כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הרב ד

הרב ד"ר אפרים זדוף

רבנים ועורכי טקסים
כתובת:
טלפון:0507393887,025865596
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 4 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nadia   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אפרים בשבילי הוא כמו דמות אב. הוא מאוד מסביר פנים, חם וכנה. שירותיו היו ממדרגה ראשונה, הוא היה מאוד מקצועי, והקשיב לבקשות שלנו וביחד עשינו את טקס החתונה המושלם. הוא בעל הרבה ידע ויש לו המון מה ללמד. אפרים הפך את החתונה להרבה יותר אישית, ויכלנו להראות את אהבתנו האמיתית והכוונות שלנו אחד כלפי השני, תוך שימור המסורת היהודית. למרות שנפגשנו עם אפרים רק מספר פעמים, נזכור לתמיד אותו ומה שהוא עשה עבורנו. כשילדיי יהיו בגיל בר/בת מצווה, אני אבקש מאפרים שוב להיות הרב שלנו :).
הצג עוד

rmkn85   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אפרים תכנן וניהל את הטקס שלנו במקצועיות ואפשר לנו לבטא את עצמנו בדיוק כפי שרצינו ותוך הבנה וכבוד למסורת שלנו, ברוח היהדות ההומניסטית. אנחנו זוג חילונים, עלינו מבריה"מ לשעבר, והיה לנו חשוב לחבר לעשות טקס יהודי משמעותי, שמייצג את חיינו וההסטוריה שלנו. לאחר חיפוש ופגישות עם עורכי טקסים שונים, רק כשפגשנו את אפרים מיד התחברנו. בתור מי שעלה ארצה בעצמו, הוא יכל להזדהות בכנות עם החוויה שלנו והמשמעות של קיבוץ גלויות. בתור חוקר אקדמי של הסטוריה יהודית, הוא הציג שליטה מרשימה בכל האלמנטים של הטקס היהודי, על כל המקורות השונים של כל חלקיו. כשבאנו להתחתן, עם אפרים כעורך הטקס, ידענו שהוא דואג לכל הפרטים. החל מוידוא תקינות הכוס בעטיפת הכסף, ועד לטקס שעליו עברנו שלושתנו בשיתוף פעולה מלא ותוך תשומת לב מלאה לפרטים ולמשמעות של כל מילה ומילה.
הצג עוד

Dror   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אפריים ניהל את טקס החתונה שלנו בצורה יוצאת מן הכלל.. אין ספק שעצם היותו פרופסור להיסטוריה מעשיר את הטקס והתכנים מעניינים יותר ולא טפלים. בחתונה שהכלה לא יהודיה וחלק ממשפחת החתן יהודים מסורתיים אפריים היה האדם הנכון ביותר מבחינתי לעמוד בחופה ולנהל את הטקס.
הצג עוד

ruthy.christen   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מצאנו באפריים רב שליווה אותנו בתהליך בניית טקס החופה שלנו והוא עשה זאת בצורה הכי מושקעת ומחויבת שיש. הרכבנו ביחד טקס חילוני והומניסטי שהתבסס על המסורת היהודית ויחד עם זאת היה מאוד אישי- שלנו. ממליצים בחום! אפריים עזר לנו להרגיש בנוח ולהתכונן למעמד של הטקס בצורה מאוד נעימה!
הצג עוד

michal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הרב ד"ר אפרים זדוף הנחה את טקס חתונתנו. לאורך כל התהליך הפגין סבלנות, נועם, הקשבה, גמישות, ידע ואמונה כנה. בחופה, למרות שידענו בדיוק מה יהיה תוכן הטקס, הופתענו לחיוב כל פעם מחדש במהלכו. רבים אמרו לנו שהתרגשו מאוד במהלך הטקס, אך חשוב מזה, שהטקס שיקף אותנו ואת הזוגיות שלנו. הרגשנו בנוח לאורך כל הטקס, ואפרים השרה עלינו אווירה נינוחה, חמה, רכה ונעימה מאוד. דיבר בעברית ובספרדית בצורה רצינית, עניינית ונעימה. הגיע מוקדם למקום האירוע ולא הושפע כלל מהלחץ שלנו :) דאג שנגיע לחתום על הכתובה ברוגע, ולא בשביל לסמן 'וי', והיה נעים ומכבד מאוד כלפי הורינו. ממליצים בהמון המון חום ואהבה!!
הצג עוד

Ofer   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אפרים ערך לנו טקס חוויתי ומוצלח. הוא הצליח לחבר את רצונותינו לטקס בצורה הטובה ביותר שאפשר ודרכו הצלחנו לבטא את עצמנו בצורה מדוייקת. בנוסף בונוס גדול היה העברת הטקס גם בספרדית בכדי שהמשפחה מחו"ל גם תוכל להבין את משמעות הטקס. תודה רבה אפרים (בונוס בקטנה - כיף לשמוע גם מהמשפחה הדתית והמוסרתית שהטקס היה מהמם ושאפשר לעשות טקס אחרת)
הצג עוד

mashavogman   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הרב אפרים העניק לנו חוויה יחודית ומרגשת. אנחנו שמחים שמצאנו רב שאיפשר לנו לבטא הן את הפן היהודי והן את הציוני. החל מפגישת ההיכרות ועד סיום הטקס, אפרים ליווה אותנו באדיבות, מקצועיות והעניק לנו טקס כמו שרצינו. תודה רבה על כל ההשקעה. מומלץ בחום.
הצג עוד

נמרוד   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אפרים ערך לנו את הטקס בעברית ובספרדית, כך שגם האורחים מחו״ל יכלו לקחת חלק בחוויה. אנחנו וכל המשפחה היינו מאוד מרוצים מהתהליך, הכתובה והטקס עצמו - ואפרים לא הפסיק לקצור שבחים מכולם. מומלץ מאוד לזוגות שמחפשים טקס קצת אחר, שוויוני ו״תפור על פי מידה״. אפרים דאג להראות לנו ולכל האורחים את הצד היפה של היהדות - לא עוד טקס שעושים כי חייבים, אלא תוספת משמעותית ליום המיוחד הזה.
הצג עוד

Michael   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אפריים ערך לנו חופה. איש מדהים! כשמצאתי את אפריים ידעתי שהוא האדם המתאים. הוא היה מאוד סבלני כלפינו וענה על כל השאלות.הסביר כל שלב ושלב בטקס.ממש התרשמנו ממנו לטובה. ממליץ בחום!
הצג עוד

לי123   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אפריים ערך לנו חופה יהודית, שיוויונית, מקסימה ומיוחדת . כשדמיינתי את החופה בחתונה שלי חיפשתי אדם שיש לו זיקה ליהדות וציונות ושידע לבטא את הערכים החשובים לי בטקס ובו זמנית שלא יהיה טקס דתי דרך הרבנות. כשמצאתי את אפריים ידעתי שהוא האדם המתאים, השורשים המשותפים לנו מדרום אמריקה הוסיפו לביטחון שלי שהמשפחה תתחבר לטקס ויבינו את המשמעויות שלו. אפרים ישב איתנו לחבר את שלבי החופה, הסביר על המשמעויות של כל חלק והכי חשוב נתן לנו להרגיש שותפים להרכבה של טקס שיוויוני יהודי. ממליצה בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up