כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
בואי כלה - חדרה

בואי כלה - חדרה

שמלות כלה
טלפון:074-7557757 | 04-6363765
95
99 מתוך 100
לפי 20 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
לירון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
לפני שנה וחצי התחתנתי בחדרה ויום לפני החתונה גיליתי ששמלה שקניתי ממעצב גדול בחו״ל ממש גדולה עליי. התחלתי לחפש תופרות וכולם סירבו לתקן לי את השמלה עד שהגעתי לבואי כלה, היא תיקנה לי את השמלה והביאה לי אותה עד למלון ביום האירוע והכל היה ברמה מאוד מאוד גבוה. תודה רבה על מקצועיות, שירות, ואנושיות. אין סוף תודות!!!
הצג עוד

לירן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לבואי כלה הגעתי אחרי שהייתי בכ10 מקומות אחרים. בנהם אחד שבאתי לפגישה שנייה לסגור וכשביקשתי למדוד עוד סגנון לפני עשו לי ממש פרצופים מפה הבנתי שאני חייבת למצוא מקום אחר עם מלאאאא סבלנות וככה הגעתי לסוזי בבואי כלה ❤️👰.סוזי מדהימה מלאת סבלנות ❤️גם אצלה רציתי לראות בד נוסף ומדדתי שוב לפני הסגירה רק שסוזי נתנה לי למדוד, להתלבט ולהגיע להחלטות שאני בטוחה בהן. הראתה לי את כל האפשרויות מכל הלב והקדישה לי את הזמן שהייתי צריכה להיות שלמה בבחירות.בחרתי לעשות 2 שמלות בתפירה אישית.את השמלה שתפרנו לחופה הרכבנו מ2 תמונות של שמלות שאהבתי מפינטרס. בכל אחת מהן אהבתי משהו אחר 🥰סוזי הסבירה לי מה אני רואה ומה מיצר את המראה הזה ומה האופציות בדים אצלה (יש לה מגוון מטורף!!!) החוויה של להרכיב את הכל הייתה מסקרנת וכיפית. גם כשרציתי לשנות או לא היה לי נוח משהו היא שינתה בחיוך 😊 כמו זוויות במחוך, בד בחצאיתאורך ועוד ❤️ השמלה שלי הייתה מחוך עם תחרה צרפתית משחקי בד מעל ותחרת חרוזים בצד נשמע עמוס אבל ממש עדין אני יצרף תמונות 👰🥰שמלה שנייה הייתה שמלת חרוזים צמודה.ממליצה ממש בחום!סוזי בבואי כלה מקצועית, סבלנית ויש מגוון מטורף וחניה 😊🥰
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שבועיים לפני החתונה עדיין הייתי בחיפושים אחר השמלה השנייה (את הראשונה סגרתי באשדוד) , היה לי סגנון מסויים ותקציב מסויים. לבואי כלה הגעתי במקרה מעכשיו לעכשיו סוזי הצליחה להכניס אותי בגלל הדחיפות. השמלה הראשונה שמדדתי זאת השמלה שסגרתי! סוזי והעובדת שלה כל כך מקצועיות, כל כך נעימות , המחירים נוחים לכל כיס והיו זמינות אליי תמיד (סטודנטית ומתמחה והלוז היה צפוף והן באו לקראתי). השמלות באיכות וברמה גבוהה לא יורד מאף מעצב על שמתמחר את השמלות שלו בסכומים שקשה לעמוד בהם. קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על השמלה! המון! עד היום זוכרים את השמלה השנייה שלי ולא מפסיקים להחמיא עליה. אני כל כך ממליצה עליהן!
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מהיום הראשון שהתחלנו לתכנן את החתונה ישר ידעתי ששמלה אני סוגרת בבואי כלה ! שירן המדהימה קיבלה אותי הסבירה לי והייתה צמודה אלי לכל החפירות שלי.. לאורך כל הדרך התופרות היו מדהימות ונעימות כולל סוזי האישה עם הלב הענק!! ביום של החתונה שירן איפרה אותי ודנית טיפלה לי בשיער אין ספק שאתן ה-צוות הכי טוב שיש !! יצאתי הכלה הכי יפה והכי מרוצה שיכולתי להיות. תודה לכן על הטיפול המסור והצמוד כולל הליוי לאולם אפילו המלוות שלי החליטו להתחתן אצלכן גם אם הייתי צריכה לבחור בכן עוד 100000 פעמים הבחירה שלי הייתה אותו דבר 😍😍
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אי אפשר לתאר כמה אני מרוצה מהבחירה שלי בבואי כלה! צוות מדהים, מקצועי, מבין ותומך, בכל צעד וצעד היו שם לצידי עזרו וייעצו! בואי הכלה הוא המקום הראשון שנכנסתי אליו וידעתי בשנייה הראשונה שזה המקום שבו אני רוצה להתארגן ביום החתונה שלי! היה לי כל כך כיף איתן במהלך היום ולא משנה כמה עוד אנשים היו בסטודיו באותו הזמן הרגשתי הכי מיוחדת👰🏼 אז צוות בואי כלה היקרות תודה לכן על הכל! אין עליכן! ויודעת בוודאות שעשיתי בחירה נכונה 💕
הצג עוד

