כתוב חוות דעת

הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

פרסם את חוות הדעת שלי
אלי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
85 מתוך 100
מקום נחמד מאוד שרות אדיב הבעלים אירח אותנו יפה מאוד אפילו ישב איתנו וגם שהיינו צריכים לפנות את החדר לא לחץ ונתן לנו זמן מעבר למה שהיה צריך

Shai   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
40 מתוך 100
התארחנו בבית הארז בבקתה 1, קבלה אותנו הדס בחורה מקסימה שבאמת רצתה שנהנה, עשינו עסקה עם ארוחת ערב והדס המליצה לנו על מסעדת רנה בראש פינה שבאמת הייתה נהדרת.החדר שקבלנו אומנם היה עם ג'קוזי אך מבחינת רמה היה מנימאליסטי, מקלחון שבור,מים חמים לא סדירים,חוסר במגבות ידיים ולרצפה,חוסר בסבון , מזגן מרעיש, שמיכה וכריות פשוטים, בקיצור חדר לא מושקע

ליליאנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ראיתי את המודעה שפירסמו הזוג האלו וההיתי חייבת להגיב . אני ובן זוגי התארחנו בבית הארז לפני 4 שבועות עם עוד 3 זוגות חברים סגרנו לנו מתחם וחוץ מלהגיד שהיה מ-ד-ה-י-ם אי אפשר להגיד שמשהו לא היה בסדר הגענו בחמישי קיבלה את פנינו בחורה מקסימה עשתה לנו סיבוב במקום הראתה לנו ודיברנו קצת כל השבת ההינו בתוך הבריכה (ואני רוצה לציין שהיה יום חורפי במיוחד הבריכה ח-מ-ה) אחר כך פגשנו את בעל המקום עשה לנו סיבוב לכל מיני עצי פרי מיוחדים אני לא מבינה איך אותו זוג שכתבו מה שכתבו לא פגשו אף אחד נראה לי סתם כתבו זה ממש קומם אותי אנחנו כל כך נהנו ושמחנו חברה שווה שווה לכם היה שווה כל שקל וגם את החופשה מהעבודה אני מוכנה להמליץ באופן אישי ממש זה עוול המודעה הזאת אנחנו מאוד התחברנו אליהם ולמקום כולו אני בכל אופן ממליצה בחום

ארז א   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
התארחנו בבית הארז לסופ"ש ביחדת יער הגענו בערב אף אחד לא קיבל את פנינו למעט עובד זר שנמצא במקום. כאשר הגענו לחדר גילינו כי כל מה שהובטח לנו לא היה. הגענו לחדר עם מיטה רעועה שכל תנועה שאתה עושה אתה חושב שהיא עומדת להתפרק. כאשר רצינו לצאת בשעות הערב מהיישוב כתוב כי יש להצטייד בציפ שנמצא על המפתח של החדר כמובן שלא היה כשדיברנו עם העובד הוא אמר שאין אבל שנתקשר אליו והוא יפתח את השער יש לציין כי הוא נמצא עד 2200 מה שגרם לנו לחזור מוקדם כל ערב ולהיות תלויים בו. בחדר אין מערכת קולנוע כמו שמובטח ואין ספריית DVD אפילו ה- DVD עצמו לא עבד.כמו כן מטבח מאובזר ממש אין שם כי להכין קפה השתמשנו בסכין שבמקרה מצאנו שם. אין ארונות לאיכסון הדברים הכל נזרק על הריצפה. ושלא נדבר על הניקיון של השירותים והמקלחת שפשוט נגעלנו להכנס לשם. כשנכנסנו לישון והיה שקט מסביב גילינו שממש מאחורי הקיר איפה שהמיטה מותקן מנוע ענקי של מזגן שלא יכולנו לישון כל הלילה ואפילו לא לרגע מעוצמת הרעש. בבוקר כשמוגשת ארוחת הבוקר כבר ידענו לא לצפות למשהו פנסי ( וכמובן שצדקנו) אכלנו מחוץ לחדר ולידינו היה כלוב עם 3 כלבים וריח החרא שלהם ליווה לנו את ארוחת הבוקר. בסיום "החופשה" אחרי שביקשנו מספר פעמיים לדבר עם בעל הבית אבל כל הזמן מצאו לנו תירוץ אחר דיברנו איתו טלפונית ובמילים אחרות אמר לנו שזה לא מעניין אותו הוא קיבל את הכסף ושאנחנו נלך לחפש. אז בקיצור ממש אבל ממש לא ממולץ אל תפלו כנו שאנחנו נפלנו במקום עם שירות תת רמה

