כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מחסני חשמל

מחסני חשמל

חנויות למוצרי חשמל
טלפון:03-6958884
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
nadav_dvir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
ביום 13.11.2017 נכנסנו אשתי ואני לסניף נשר - מתחם גרינברג בחיפוש אחר סורק-מדפסת. התיעצנו עם המוכר שעוסק בנושא ואמרנו שהמכשיר ישמש אותנו כסורק לתמונות ישנות בלבד. הציע לרכוש hp deskjet 3785, שמחירו 260 שח. בהגיענו הביתה הכנסנו את המחסנית הצבעונית והשחורה וניסינו סריקה של תמונה, ללא שום הצלחה. ביום 20.11.17, שבוע ימים לאחר מכן הבאתי את המכשיר לחנות. היועץ הביא אותו למנהל החנות שאמר :"אם הכנסנו מחסניות, סימן שהמכשיר משומש ולא ניתן להחזיר". דווקא המוכר הבין שהוא שגה בייעוץ, אך המנהל קובע.
הצג עוד

mfes94   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הזמנתי תנור,באותו יום של ההובלה נאבד לי הפלאפון ולכן לא יכלו ליצור איתי קשר, דיברתי עם בחור בשם חיים והוא אמר שישלחו לי את התנור שוב פעם ללא תשלום!!!! מאוד נחמד מצידם!!!!

itamaroshri5   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
לפני כשנתיים קניתי מהם שני מכשירי סלולר גלאקסי 3 נאו עוד באותו ערב התברר שיש באג במכשיר ובמהלך השימוש התברר עוד כמה תקלות במיוחד בGPS החברה התחמקה ממתן אחריות ושלחה למעבדה למרות שהתקלה נמצאה מזמן קבלת המכשיר במעבדה עשו לי פרמוט ולא סדרו שום דבר גלגלו אותי משיחות והמתנות הגעתי עד היבואן ושום דבר לא עזר יש לציין שזאת לא הפעם הראשונה שהשירות שלהם מאכזב ידע הציבור וייזהר!!!!
הצג עוד

mishmish   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
בתאריך 25/10 נרכש תנור בילד-אין (ללא גז) AEG. שאלנו בחנות מספר פעמים האם צריך טכנאי לחיבור ומה האחריות ונאמר לנו שאין צורך בטכנאי ושהאחריות לשנה. בבית עוד לא היינו שקטים אז התקשרנו ושאלנו שוב ויש לנו הקלטה של השיחה עם אותן התשובות. התנור הגיע עם הודעה גדולה ובולטת שיש צורך בהתקנת טכנאי ושזה שיגיע ירחיב את האחריות לשלש שנים, התקשרנו לשירות
הצג עוד

