כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מנטורס

מנטורס

הזמנות לחתונה
טלפון:04-8244339
78
99 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
uzi   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
כל השירות שלהם היה חוויה נעימה מרגע ההתקשרות עד קבלת המוצר ממליצה בחום ומבטיחה להשתמש בעתיד
הצג עוד

ינון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
25 מתוך 100
הזמנתי מדפוס מנטורס חריטה על פלסטיק, האיכות הייתה נמוכה ויצא מטושטש, אבל זה עוד הדבר "הטוב" בסיפור. כל ההתנהלות איתם הייתה לא נוחה, חוסר זמינות, מענה ללא יחס ללקוח וכו'. אבל הדבר הכי נורא שבכלל חרטו לי משהו לא נכון ובמשך שבוע שלם הייתי צריך לרדוף אחריהם שיענו לי ושיכינו לי שוב (פה בכלל היחס ללקוח לא היה קיים, פשוט לא ענו לי לטלפונים בכלל) עד שסוף סוף ענו לי ואמרו לי שמוכן, נסעתי שוב לאסוף את זה, ומה מסתבר? שהעבודה בכלל לא הייתה בחנות, סתם גרמו לי לנסוע ולבזבז את הזמן שלי. בקיצור, לא ממליץ לעבוד איתם, יחס לא טוב, מורחים את הלקוחות ועבודה פשוט בלי איכות.
הצג עוד

mayakip   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
הדפסנו במנטורס את ההזמנות לחתונה שלנו.לאורך כל הדרך ארנון נתן לנו מענה מהיר, מקצועי ואדיב. הזמנו דוגמא להזמנה ממעצבת ושלחנו אותה לארנון להדפסת דוגמא והדוגמא יצאה מאוד חסרת קונטרסט והכתב לא רציף. ארנון מייד ניסה לבדוק האם הבעיה יכולה להיות בדפוס ולאחר בירור קצר הבנו שהבעיה הייתה בקובץ שהמעצבת יצרה.קיבלנו קובץ חדש מהמעצבת עם 2 אופציות אותן ארנון הדפיס לנו מהיום להיום, יצא מעולה כמו גם יתר ההזמנות שהזמנו בעקבות הניסיון.לאורך כל הדרך ארנון נתן לנו מענה מיידי, נתן את מספר הטלפון האישי שלו וענה לנו על כל שאלה. אנחנו גרים בחיפה והדפוס בטירת הכרמל, ארנון הציע שנפגוש אותו בכל אחת מהפעמים באזור חיפה כדי שלא נצטרך לנסוע לטירת הכרמל.
הצג עוד

Sabagit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
את ההזמנה עיצבתי בעצמי, ובכל זאת בן-זוגי ואני רצינו חוות דעת מקצועית לפני ההדפסה, וגם בית דפוס איכותי, כמובן. בהיותי פריקית לפרטים הקטנים קיוויתי למצוא גרפיקאי/ת עם אוזן קשבת, שיקבלו בהבנה את החשיבות של כל פרט קטן עבורי, ושלא יראו בזה נדנוד... אצל ענת מצאתי את כל אלה, וגם סבלנות אינסופית (!!!) ואכפתיות אמיתית שהתבטאה ברמה מקצועית מאוד גבוהה. ההזמנה התבססה על העיצוב המקורי שלי, אבל קיבלה מענת כמה חיזוקים שקלעו בדיוק לטעם שלנו! ומעבר לזה, כל בקשה מצידנו התקבלה בהבנה ובנכונות מצידה, וגם מצד איתמר וארנון שנתנו לנו שירות מעולה ויחס (וקפה) חם.. :-)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up