כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אלינור רבי
93
97 מתוך 100
לפי 25 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Osi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
היי לכולן /ם הגעתי לאלינור הכי במקרה, ללא המלצות ,ואפילו אפשר לומר בטעות…. אבל טעות שהתבררה כמוצלחת ביותרררר . הגעתי לסטודיו שלה ,והכרתי בחורה נעימה , אמפטית מאוד , חייכנית ,סבלנית מבינה את הלקוחה שעומדת מולה והכי קשובה … בקיצר מבינה עניין !!!!!! תוך פחות משעה מצאתי את שמלת הכלה היפה שלי לחתונת צהריים בגינה בבית הוריי . מחכה מאוד לארוע הבא שלי שאוכל לרכוש שמלה נוספת בעיצובה .
הצג עוד

Tala   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כאמא לכלה, ולאחר סיבוב ראשוני בחנויות ובאינטרנט, הבנתי שכנראה שלא אמצא לעצמי משהו מתאים מן המוכן. הגעתי לאלינור עם המלצה חמה ולא מעט חששות מהלא נודע. לא הצלחתי להגדיר בדיוק מה אני רוצה, למעט העובדה שחשוב לי לייצר לוק נקי, שיקי ואלגנטי. עם ההגדרה המעט מעורפלת הזו יצאנו לדרך. המפגש עם אלינור היה נעים, מרגיע, נוסך בטחון ויחד עם זאת מאוד מקצועי. לאט ובעדינות גדולה אלינור פיענחה את נטיית הלב, האופי, הסטייל והיטיבה לשרטט רישום ראשוני של השמלה שעזר לנו להתכנס להחלטה. ממדידה למדידה המשכנו ודייקנו את הפרטים הקטנים עד לתוצאה הסופית - שמלה שהיא כל כך 'אני', כל כך מדויקת ולגמרי תפורה למידותי. המחמאות לא הפסיקו לזרום בלי סוף כל הערב שוב ושוב וגם עוד ימים רבים לאחר מכן. אלינור, תודה גדולה על הנועם, היסודיות והיד הכל כך מקצועית. היה מושלם, אני ממליצה בחום!
הצג עוד

Ira   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
80 מתוך 100
אלינור מאוד מוכשרת ויש לה סגנון מיוחד משלה, עם זאת היא יודעת לזרום עם רעיונות של הלקוחות ולקחת את השמלה למקומות מגוונים מאוד, היא לא מקובעת על משהו מסוים. ביחד יצרנו שמלה מאוד מאוד מיוחדת, שאף אחד לא ראה משהו דומה לה.. הייתי מאוד מרוצה מהתוצאה הסופית מבחינה עיצובית, וקיבלתי מחמאות בלי סוף על השמלה. מצד שני, הייתי ביקורתית כלפי העבודה מבחינה טכנית, וגם היו מספר קצרים בתקשורת בסוף התהליך שקלקלו את האוירה.
הצג עוד

salit.david   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
לאלינור הגעתי במקרה לאחר שיטוט ברחבי האינטרנט וחיפוש אחר שמלת חלומותיי, אלינור היא הראשונה שקפצה לי בחיפוש... חיפשתי שמלה מיוחדת, קלאסית, מגניבה, נוחה ובמחיר סביר... יותר מידי בקשות? כנראה שלא, אלינור סיפקה את כל זה ויותר!!! מרגע כניסתי לסטודיו קיבל אותי חיוך ענק ואדיבות שאין כדוגמתה. לאחר מספר שאלות הכוונה עברנו למדידות וכבר בשמלה הרביעית התאהבתי! הסגנון הכל כך ייחודי של אלינור, הבדים המדהימים והתפירה המוקפדת הביאה לתוצאה פשוט מושלמת. השמלה מחמיאה לקימורי הגוף ומדגישה את המקומות הנכונים- אני מצרפת פה תמונה שלי אבל מלבדי אלינור עיצבה את השמלות לאימי ולחמתי וכל אחת מאיתנו קיבלה ים של מחמאות. ממליצה בחום!!! רוצו בהמוניכן :) מזל טוב לכולן!
הצג עוד

