כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

DJ יניב פרי

DJ יניב פרי

תקליטנים
38
99 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Diana   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
עקב מצב הקורונה נאלצנו לקחת מקדמות מספקים מפני שנכנסנו לתקופה לא ברורה והחתונה שהייתה אמורה להתקיים ב2/4/2020 בוטלה שלושה שבועות לפני החתונה, הדיגיי היקר שלנו שאפילו עוד לא ישב איתנו דקה אחת על פלייליסט, התעקש בשיחה לחזור ולומר שאנחנו מבטלים את החתונה ולקח לנו 1,000 ש"ח על פגישה של 15 דקות במשרד ולא היה מוכן להחזיר אפילו לא חצי מהסכום למרות שניסינו לדבר אל ליבו ולהסביר לו כי אנחנו זוג צעיר שעוד לא התחיל את חייו, דרך ארץ קדמה לכל וכסף זה לא הכל בחיים קודם תהיה בן אדם.
הצג עוד

Kobi   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
לוקח כסף מקדמה ושבוטל הארוע בגלל הקורונה לא מחזיר את הכסף נוכל תיזהרו מגזל
הצג עוד

Nastya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
למזלנו ושמחתנו, בסופו של דבר הוא לא לקח שום חלק בחתונה שלנו ואני יותר ממאושרת על זה. בגדול ובקצרה, חתמנו איתו חוזה ושילמנו לו מקדמה. לאחר יומיים רצינו לבטל, ושם הכל התחיל להסתבך. יניב אמר לנו בפגישה הראשונה בעל פה והייתה לחיצת יד, שאין שום בעיה לבטל תוך הזמן הזה. אבל לא כך היה הסיפור. כשמדובר בביטולים, מר יניב לא עושה את המינימום - שזה לחזור ללקוחות שלו ששילמו לו כסף(להרים טלפון ולתת תשובה! כזה פשוט!המינימום זה לחזור עם תשובה, אפילו שהיא שלילית) ואז הוא פשוט נעלם כלא היה. ואגב, רק לפרוטוקול - בפגישה הראשונה איתו הוא בכלל לא השמיע כלום. שום מוסיקה. הוא איש נדל"ן וזאת כנראה הסיבה. בגלל שארגנו את החתונה תוך חודשיים, לא היה לנו ראש או זמן לרדוף אחריו. ובקטנה - תהנה יניב מפרנסה חינם, לבריאות! איש שיודע לעשות סיבוב על זוגות צעירים. אם גרמתי למישהו לא לקחת אותו - אני את שלי עשיתי. תתרחקו כמו מאש!!!!!!!!!
הצג עוד

חן 11   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין מילים לתאר את האירוע המטורף, השמח והמוצלח שיניב שלט בו ביד רמה. זהו סיבוב שני עבורי ועבור בעלי ואנו למודי ניסיון בהפקת חתונות מושקעות ויוקרתיות... עם זאת, בזכות יניב הערב היה הצלחה מסחררת ועלה על כל דמיון!!! היתה לנו חתונה קטנה יחסית של 170 איש בחוות אלנבי ויניב שילב בין סגנונות המוסיקה והחזיק את הרחבה עד 01:30 לפנות בוקר. חשוב לציין שהמנה העיקרית הוגשה ברבע לאחת עשרה כך שלמעשה במשך שעתיים וחצי ברציפות מתום הגשת המנה העיקרית ועד תום החתונה אנשים רקדו ללא הפסקה, וזהו נתון המצביע על יכולת מקצועית של דיגיי!!!אני ממליצה בחום על יניב, על מקצועיות אדיבות ושירותיות שאין כדוגמתם. יניב הגיע למקום בשעות הצהריים (שהאורחים הוזמנו רק לשעה 20:00) סידר ואירגן ודאג לכל, מדובר בפרפקציוניסט אמיתי!!!בקיצור, אל תתלבטו יניב היה המפתח להצלחת האירוע והאורחים לא הפסיקו להחמיא על עבודתו!!! ישר כח!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up