כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

לאה קורלמן

לאה קורלמן

שמלות כלה
כתובת:
טלפון:0505828858
88
92 מתוך 100
לפי 12 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Naama   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
ללאה הגעתי לאחר חיפושים רבים אחר שמלה יפה בעיצוב משותף שלי ושל התופרת, באיכות מעולה ובמחיר שפוי. לאה תופרת מדהימה שמעצבת ותופרת למעצבים וסלוני כלות כמו גליה להב וברטה, והעיצובים שלה מעטרים מסלולים ברחבי אירופה וארה"ב. לאה משקיעה המון זמן בתפירת ועיצוב השמלה, כך שהגעתי אליה ל- 7 (!) מדידות, במקצועיות ללא פשרות. לאה זרמה איתי וכל תהליך תפירת ועיצוב השמלה נעשה בשיתוף איתי, ויחד אנחנו החלטנו על כל הפרטים שהופיעו בשמלה- משלב בחירת הבדים והתחרות. והכי חשוב - היחס החם והסבלנות שקיבלתי מלאה גרמו לכל התהליך הזה להיות כיף, משוחרר וזורם. מומלצת בחום!
הצג עוד

razsivan1987   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
אין כמו לאה !!! תופרת מיוחדת במינה עם יחס אישי וסבלנות -אין דברים כאלה!! אכפת לה באופן אישי מכל פרט ופרט בשמלה , מקצועית ויש לה צוות תופרות מדהימות אחת אחת. בקיצור - אין מה להתלבט בכלל. ממליצה לכל כלה לעבור את התהליך איתה !!
הצג עוד

מאי קורז   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
טוב אז אחרי שהסתובבתי בכל רחבי תל אביב, ושוטטתי בכל רחבי האינטרנט, החלטתי שאני מעצבת לעצמי את השמלה :) ציירתי את שמלת חלומותיי ואז התחלתי להסתובב ולחפש תופרת שנראה שהאיכות תפירה שלה הולכת להיות הכי מוצלחת שיש. ככה מצאתי את לאה. אה וכן, במחיר הגיוני :)כל תהליך העיצוב והתפירה של השמלה נעשה בשיתוף איתי והחלטנו יחד על כל פרט קטן שנכנס לשמלה. לאה תמיד הסבירה לי מה יחמיא ומה לא, ואיזה תחושה יתן כל אלמנט שיכנס לשמלה, בצורה הכי אמיתית שיש.הייתי אצלה ב5 מדידות+ מדידה סופית, כי היא שומרת על איכות מאוד קפדנית של תפירה.אה וכן, אחת התופרות המקסימות שלה, תיעדה את כל תהליך תפירת השמלה והכינה לי סרטון " דה מייקינג אוף של השמלה"שזאת מזכרת מהממת ומיוחדת שסביר להניח לא הייתי מקבלת אצל אף אחד אחר :)הסטודיו מאוד ביתי ונעים.השמלה יצאה בדיוק כמו שחלמתי, וכל מי שראה אותה נשאר עם פה פעור :)רוב האורחים אמרו שזאת השמלת כלה הכי יפה שהם ראו בחייהם, לא הפסיקו להחמיא לי כל הערב, וגם עכשיו מתקשרים אלי אנשים לפרגן :)ממליצה ממש ממש בחום!
הצג עוד

nofar44444   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני התחלתי לחפש שמלת כלה דרך דודה שלי והזדעזעתי מהמקומות שהיא לקחה אותי...התחלתי לחפש באינטרנט - כנ"ל אותו הדבר החטתי שאני רוצה לעצב את השמלה שלי ! להתחיל מאפס..דרך אמא של חברה ממש טובה שלי הכרתי את לאה! אני זכיתי!! הלכנהו ביחד לקנות בדים לשמלה , אני והיא התחלנו לעצב ביחד את השמלה מאפס! אין יותר כיף מזה! היא פשוט מדהימה ברמות שאין לתאר!!! זאת חוויה בפני עצמה אני ממליצה לכל כלה לעשות את זה ולא ללכת למעצבים ולהחזיר להם את השמלה - המון פעמים שמעתי על כלות שהשמלה לא יושבת עליהם טוב! - השמלה ישבה עלי פרפקט - כולם כולל כולם עפו עליה ברמות! פשוט כיף להגיד אני עיצבתי את השמלה!בכל מקרה לאה פשוט מדהימה התפירה שלה - היא מקצועית ולבבית ברמות שאין לתאר! כל מי שמתלבטת - פשוט כנסו לפייסבוק שלה ותראו מה היא מסוגלת לעשות - lea korelmanהמחיר בכלל אין לדבר! שווה כל שקל! וגם זול
הצג עוד

galym   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ללאה הגעתי שבועיים וחצי לפני החתונה, כאשר השמלה שהתחלתי לתפור במקום אחר לא ישבה עליי טוב ולא הייתה גמורה כלל. בהתחלה ביקשתי לעשות תיקונים וגימור של השמלה, אך בסוף התברר שצריך לתפור את כל השמלה מחדש בגלל שמלחתחילה היא לא הייתה תפורה כמו שצריך. תוך שבועיים וחצי לאה תפרה לי שמלה חדשה לגמרי במחיר שקבענו מראש על התיקון +עלות בדים ותחרה וכל זה לקנייה!!! תוך כדי לאה ובעלה המקסים הרגיעו אותי וכל פעם מחדש נתנו ביטחון שאצא משם עם שמלה מדהימה בזמן. וכך היה! אחרי שבועיים וחצי וכמה מדידות בסלון כלות החדש של לאה בפלורנטין, יצאתי עם שמלת חלומותיי ולא יכולתי לחכות לרגע שאוכל כבל לשים אותה!!לאה היא מעצבת שמבינה את הראש שלך וישר יודעת איזה סגנון את אוהבת, היא תופרת רק מבדים איכותיים, משי ותחרה - הכל באיכות הכי גבוהה. אני יכולה להמליץ עליה בביטחון מלא - היא מעצבת מדהימה והמחירים הכי סבירים שיש.
הצג עוד