ShadowPrincess   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מה רוצה כלה מהשמלה? שתחמיא, שתקצור מחמאות, שתהיה נוחה לאורך כל הערב ושבים של שמלות שנראות אותו דבר, שתהיה ייחודית ומיוחדת.מה רוצה כלה מהמעצבת? סבלנות, גמישות, יצירתיות, תשומת לב לפרטים.אלינור סיפקה את כל אלו ובענק. מומלץ בחום.
הצג עוד

yaarit rachamim   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין לי מילים לתאר עד כמה אני מאושרת על הבחירה באלינור כמי שתעצב את השמלה שלי בערב המיוחד ביותר!תמיד סלדתי מכל השמלות הנפוחות שבהן הבנות נראות פשוט בתחפושת של כלה, ואלינור בעלת גוון ייחודי יודעת לעצב שמלות מיוחדות, סולידיות, יפייפיות בעלות טאצ' אישי ומיוחד.אני לא מפסיקה לקבל טלפונים ומחמאות על השמלה המושלמת!!! ואפילו בחרתי לרכוש אותה כי לא הייתי מסוגלת להיפרד ממנה!אלינור היתה כל כך קשובה, רגועה, סבלנית, מקצועית, יצירתית , פשוט מדהימה!תודה ~ תודה ~ תודה!
הצג עוד

MayaLidor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ואוו!!הגעתי לאלינור בעקבות תמונה שראיתי באחד מהמגזינים הרבים שיוצאים לקראת עונת החתונות. מכל מה שהיה שם מצאה חן בעיני רק השמלה שלה. אחרי שביקרתי אצל 4 מעצבים שונים, הגעתי אליה והתאהבתי.כבר מהמפגש הראשון הבנתי שמדובר - מעבר למעצבת מוכשרת - בבחורה מקסימה, עדינה, אמיתית, ומאוד מיוחדת.בעבודה מדוייקת ומחושבת, החלה להיבנות השמלה המהממת שלי. כל מה שביקשתי קרה, כל מה שאלינור המליצה, התברר כנכון ומפרגן, ואחרי 5 מדידות קיבלתי שמלה יפיפייה שיושבת עליי בול. שום דבר לא זז ממקומו, השמלה שרדה בקלות ובנוחות יום שלם של צילומים וריקודים עד 2 בלילה!בנוסף יצרה לי אלינור הינומה תואמת לסגנון השמלה, וכן כיסוי כתפיים לחופה - מיוחד שאין דברים כאלה!ברור שקיבלתי מלא מחמאות, כמו כל כלה ביום חתונתה, אבל בהחלט הרגשתי שהשמלה זוכה לפרגון גדול.
הצג עוד

shirly84   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מעצבת עם כישרון ענק ולב זהב!אהבתי אותה לגמרי מהרגע הראשון: הבנאדם, המקצועיות, הסגנון המיוחד שלה, היצירתיות שלא נגמרת, הסבלנות, התוצאה המדויקת והמהממת.ממליצה בחום, לאורך כל המדידות היא הייתה נפלאה וקשובה ומלאת סבלנות לכל הבקשות שלי. שמחה שהיא עשתה לי את השמלה, שאגב-קיבלה כ"כ הרבה מחמאות והיתה לגמרי בלתי נשכחת.תודה על שמלה חלומית שהגשמת עבורי
הצג עוד

etairoz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אל אלינור הגעתי במקרה, אחרי שקראתי כתבה שפורסמה באינטרנט על שמלות כלה. לא ידעתי היכן אני רוצה לתפור שמלת כלה, אך ידעתי שאני לא רוצה להתקרב למעצבים בתל אביב. כשנכנסתי לאתר של אלינור, אחרי מס' דקות, ידעתי שמצאתי את המעצבת שאצלה אני רוצה לתפור שמלת כלה וכך היה. אלינור, תודה על שמלה מהממת ועל היחס הנעים. ליהי.
הצג עוד

shanimarc   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לאלינור הגעתי אחרי שיטוט מהיר באינטרנט, ראיתי את אחת השמלות שלה ופשוט התאהבתי.לאחר חיפושים מתישים של ה- שמלה (כדי לא לפספס אותה בטעות), חזרתי לאלינור ונשארתי.אלינור הצליחה ליצור את השמלה המושלמת בשבילי לאחר מספר שינויים והתאמות של השמלה שאהבתי (כי אני הרי לא דוגמנית על).אלינור פשוט מקסימה ומצליחה להשרות שלווה ורוגע גם על כלות לחוצות, כמוני.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up