ALIZA   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
הגעתי לסניף רמת גן (מבצע קדש 56) של רשת מחסני חשמל בעקבות פרסום בפייסבוק של מבצע לרגל יום האישה הבינלאומי (המבצע התקיים בין 6-8/3/16). בדף הפייסבוק צוין מחיר של 594 ש"ח עבור מברשת חשמלית "דפני" (המחיר צוין במספר אופנים שונים, גם במודעה גראפית וגם בהתכתבות של מפעיל/ת הדף עם רוכשים פוטנציאלים). כשהגעתי לקופה הקופאית הודיעה לי שהמחיר גבוה יותר (597.70 ש"ח ולא כפי שצוין). הראיתי לה את הפרסום בדף הפייסבוק ודרשתי לשלם את המחיר בהתאם לפרסום. היא סירבה, למרות שהסברתי לה שהיא מבצעת הפרה של החוק להגנת הצרכן. בסופו של דבר הבנתי שאין עם מי לדבר (היא טענה, באופן תמוה ביותר, שאין מנהל שיכול לאשר זאת, למרות שהיה מדובר בשעת אחה"צ מוקדמת). כמובן שלא הייתי מוכנה לעבור על זה לסדר היום. שלחתי מייל לשירות הלקוחות בדרישה לקבל חזרה את הכסף שהם חמסו ממני ביד גסה. אחרי 3 שבועות, 3 מיילים שונים ששלחתי ושתי נציגות לא שירותיות (בלשון המעטה) , שחזרו אלי, הכסף שהם גזלו ממני ומחזיקים בו בניגוד לחוק טרם חזר לרשותי. הם מסרבים בתוקף לבצע לי את ההחזר בהעברה בנקאית ישירות לחשבון (או לשלוח מזומן / צ'ק בדואר רשום), והתעקשו להמשיך לטרטר אותי ולבזבז את זמני להגיע לסניף כלשהו (למרות שציינתי שאין אף סניף ברדיוס היומיומי שלי והדבר כרוך בטרחה רבה מצידי) בשביל לקבל את ההחזר הפעוט (אולי בתקווה שאני אשכח מזה ואוותר על המגיע לי). כמובן שעקב ההתנהלות הלקויה גם דרשתי פיצוי על עוגמת הנפש, הזלזול והפרת החוק. מיותר לציין שהפיצוי שהציעו לי הוא לעג לרש. בקיצור, שומר נפשו וכספו ירחק מהרשת הזו שמרשה לעצמה לא רק לזלזל בלקוחותיה, אלא גם להפר, בלי בושה, את החוק להגנת הצרכן. ד"א, לשמחתי אין לי שום תלונה על טיב המוצר שקניתי. המוצר עובד מצוין, אבל אם חס וחלילה הייתי צריכה לקבל מהם שירות על מוצר תקול, אני לא רוצה אפילו לדמיין איך זה היה מסתיים... אחרי חווית השירות הנ"ל אין שום סיכוי, שאחזור לקנות ברשת הנ"ל. מיותר לציין שאמליץ בחום לכל מכרי וחברי לא להתפתות לקנות שם. כמובן שהעברתי את פרטי המקרה (כולל אסמכתאות רלוונטיות) גם ל"אמון הציבור" וגם לרשות להגנת הצרכן במשרד הכלכלה. ממתינה בסבלנות לתגובת שניהם בנושא. גם אם לא ייצא לי באופן אישי שום דבר מהעניין, אשמח אם הרשות להגנת הצרכן תקנוס את הרשת בהתאם לסמכותה (בגין הטעיית מחירים). וכן ש"אמון הציבור" ישקפו את הביזיון הצרכני הנ"ל בדו"חות שהם מפרסמים לציבור. מבחינתי, כך או כך, עוד לא אמרתי את המילה האחרונה.
הצג עוד

Matvey   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
גועל נפש.. קניתי מכונת כביסה לפי השיטה שלהם "שלם וקח". תואמו הובלה יום למחרת.. כלום במשך 4 ימים עד שהתקשרתי.. שום התנצלות - אמרו שהיום יגיע , כמה דקות אחרי זה התקרש המוביל ואמר אני עוד חצי שעה אצלך כשאני נמצא בעבודה.. בקשתי לדבר עם מנהל - נאמר לי בשתי מילים שאנו לא אשמים , לא היה במלאי , מיד יביאו. ביקשתי פיצוי - כלום. איימתי שהבטל ואתבע - אמרו לי נשמח אם תשאר איתנו ואם לא מצטערים. נפגש בבית משפט , תודה וביי. באותו יום התחילו להתקשר כמה פעמים , התקשרו גם לשותפה שלי.. בלאגן. השירות גרוע , מזהיר מלעשות איתם עסקים..
הצג עוד

Sivan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
גועל נפש של חברה.. לא מומלץ בכלל. קנינו מכונת כביסה חדשה גרמנית ואיכותית של חברת AEG עם 3 שנות אחריות,שעלתה גם לא מעט. לאחר בדיוק שנה המכונה התקלקלה. חודש עבר מאז שהמכונה התקלקלה ואפילו עוד לא תיקנו אותה,העיקר ידעו לקחת סכום של 380 ש"ח השתתפות עצמית (למרות האחריות) וכשאני מתקשרת לברר מה קורה אני נתקלת ביחס מחפיר ותשובות לא הגיוניות בכלל.
הצג עוד

