כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מלון נוה צדק

מלון נוה צדק

בתי מלון
94
99 מתוך 100
לפי 5 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
schnapp   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
היה ברור לנו שנרצה להתארגן במלון לא רחוק ממקום החתונה בנוסף מראש היה לנו ברור שנשמח למקום נעים ומספיק גדול ומרווח כדי שחברים שלנו יוכלו להצטרף ולהעביר איתנו את היום בכיף, יש לא מעט מלונות בוטיק יפים באזור אבל לא לכולם יש חדרים מרווחים מספיק.לאחר חיפוש קצר באינטרנט ראיתי את הסוויטת גן הדו מפלסית שמציע המקום והחלטתי ללכת לראות.ברגע שראיתי את החדר היה לי ברור שזה זה.נכנסנו לחדר יום לפני החתונה, החדר היה נקי מסודר כולל מיני בר מלא בקבוק יין ותוספות של כל הבקשות הקטנות שהיו לי מראש.בבוקר ההתארגנות הצטרפו אלינו לא מעט חברים וספקים ואני חושבת שברגעי שיא היינו קרוב ל 15 איש בחדר ולא היה צפוף לרגע!כשחזרנו מהחתונה בארבע וחצי לפנות בוקר עוד נכנסנו לגאקוזי.השירות היה נעים ואדיב לאורך כל הדרך!
הצג עוד

דנדו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מקום מדהים ביופיו, אוירה קסומה, כאילו נכנסת לאגדה...אני כל כך שמחה שבחרתי להתארגן בסוף להתארגן במלון ולא בסלון של איפור ושיער. זה היה שווה כל שקל.הייתה לי פרטיות מוחלטת, כולם הרגישו בנוח, בלי שום לחץ. הרגשתי באותו יום כמו נסיכה מהאגדות.שלא לדבר על הצילומים המהממים שעשינו שם.ממליצה בחום!!!
הצג עוד

alina and eitan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
המלון מהמם! אווירה אינטימית, יש כל מה שצריך בחדר, אבל הכל! (כמו סכין לפתיחת מעטפות)מעוצב ומאובזר בקפידה, פשוט כיף להיות שם.אנשי צוות נעימים ונחמדים.
הצג עוד

talgad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
המקום המושלם להתארגנות לחתונה ולליל הכלולות!לקחנו את סוויטת הגג ונהנו מחדר מרווח מאוד, ג'קוזי מפנק במרפסת (ואפילו השתמשנו בו!)ומקלחת גדולה ונוחה.הדברים הקטנים כמו מכונת האספרסו, השתייה הקלה והפינוקים האחרים תרמו אף הם לתחושותינו.למרות האנגאובר הנוראי נהננו מאורחת הבוקר הטעימה ב"ננה בר".מצפים לביקורנו הבא במקום!
הצג עוד

bony   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מצון בוטיק אקסקלוסיבי ומפנק.טווח המחירים בין 1400 ל 3000 ש"ח לילה בסוויטה.לקחנו את החדר הקטן (1400) ושידרגו אותנו לסויטה של 1800 ש"ח.החדר היה ענק, בגודל של דירה תל אביבית, עם טלויזיה, סלון, מיניבר שכולל שתיה חופשית, מכונת אספרסו, ג'קוזי ענק עם שתי מקלחות ומיטה מפנקת ולבנה.למחרת ארוחת הבוקר היתה ב"ננה בר" והיא היתה מצויינת.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up