כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
The Dynamic Quartet
95
98 מתוך 100
לפי 40 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Aya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי להרכב לאחר המלצה של חברה שהם ניגנו אצלה. דיברתי עם אלכס שהיה מאוד מאוד נחמד וידע להתאים לי את מה שרציתי - הרכב של 3 נגנים לאירוע יחסית קטן (120 איש) בחצר של הבית. הכל תקתק כמו שסיכמנו-הגיעו מסודרים, הכל עמד כמו שצריך, הנגינה היתה מאוד מאוד יפה-קיבלנו מחמאות מצויינות. אפילו לקראת האירוע עשו תיאום עם הדיג'יי כדי לוודא סכרון מלא. המון המון תודה! ממליצה לכל מי שאוהב את הסגנון לקחת אתכם בלי לחשוב פעמיים!
הצג עוד

shalev.shlomit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אלכס יקר, אין מילים להודות לך ולכם על תרומתכם לאירוע. זה מה שהביא חיים ודופק ואווירה מעולה. כל הבחירות שלכם היו נפלאות והזמרת מושלמת. אמרתי ואומר שוב, שהיה נפלא גם לעבוד איתך. מאחלת המון הצלחה בהמשך והלוואי שנוכל להיפגש בעוד חגיגות בהמשך.
הצג עוד

nitsa.alfassi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
קשוב לצרכי הלקוח, הגון והוגן בשירות,. צוות מקצועי מאוד. מעלה את רמת האירוע בכמה מונים. תודה שהכרנו עוד נשתמע
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הרכב מדהים, אין מילים! חיפשנו באינטרנט להקה שתנגן מוזיקת רקע בקבלת פנים וכשראינו את ההרכב מיד ידענו שזה זה. ובהופעה הם נשמעים עוד יותר טוב ממה שזה נראה ונשמע בסרטונים:) הצוות הכי איכפתיים, מקצועיים פשוט הרגשנו את האהבה למקצוע והרצון שלכם לעשות לנו שמח. לא היה אורח שלא החמיא על המוזיקה והאווירה בקבלת פנים. איזה כיף! בקיצור מומלץ, מומלץ, מומלץ!!
הצג עוד

igorne   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אומנם עברה תקופה, אבל עד היום אני אשתי והקרובים שלנו, זוכרים את הקבלת הפנים המדהימה בזכות ההרכב המדהים, כמו כן, ההרכב עלה לבצע מספר שירים לבקשתנו בלייב, ובדיעבד, הייתי מוותר על הדי ג'י בכלל! אלכס תודה רבה! היה ממש כייף!
הצג עוד

רונית   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אלכס ושני נגנים נוספים מההרכב נגנו בבת מצווה של בתי ביום שישי 8.9.17 לכל אורך הדרך היה אלכס שירותי, קשוב וזמין. הנגינה במהלך הערב הייתה מקצועית ונעימה. הקהל נהנה מאד וההרכב קבל מחמאות רבות. גם המחיר הוגן ממליצה בחום רונית טרושינסקי
הצג עוד

David   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
בלי מילים, באמת. אלכס הוא בחור נעים ובעיקר אדם טוב ומקצוען אמיתי. הוא ליווה אותנו בצורה הכי יסודית וגרם לנו להרגיש הכי בטוחים שאפשר, בין אם זה בחוות הדעת שלו ששפכו אור על הבחירות שלנו כשהיה צריך ובין אם זה בפרגון שלו. הוא מתומחר בצורה מאוד הוגנת ומספק את הסחורה בדיוק כמו שרוצים - בצניעות, אמינות ובאיכות לא מתפשרת. אי אפשר לטעות איתו. מומלץ מכל הלב. דויד ומיכל
הצג עוד

אור פרידמן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
היי לכולם :) דיברתי עם אלכס שבוע לפני החתונה שלנו בתקווה שהם אכן יהיו זמינים. שמחתי לקבל ממנו אחלה מחיר ותמורה מלאה לכסף ששולם. אלכס היה זמין ונעים לאורך כל הדרך ועשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. אור ורותם :) תודה.
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שפגשנו את אלכס הבנו והרגשנו שאנחנו בידים טובות. תחושת הבטן שלנו לא טעתה כאשר הגענו לאולם, המוזיקה שנוגנה יצרה אוירה קסומה והשתלבה בתוך האירוע בצורה מושלמת. היתה לנו חתונת שישי צהרים יחסית קטנה, ואלכס בהרכב של 4 נגנים, ניגנו לאורך כל האירוע ולא רק קבלת הפנים. הם הצליחו לקרוא את הקהל ואת האוירה והצורך באופן מדהים! קיבלנו, גם תוך כדי האירוע וגם לאחריו, המון תגובות טובות מאוד שהמוזיקה הייתה מעולה, נעימה ושדרגה לנו משמעותית את האירוע. המון המון המון תודה על הליוי ועל האירוע שיצרתם לנו, רעות וסיון.
הצג עוד

אסף לוי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגענו לאלכס דיי במקרה, כשחשפנו בפני חבר שאנחנו מחפשים להביא להקה לקבלת הפנים. למען האמת זה היה לאחר חיפוש דיי מעמיק בין להקות רבות שפשוט דרשו לרב מחירים מופקעים. אז אותו חבר הסתבר שמע את הלהקה בחתונה אחרת ומיד התקשר לברר עבורנו. לאחר ששמענו את הלהקה בארוע חתונה נוסף ידענו שהם בדיוק מה שרצינו. לאחר התייעצות עם אלכס לגבי הרפרטואר (ויש להם מפה ועד להודעה חדשה..) הוחלט על סגנון ג'ז ישן וקצבי. ההרכב שהגיע לנגן אצלנו כלל 4 נגנים (תופים, קונטרה בס, גיטרה וסקסופון אלט/חליל) וזמרת נהדרת בשם נטע. ההרכב הגיע בזמן להתארגנות (חשוב!) והיה לבוש בצורה מאוד מכובדת במהלך הארוע. ביקשנו מההרכב גם לנגן עבורנו את שיר החופה, מה שבעצם דרש מאלכס לבצע עיבוד מיוחד עבור כלל הנגנים. וזה היה שיא הערב מבחינתנו. הלהקה נשמעה מצויין, הנגנים מקצוענים וקיבלנו רק מחמאות טובות מהאורחים. באופן כללי מאוד מאוד מרוצים!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up