טל הייתה מטורפת, והארוע פשוט היה מושלם בזכותו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up