כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נתנאל חוות שבדרון

נתנאל חוות שבדרון

מקומות לאירועים בטבע
כתובת:יער להב
טלפון:052-4404020
90
95 מתוך 100
לפי 5 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Asa   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
כל מה שהבטיחו קיימו. קיבלנו מקום מדהים, מרווח, מאובזר - האורחים צילמו את קורות העץ ואוספי הענתיקות. תפריט חלבי מחוזק בקישים, בר ותוספת שטרודל שוקולד וחלבה לקינוח על חשבון הבית - להיט לא לפספס. כולם יצאו שבעים ומרוצים עם תחושה טובה. הגענו בהתרעה קצרה, הטבח פתח לנו והכנסנו ציוד בלי בעייה. הצוות חביב מעל לכל סטנדרט מוכר, מלבד חריצות ונכונות לעזור בכל עניין גם עזרו לנו לסחוב ציוד שלנו. עמידה בזמנים והכל ממש טעים. תודה לעליזה, בן ולכל הצוות.
הצג עוד

אסיה א   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו לחווה אחרי שכבר ראינו מספר מקומות שמאוד משכו אותנו, ובגלל שלא היו מספיק חוו"דים ותמונות, גם לא הגענו עם ציפיות גדולות, אבל באמת שהמקום כבש אותנו ובגדול! נסיעה קצרה ומתפתלת בתוך יער להב הביאה אותנו למקום יפהפה, שלמרות שבזמנו היה עוד בחיתולי השיפוצים, לגמרי ראו את הפוטנציאל שגלום בו. עליזה קיבלה אותנו בזרועות פתוחות והסבירה ופירטה על כל דבר קטן ששאלנו, גם הדברים המציקים, והייתה זמינה בכל פעם שיצרנו קשר, דבר שלא הפסיק עד הרגע האחרון באירוע ואז גם עוד קצת אחרי.. אישה מקסימה שיורדת עד לפרטים הקטנים של האירוע ומוכיחה כמה שהזוג עומד במרכז!בסוף השיפוצים, כשהוזמנו לערב טעימות, כבר יכולנו להרגיש את ההתרגשות העצומה שהמקום נותן - האוויר הקריר בערב, התאורה הצבעונית שמאירה את כל היער מסביב, החופה, הדק, הרחבה, האוכל המטורף ש'נתנאל' מכינים ומוצב בדוכנים כפריים מקסימים ועוד הרבה הרבה פרטים קטנים שהיריעה קצרה מלהכיל.החתונה עצמה תקתקה כמו שעון שוויצרי, הרבה בזכות מנהל האירועים, בן, שהיה איתנו בכל רגע ורגע ודאג שהכל יתנהל בדיוק רב ומקצועיות שלא ראיתי בהרבה אירועים אחרים.ממליצים בחום רב על חוות שבדרון! המחמאות לא מפסיקות להגיע גם חודשיים אחרי החתונה, ואני בטוחה שבזכות האירוע שלנו יגיעו עוד הרבה חברים שלנו להתחתן שם :]
הצג עוד

motiklein   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין לי כל ספק שעבור מי שמחפש חתונה בדרום בסגנון שונה ממה שיש לאולמות החתונה להציע - זהו המקום האולטימטיבי.למרות הזמן הקצר יחסית שהמקום פועל, החתונה היתה מיוחדת, איכותית וזכתה להרבה שבחים מכלל האורחים שהוזמנו לארוע.ההכנה לאורע היתה מקצועית, אישית, תוך ירידה לפרטים, כך שלא היו יכולות להיווצר הפעתעות בארוע עצמו. סגנון המקום מיוחד, לא מצועצע, חלק בלתי נפרד מנטבע בו הוא נמצא, תוך כדי שימוש באיבזרים המשלימים את הקווים הנקיים של העיצוב. אין צורך להוסיף כל עיצוב, זה פשוט מושלם. האכול היה איכותי כפי שזכורות לנו היטב סעודות רבות שאכלנו במסעדת נתנאל בסגולה. שוב - ללא נפילות.המחיר איננו כולל: שדרוג הבר (חובה!!!), DJ, תאורה והגברה (חובה לקחת כחלק מהעיסקה).
הצג עוד

lshib   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
האירוע שלנו היה בי הראשונים שהפעילו "נתנאל" בחוות בדרון. עליזה ובן היו סופר מקצועיים- הסירו מאיתנו כל דאגה ודאגו להכל עד לפרטים הקטנים. האוכל היה מיוחד וטעים ביותר. הם הקשיבו מאוד לבקשות האישיות שלנו והסכימו לשינויים שהתאימו לאופי האורחים שלנו (שמלצרים יבררו עם יושבי השולחן אם להביא להם אוכל, להגיש סלטים ולחם על השולחן...). הייתה להם טעות אחת עם אחד התבשילים שנגמר לפני הזמן אבל הם הבינו את הטעות שלהם (בכל זאת - הם עדיין בהרצה) סיפקו לנו תחליף באופן מיידי (אסאדו) למדו איך לתקן זאת לאירועים הבאים ויותר מהכל לקחו אחריות מוחלטת ולא חייבו אותנו על כך בכלל. אנחנו היינו מאוד לחוצים לפני, במיוחד מכיוון שלא היו לנו התנסות איתם שם, אבל הם הוכיחו את עצמם מעל ומעברר ועשו לנו אירוע מושלם. נהדרים!!!
הצג עוד

adilivi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
המקום מדהים, עדין ופשוט יפה! מאוד מהר בחיפושינו הבנו שזה המקום שלנו. באמצע יער להב כאשר הדרך לא מסובכת מדי למרות שהיו אנשים שקצת הסתבכו אז צרך להיות ברורים בהוראות הנסיעה - יותר ממה שכתוב על המעטפה. לאחר שנכחנו באירוע במקום החלטנו שלא לקחת את הקייטרינג איתו החווה עובדת באופן קבוע (ממליצים להתרשם באירוע לפני שסוגרים עם הקייטרינג שלהם שבימים אלו נקרא - בראשית או אמיליה - לא כל כך הבנו... בקיצור לבדוק) כמו שכבר ציינו המקום עצמו יפיפה!!! אך המחיר קצת יקר!! למרות ששרה שיתפה איתנו פעולה והשתדלה מאוד להעניק מעבר למה שהמקום נותן באופן רגיל לא ידענו אם נקבל את מה שדובר עד יום החתונה עצמה מרוב שהדעות שונו. דברים כמו רמקול נוסף בקבלת הפנים לדוגמא לא ניתן ביום האירוע למרות שנסגר מראש. אז לכתוב הכל ולבדוק שוב ושוב. אין ספק שהשילוב של למצוא מקום בנפרד וקייטרינג בנפרד הוסיף לסרבול במקרה שלנו - סביר להניח שהיה יכול להיות יותר מאורגן אם הכל היה ביחד... אבל סה"כ מרוצים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up