כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
טל בוצר

טל בוצר

איפור כלות
טלפון:0525416929
91
98 מתוך 100
לפי 38 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
rachael.schaier88   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
טל הייתה מקצועית והיה מאוד קל לעבוד איתה, היא הפכה את יום החתונה לכיף ורגוע. אהבתי את סגנון האיפור הטבעי שלה שגרם לי להרגיש כמו כלה אבל עדיין כמו עצמי. השיער שלי היה מדהים וקיבלתי עליו מחמאות כל הערב. טל גם עשתה עבודה מעולה עם האיפור של החברות/משפחה שהיו איתי.
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
40 מתוך 100
הגעתי לטל דרך איזיווד, מהרגע שהכרתי את טל חשבתי שהיא בחורה מקסימה. עשינו איפור ושיער ניסיון (300 שח). קבענו על עוד מלווה אחת ב700 (איפור+שיער). האיפור היה נראה עדין ומקסים. בחרנו לעשות צמת חיטה וחלק פזור. השיער היה נראה מעולה בצילומים, אך כבר בחופה נראה כאילו איבד את צורתו. לא ממליצה כמעצבת שיער, כן כמאפרת.
הצג עוד

Brit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
טל מאפרת ומעצבת שיער מקצועית מאוד ומנוסה, לאורך כל היום הייתי רגועה ושלווה כי הרגשתי שאני בידיים טובות ושיש על מי לסמוך! כל המלוות (כולן היו משפחה) כמוני, לא מתאפרות בכלל ביום יום והיה לנו חשוב מאוד למצוא מישהי שמכוונת לאיפור עדין שבקושי ירגישו ושעדיין נרגיש מדהים ונצא טוב בתמונות- כולן יצאו מרוצות ויפייפיות!! אמרו לי בהתחלה, תיזהרי ממי שעושה גם איפור וגם שיער, אחד מהם לא יצא טוב.. במקרה של טל, זה היה שטויות, מקצועית מאוד בשני התחומים ואני לא מתחרטת לרגע! היה יום קסום! ממליצה בחום.
הצג עוד

Orly   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
60 מתוך 100
חיובי: 1. האיפור היה נקי, פשוט ומוקפד. 2. העיצוב של השיער היה יפה והחזיק כל הערב. 3. הביאה אוירה חיובית לזמן ההתארגנות, ניסתה להרגיע. 4. הביאה שקית קטנה של הפתעות. שלילי: 1. מחיר משחק עם השיער לפני החתונה: 100 ש
הצג עוד

Daria   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
60 מתוך 100
הגעתי לטל דרך איזיווד ומאוד התרשמתי. היא מיד הבינה מה אני רוצה ועשתה לי איפור ושיער ניסיון מאוד יפים. אך ביום האירוע היא קצת אכזבה. בהתחלה היא עשתה לי איפור שונה ממה שביקשתי, והייתי צריכה קצת להתווכח ולדרוש שהיא תחזור לתוכנית המקורית. ואז היא עשתה עבודה מאוד יפה ועדינה. על השיער שלי היא עבדה שעתיים וחצי (!) וכל מה שהיא הצליחה לעשות לי היה קוקו לצד. היא התעסקה ושיחקה עם השיער שלי מלא זמן, אבל בתוצאה הסופית לא היה ייחוד או יופי מיוחד. וכמובן שכל זה גרם לעיכוב גדול בלו"ז הצילומים. אני מאוד ממליצה על טל כמאפרת, אבל לא כמעצבת שיער...
הצג עוד

מור ותום   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אל טל הגעתי דרך אתר האינטרנט שלה ובגדול - לא יכולתי לבחור יותר טוב מישהי שגם תאפר ותסדר את השיער בצורה מקצועית, ויותר חשוב - שתהיה איתי כל כך הרבה שעות ביום המיוחד הזה שיעברו בכיף גדול, רוגע וצחוק. האיפור והשיער היו עדינים בדיוק כמו שביקשתי, ומצד שני החזיקו ושרדו את היום הארוך והמדהים הזה. בקיצור - ממליצה בחום!
הצג עוד

mdital   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אל טל הגעתי מאיזיווד. מכל האתרים באינטרנט שראיתי התאהבתי באיפור העדין והטבעי אצלה באתר. כאשר נפגשתי איתה גם התאהבתי בבחורה, כיפית, זורמת, מצחיקה. עשינו ניסיון והיא קלעה בול למה שאני אהבתי עדין ואצילי. כבר אז היה לי ברור שהיא בחורה מוכשרת עם ניסיון רב. ביום החתונה טל איפרה וסידרה את השיער לי ולעוד שתי מלוות. היא עשתה עבודה מדהימה ושלושתינו נראנו מקסים. אני לא הפסקתי לקבל מחמאות כמה מהממת אני נראית. בקיצור מומלצת מאד מאד.
הצג עוד

hosshiri   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אל טל הגעתי דרך איזיווד. טל בחורה כיפית, חייכנית, מצחיקה ושומרת על אווירה קלילה וכיפית ועם זאת מאוד מקצועית. קיבלתי המון מחמאות על ההופעה!
הצג עוד

נעה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
טל עשתה לי את האיפור והשיער. באיפור ניסיון היא השקיעה הרבה זמן ועזרה לי למצוא בדיוק את מה שרציתי, כך שביום החתונה הכל הלך חלק. בשיער רציתי מראה טבעי שלא ייתנפח ויאבד צורה, וזה בדיוק מה שקיבלתי. בנוסף היא איפרה את אמא שלי שנראתה מעולה! ממליצה :)
הצג עוד

Dalia   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
80 מתוך 100
הגעתי לטל דרך איזיווד. מהשיחה הראשונה היה לי ברור שאני אהנה לבלות איתה את היום.היא טיפוס כיפי, זורם ומצחיק. האיפור שלה היה טבעי ועדין, והחזיק מעמד כל הערב. התסרוקת פחות שרדה, אבל השיער שלי מאוד קצר וחלק.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up