נטלי ואפי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לכל צוות בואי כלה היקרות!! כל המילים שאכתוב כאן לא יוכלו באמת לתאר את איך שגרמתם לחתונה שלי בהחלט להיות היום המאושר בחיי.זה התחיל מהרגע הראשון שנכנסתי אליכן עם יחס חם ומזמין חיוכים ואווירה טובה.עזרתן לי להתמקד במה שרציתי ודאגתן שיהיו לי את השמלות המושלמות כמו שתמיד חלמתי.ביום החתונה בזכותכן היום הלחוץ הזה עבר בצורה רגועה בזמן האיפור והשיער דאגן להצחיק להרגיע ולהשרות אווירה טובה..המחמאות שקיבלתי על השמלות האיפור והשיער פשוט היו מושלמות!!.דאגן להוציא את אמא שלי אחותי ושאר בנות משפחתי עם איפור ושיער מושלמים שלא הפסיקו לגרוף מחמאות.תודה לכןןןן בהחלט ניפגש בעתיד בשמחות בעזרת ה'. נטלי בנימינוב 27/11/18
הצג עוד

גלית   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
סוזי,לנה,דנית,שירן ושאר הבנות.. איזה מקצועיות ,איזה כיףףףף היה להעביר את היום הכי לחוץ ומרגש בחיי איתכן .. כל התהליך אצלכם החל מהמדידה הראשונה היה כייפי ..התפירה , השיגועים והזרימה שלכן איתי ..אין דברים כאלההההה יצאתי כלה מאושרת ממכן אהבתי כל דבר שעשיתן לי -השמלה,השיער והאיפור וכמובן גם למלוות שלי המהממות שבכללל עפו עליכן !! דנית היקרה שליוותה אותי לאולם לתסרוקת שנייה ..עשתה את זה במהירות ועזרה לי גם עם השמלה השנייה . בנות יקרות אתן אלופות תודה רבה על הכל !!! שמלה שתפרתם לי מאפס יצאה מושלמת (כמה מחמאות) איפור שלא זז (שירן י'תותחית על) ושיער מהממממם שלא הפסיקו להחמיא לי (דנית י'מהממת)
הצג עוד