hmiril   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני ובת זוגתי תכננו חופשה במשך 10 חודשים. בסופו של דבר בחרנו בבית הארז בכורזים. מהשיחה הראשונה עם ארי מצאנו מענה שירותי ונעים לכל צרכינו. המקום מכיל מבחר רב של חדרי אירוח ברמה גבוהה מאוד. ג'אקוזי מרווח, מיטה גדולה ונוחה, 2 טלויזיות עם כל הערוצים (ולא סתם חיבור למספר מוגבל), מקרר + מקפיא, מכונת אספרסו, ארוחת בוקר מלאה ומשביעה ובאמת שירות מכל הלב. דרך אגב יש במקום גם בריכה ענקית... בנוסף המקום קרוב לכל האטרקציות (יש גם עלון מלא בכל מה שצריך). כך שלא היינו צריכים לנסוע זמן רב כדי להנות מהשיהות בצפון. ללא ספק הייתי בוחר את החופשה הבאה בבית הארז (באופן אישי הייתי הולך על אחת הבקתות - מדהימות !!!) בקיצור, תענוג !

r_18181   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התארחנו בבית הארז בחודש מאי 2011 לאחר תיאום מראש עם בעל הצימר שהיה אדיב ונחמד מאוד. הגענו למקום מקסים עם אווירה של נופש חופש ורוגע מהפנט. התקבלנו בברכה ועם חיוך ולפני קבלת הצימר נערך לנו סיבוב עם הסבר על המקומות שניתן לטייל באזור, הסבר על תפעול הג'קוזי החיצוני הסאונה והבריכה שבחוץ, ישנו גם כן גן בוסתן מקסים של תבלינים שניתן לקטוף ולהשתמש.. בחוץ נדנדות וספסלים. בחדר היה מקום בין הכניסה לבין היציאה חדרון עם כורסה נחמדה ומזגן ובתוך החדר הדבר החשוב שהיה זה ג'קוזי גדול!!! ואני חוזר גדול!!! (בד"כ בצימרים יש ג'קוזי קטן ולא נוח) מיטה נוחה טלויזיה+די וי די וכל האבזור שאפשר ובנוסף נרות וסט של שמפו וסבון וחלוקים נקיים מקופלים על המיטה. ארוחת הבוקר הגיעה בשעה שביקשנו בנוסף רצוי לציין שנהנו רבות ממכונת הקפה ומהמשקה שהוכן לנו במקרר. אז תודה לכם בית הארז שהפכתם את הבילוי שלנו למ-ו-ש-ל-ם!!!!! מגיע לכם!!! תודה תודה תודה  מרואי ושי.

amitshofar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
רעש נוראי כל היום וכל הלילה. היינו שלוש משפחות בשלושת הביקתות וכולם לא ישנו מהרעש! רמת תחזוקה מזעזעת. מקום ישן ודי מגעיל.שומר נפשו ירחק!   ארוחת הבוקר בסיסית ביותר.

irishamir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
הגענו לחגוג יום נישואין ולהנות משקט ולהתפנק. קיבלנו צימר מלוכלך ברמה שנגעלנו להיכנס למיטה ולגקוזי. שערות ואבק בכל פינה המיטה הכאיבה לנו בלילה לא היה מקום לשבת בו חוץ מהמיטה הברז יוצא מהמקום הרצפה קרה ולא נקיה והדלת לא ננעלת רק בכוח והחלוקים בלי שרוכים לקשירה הכוסות מלוכלכות ואין עם מי לדבר אחרי שהכסף נלקח החדר קלסטרופבי והטפטים מניר  קרועים בקיצור רצינו הביתה ...כל התמונות באינטרנט ממש לא מייצגות ועושות עוול עם האורחים ..