כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ווינברג

ווינברג

פאבים וברים
טלפון:035223939
0
85 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
adarziv   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
חבל רק שהמיקום טיפה עיתתי, בסמיכות לסניף הדגל של אייסברג הומה האדם. אבל סה"כ אוכל מצויין ושירות מחמד. הזוג בריבוע ביקר שם ויצא שבע ומרוצה http://zugibaribua.wordpress.com/2010/09/10/כל-שבוע-קשה-נגמר-בגלידה/

Lior Sion   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
ישבנו לחגוג אירוע פרטי ומשמח בווינברג, שקיבל כאן חוות דעת משירידו, היה קרוב, ונשמע מתאים. הגענו שלושה אנשים שתויים קלות מבית (בכל זאת אירוע שדרש הרמת כוסית מיוחדת) - ובראש פתוח התחלנו לבדוק את האפשרויות שלנו.   יום שישי על בן יהודה עלול להיות בעייתי, אבל לקחנו שולחן צדדי מעבר לפינה שבו הרעש לא הורגש כלל. המלצרית היתה אדיבה וסובלנית, מכיוון שהגענו ולא ידענו אם אנחנו רוצים לשתות (ברור), לאכול, לכרסם, או סתם לדבר. היא חזרה שלוש פעמים, תמיד עם חיוך ובלי לנג'ס יותר מדי, עד שסימנו שאנחנו מוכנים. בקבוק קאווה, ואח"כ עוד כוסות יין מעניינות, כיסו את התחום הזה. המבחר היה טוב והמחירים הגיוניים, לא זולים אבל לא יקרים מדי. המלצרית הבינה מספיק בשביל לשאול את השאלות הנכונות, לייעץ ולעזור.   באוכל הלכנו על מנות קטנות וטעימות, וצ'ופרנו במנה לא ברורה שהגיעה עם השף :) - הגיע לברך, להגיד שלום ולהסביר. היה שם יותר מדי אלכוהול בשביל לזכור מה בדיוק היה במנה, אבל את היחס הטוב והאישי אני דווקא כן זוכר.   אם בא לכם לשבת לשתות, לדבר, במקום עם אפשרות וללא פיק אפ, איכות ויחס - ווינברג הוא מקום מצויין.
הצג עוד

שירידו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כש י' התקשרה, עוד לא הייתי סגורה על "מה בא לי לעשות הערב". הנסיך על הסוס הלבן (כרגיל) לא התקשר, בדיוק כשחשבתי לפנות אל י', היא הקדימה אותי והתקשרה אלי! ידעתי שבא לי דרינק סימלי. כזה בר יין לא  מעושן והמוני. היא אמרה, שהיא שמעה שבבן יהודה נפתח מקום חדש. זה נשמע לי מבטיח עד שהיא אמרה שזה שייך לאייסברג, הגלידריה והאגדה. מה אני אגיד לכם, לא ממש בא לי בר יין מקומבן. ביקשתי מי' שתקריא המלצות והיא עשתה זאת. "נו שויין, יאללה". אמרתי והלכנו. היה מקסים. מקום פצפון. אבל מי כמוני יודעת שדברים טובים באים בקטן. היצע יינות נחמד , בירות מובחרות , וגולת הכותרת היא המבצע על הברוקלין (יאפ! יש בארץ ברוקלין!) של אחד אחד!!!. הנשנושים טעימים וכיפיים. הלכנו על- פלפלים עם אנשובי שהיו טעימים פטריות בסגנון יווני, ומוצרלה, עליה י' התענגה לבד. אני, שבאתי בראש של "בא לי יין", חמדתי את הבירות של י', אבל טעמתי מספר יינות עד שהתפקסתי על זינפנדל שמוצאו הייקבי לא זכור לי. אגב- אם לא תגידו זאת מראש, ימזגו לכם את היין בכוס לאו בול תמוהה, לטענת הברמן המקסים זה "כמו באיטליה". לא ד'עת. אני ביקשתי בכוס יין ממורגלת (כאילו עם רגל...? דא?) וקיבלתי מבוקשי מיד. לא יודעת אם העובדה שכ-ל הזמן הברמן  בבר הפנימי (יש מקומות גם בחוץ), הגיש לנו ריפיל של מיים עם קרח, היא בגלל שפלטתי ש ל י' יש בלוג על אוכל, אבל בכל מקרה זה היה נפלא. עם השתייה קיבלנו צלחת חמוצים "און דה האוס" ואח"כ אותו כנ"ל עם זיתים. השירות היה נפלא, הבירות ל- מביני עניין (בחבית - גולדסטאר, בבקבוקים- מבחר מקסים הכולל שימיי וכמובן ברוקלין) ומבחר לא רע של יינות. במילה אחת- סבבה! בשתי מילים- אגיע שוב!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up