דליהמ   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לאה עבדה באושידה בעברה וכיום מנהלת מתפרה עצמאית.ללאה הולכים ל6 מדידות כש 3 מהן רק לביטנה. לאה משקיעה זמן רב בחלק הפנימי שכן כשהשמלה יושבת בול, כל הקישוטים רק יעשירו אותה.לי יש חזה גדול ובכללי די קטנה ונמוכה, החזה מאוד הלחיץ אותי כשהחלטתי ללכת לתופרת, אבל החלטתי לסמוך עליה.התוצאה הסופית הייתה שמלה מדהימה עם גב פתוח לגמריי בלי רשת מאחורה כמו שעושים במקומות המוקרים כמו עמנואל וגליה להב.השמלה הייתה מושלמת, ישבה עליי בול וקיבלתי עליה מחמאות רבות מאוד!!!!כל החברות הלא נשואות רוצות שאבוא איתן לקנות שמלה מרוב שהתלהבו מהדגם המקורי שלאה עשתה לי!!!!באמת שאין ממה לחשוש כשהולכים אליה, גם מאחורי כל חנות מפורסמת יש תופרת שמכינה את השמלה!!!אל תשלמו כל כך הרבה כסף על שכירת שמלה לערב אחד!שילמתי 5000 שח והשמלה נשארת אצלי!!!!מומלץ בחום, היא מקצועית ויודעת את העבודה לפעמים טוב יותר מכל החנויות הפלצניות!!!מי שיש לה חזה גדול,אני מבינה לליבך! תלכי אליה בלי לחשוב פעמיים!!!!!!!!!
הצג עוד

AviSivan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לאה מדהימה!!! מקצועית בטירוף!! הגעתי אליה דרך אחות של חברה. מהרגע הראשון היא הייתה כ"כ סבלנית, מקצועית וקשובה. לאה השילוב המדהים של בעלת מקצוע שעושה בדיוק מה שהלקוח רוצה ומתאים לו עם הטאצ' המקצועי שלה.השמלה שלי הייתה מהממת ולא הפסקתי לקבל עליה מחמאות (עד היום).לפני כל שלב בשמלה הגעתי למדידות ולכן לא היה מצב שהתאכזבתי ממשהו שנתפר כבר והיה צריך לפרום.הבדים שהיא בחרה לי היו מושלמים ולא נראים כמו תחפושת לפורים, השמלה החמיאה לי מאוד והייתה בדיוק מה שרציתי.באמת אין מילים!!בנות, אין צורך לשלם הון תועפות על שמלות שאפילו לא נשארות אצלכן ולרוב נראות עם תפירה ברמה נמוכה.
הצג עוד

levyariv   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
זו התופרת הכי מדהימה. היא עשתה לי את שמלת החלומות. הגעתי אליה דרך גיסתי ופשוט הכרתי בנאדם מיוחד ותופרת מדהימה. היא עשתה לי את החתונה והיחס שקיבלתי היה נפלא. אני ממליצה עליה בחום. אין צורך להסתובב ולראות תופרות אחרות. כל מי שתלך אליה תהיה מרוצה.
הצג עוד

karvar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני תפרתי את שמלת הכלה שלי אצל לאה בדרום תל אביב. תיארתי לה את השמלה שאני רוצה, הלכנו לבחור יחד את הבדים והיא החלה בהכנת השמלה. במהלך כל שלבי התפירה היא היתה קשובה לרצונות שלי והיא מאוד מקצועית. היא אישה מקסימה והיה מאוד כיף ונעים איתה. בסיום התפירה לא יכלתי להיות מרוצה יותר. השמלה יצאה מהמם והיא ישבה בול, הכל היה במקום ובדיוק כמו שרציתי. וכל זה במחיר שפוי לעומת המחירים המטורפים של מעצבים במרכז ת"א (כחצי מהמחיר). בחתונה לא הפסקתי לקבל מחמאות על השמלה והיה לי נוח איתה כל הערב. אני ממליצה בחום על לאה. תוכלו למצוא פרטים באתר שלה: http://leadesign.index.co.il
הצג עוד

חגית בחתונה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
פגשתי את לאה לפני כחודשיים בעקבות המלצה מבחורה שעובדת איתי.התרשמתי מאוד מהסבלנות והמקצועיות שלה.העצות היו נכונות התחושה היתה מאוד טבעית ולא מלחיצה ,הדגם שעיצבה היה שונה מכל מה שראיתי,וראיתי המון.היא אמרה לי לחשוב על זה,למרות שלא היה כבר על מה לחשוב וסגרתי מיד למחרת.אתמול הייתי במדידה החמישית עם שתי חברותי הטובות שראו את השמלה לראשונה והן היו המומות כמה השמלה לא רק יפיפיה אלא גם לגמרי מתאימה לאופי שלי.אחת מהן מתחתנת בינואר והיא מיד סגרה אצל לאה.אני די מופתעת לקרוא כאן את חוות הדעת השלילית על לאה ואני לא מסכימה עם זה. בעיני לאה לא רק אישיות מדהימה אלא גם מעצבת ייחודית,שעובדת ברמה של מעצבי על ,תפירה עלית,ובדי יוקרה.אם לאה לא מעצבת אז מי כן?
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up