משה ודניאלה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אז כמובן עשיתי את הבחירה הכי טובה שלי - ידעתי ישר לאן אני הולכת . 13.9.18 בואי כלה - כשמו כן הוא . סוזי מנהלת הסלון . שירן שאול המאפרת המדהימה , דנית לוגסי המסרקת שידעה להתאים בול לטעם שלי . אתן מוכשרות בטירוף ! סוזי דנית ושירן ולנה התופרת אתן מוכשרות כל כך . לרגע לא נתתן תחושה של היסוס . הכל היה מתוקתק , אווירה חמימה וביתית. יצאו לי שמלוץ מ ע ל פ ו ת . בזכותכן הרגשתי מלכה . עשיתן לנו כמובן את המפגש הכי מרגש עם בחיר ליבי - בעלי . הליווי הקסום שלקחתי שמחה שעשיתי את הבחירה ידעתן להרגיע לחבק ולהצחיק . תוגה לכן על הכל אין ספק שגם בפעמיים הבאים לאירועי ערב אבחר בכן ! ממליצה לכל מי שמתחתנת בואי כלה זה המקום המושלם !
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לבואי כלה הגעתי לאחר המלצות מכמה קרובות שלי שהתארגנו בסלון. חששתי להתארגן בסלון כי פחדתי שהחוויה שלי לא תיהיה מיוחדת והיחס לא יהיה אישי. עוד בפגישה הראשונה פגשתי בסוזי לוגסי בעלת הסלון ובשירן שאול המאפרת. התקבלתי בחיוך רחב ומקצועיות רבה לסלון, מדדתי דגמים מהממים שהיו בסלון וקיבלתי יחס הכי אישי שאפשר. במהלך עיצוב שמלת חלומותי סוזי וצוות התופרות היו קשובות לכל דבר שעלה על רוחי, כל תפר וכפתור היו בדיוק כפי שחלמתי, הכל נעשה במקצועיות, המדידות היו נעימות, בכל פעם סוזי התעקשה לשים לי שיר יציאה ולרגש את כל המלוות שלי ולהפוך את חוויה עיצוב השמלה למושלמת! לקחתי שמלה ראשונה בעיצוב אישי ושמלה שניה מהמלאי הקיים. גם בשמלה השנייה סוזי עשתה שינויים כדי שתתאים לי, ויצאתי עם 2 שמלות שגרפו מחמאות בלי סוף!!!!! כשבוע לפני החתונה השמלה היתה מוכנה, עשינו איפור ושער נסיון. על השער אראית דנית ביטון ועל השער שירן שאול. שתי הבנות האלה מלבד לכך שהם מהממות בכל מובן אפשרי,הן מקצועיות ברמות על. אני עובדת באירועים, רואה איפור שער על כלות כל ערב, הבנות האלה מקצועיות ברמות אחרות.. יודעות להתאים בדיוק מה שמתאים לכלה, קשובות, מוכנות לנסות אלף דברים העיקר שהכלה תיהיה מרוצה. גם ביום החתונה לקחתי ליווי של הבנות להחלפת תסרוקת. הבנות תוך פחות מ15 דקות החליפו לי תסרוקת, שמלה ותיקתקו אותי לשאר הערב. אין מילים בפי, להגיד כמה החוויה שלי היתה מושלמת בסלון של בואי כלה!!!! סוזי, שירן, דנית, יעל, לנה התופרת וכל שאר הצוות המקסים, אתן אגדה באמת, בעייני זאת זכות גדולה לשמח כלה ועשיתן את זה בגדול.. הפכתן כל רגע למושלם, הייתן שם להרגיע להצחיק ולגרום לי להרגיש הכי יפה שיש... ממליצה עליכם בחום!!!
הצג עוד

ליאת   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לבואי כלה חדרה לאחר שעברתי כמה מקומות בהם חיפשתי שמלת כלה... הגעתי אבודה, כשהמשימה נראית בלתי אפשרית, מתוסכלת מהגוף שלי, מתוסכלת מהתיזוזים, מתוסכלת שאני לא מוצאת את מה שאני רואה במחשבות! ואז... קרה הפלא!! סוזי ויעל המדהימות היו שם!!! הייתי צריכה רק שמישהו יקשיב למה שאני מבקשת!!! ההרגשה המדהימה שקיבלתי מהן, היחס, הדיוק, ההקשבה, השלמות - הם אלו שגרמו לי להיות מאוהבת בשמלה שלי :) התופרת שהוצמדה לי ידעה בדיוק את הגוף שלי! הכל היה מדויק ומושלם! הגעתי ללא מעט מדידות ולעיתים אף שיניתי מדידה אחר מדידה והן פשוט היו שם! העיקר שאני אהיה מרוצה!!! תודה רבה רבה לבואי כלה חדרה!!!!!!!! ממליצה בחום לכולןןןןןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up