Arkady   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
אנו לא ממליצים על חברת מחסני החשמל! היה לנו סיפור אחר. רכשנו מכשיר מקולקל (hair clipper). למחרת החלטנו להחליף אותו, אבל בחברה אמרו לנו שהם לא יכולים לעשות את זה, כי לפי הכללים של (!) החברה (מחסני החשמל) מכשיר זה נחשב היגייני וזה לא ניתן להחלפה. כמובן, שזה בניגוד לחוק של המדינה! כלומר, על פי החוק , כל מוצר חשמלי ניתן להחזיר תוך 14 ימים מסיבה כלשהי. כתוצאה מכך, הם הציעו לנו לתת את המכשיר למעבדה לבדיקה שנמשכת 30 (!!!) ימי עסקים http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?entryId=1167192&skip=1
הצג עוד

כרמל טי (CARMEL TEACHER)   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
40 מתוך 100
רכשנו ב"מחסני חשמל" באיזור התעשייה הדרומי בנתניה שני מוצרים במבצע ולגבי שניהם התברר לנו שהם באיכות ירודה. המוצר האחד - מערכת אודיו. הדגשנו בפני איש המכירות את חשיבות איכות הרמקולים בעינינו, ומכיוון שקשה להתרשם בחלל שבחנות מאיכות השמע, - שאלנו אותו מפורשות אם ניתן לחבר למערכת רמקולים איכותיים יותר. הוא ענה בביטחון בחיוב.  בבית גילינו שהשלט רחוק אינו שולט במערכת אלא רק במרחק נגיעה, וגם זאת לא תמיד. בנוסף, לאכזבתנו, ולמרות הבטחת איש המכירות, לא ניתן לחבר לה רמקולים אחרים. היינו צריכים לחזור לחנות פעמיים נוספות: בפעם הראשונה החליפו לנו את השלט רחוק ואישרו שאכן לא ניתן לחבר רמקולים אחרים, ובפעם השנייה - החזרנו את המערכת לאחר שגם השלט רחוק השני לא היה יעיל.   המוצר השני הינו מצלמת אולימפוס FE 46, שבפירסום התהדרו "מחסני חשמל" באיכויות הפנטסטיות שלה, כגון 12 מגה-פיקסל. במציאות, התברר לנו שאיכות הצילום אינה טובה ואינה מגיעה לקרסוליה של מצלמת ה"ניקון" הקודמת שלנו, שהצטנעה בשלושה מגה-פיקסל בלבד... המצלמה זוללת סוללות ואין בה אופציה של הדפסת תאריך על התמונות. כמובן שדבר מכל אלה לא נאמר לנו ע"י איש המכירות.   לסיכום, אנחנו מתרשמים ש"מחסני חשמל" רוכשים מוצרים זולים באיכות ירודה, "מגלגלים" אותם על הקונה ואינם מגלים את אוזנו של הקונה לגבי תכונות חשובות של המוצר. אנשי המכירות אינם לומדים את המוצרים ואפילו מטעים בפירוט תכונותיהם, או, גרוע מכך, אולי מסתירים את הידוע להם. "מחסני חשמל" כנראה בונים את המוניטין שלהם על מדיניות החזרות "ללא בעיות", אך מי קונה כדי להחזיר? ומה עם הטירחה?   כרמל טיצ'ר (כרמלטי)
הצג עוד

whiteline   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
80 מתוך 100
קנו לי מתנה אצלם - קיבלתי - פתחתי - היו חסרים חלקים. התקשרתי - הגעתי והחליפו לי במקום את המוצר ... למרות התהליך היה נחמד לדעת שאין צורך בצעקות כדי לקבל יחס.

להמשך גלישה באתר
up