כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שגית קוסטה הזמנות מיוחדות לחתונה

שגית קוסטה הזמנות מיוחדות לחתונה

הזמנות לחתונה
טלפון:0544372644
94
97 מתוך 100
לפי 14 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Anatilia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ההזמנות יצאו מהממות! שגית מאוד פרפקציוניסטית ותעשה הכל בשביל שההזמנות יצאו הכי טוב שאפשר!יש לה מבחר גדול מאוד של הזמנות ובאמת שכולן יפות! רואים שהיא עושה את זה באהבה! וזה הכי חשוב בעיניי...ממליצה רק לקחת בחשבון שצריך לבצע את ההדבקה והקשירה של ההזמנות, אבל שגית מציעה גם שירות כזה בתשלום.בקיצור, מי שרוצה הזמנות מיוחדות ויפות שמי שפותח אותם אומר וואוו.... זה המקום :)
הצג עוד

Inbar V Yoni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שגית פשוט מקסימה ומוכשרת!!! ההזמנות שלה מהממות, פשוט מאוהבת בהזמנות שיצאו לנו, בדיוק כמו שתמיד חלמתי!!! מומלץ מאוד והמחיר בהחלט סביר יחסית למקומות אחרים.
הצג עוד

kishkish19   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
ההזמנות ששגית עיצבה לנו יצאו ממש יפות, כמו שרצינו וביקשנו. למרות שבהתחלה התחיל הכל די עקום, אבל בהמשךדי נהניתי מהתהליך שהיה זריז. ההתכתבויות שלנו דרך המיילים תקתקו את העבודה. כשהיו תיקונים הם תוקנו במהרהוכשהיו כל מיני שינויים לערוך או הצעות נוספות שרצינו, גם זה היה. התוצאה הייתה מעבר לציפיות שלנו ואנחנו רוצים להודות לך על כך חמודה.
הצג עוד

ludakaparot   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לא ברור לי איך המייל שלי הגיע למצב שבו שגית קיבלה איזושהי חוות דעת שלילית אבל אלו הם לא פני הדברים!שגית נתנה לי שרוץ מא' ועד ת, עמדה בכל הסטנדרטים והשיגועים שלי ולא חסר. חשוב לי שתדעו שהעיצובים של שגית השרות והיחס הם מעל ומעבר למצופה. אני שמחה שבחרתי בשגית ואני ממליצה לכולם לבחור בשגית!!!
הצג עוד

mayakal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מעבר למגוון הרחב של ההזמנות היפיפיות, איכות העבודה והעיצוב הייחודי שגית המעצבת ממש הקשיבה בסבלנות ועזרה לנו לבחור את מה שהכי מתאים לנו! ההזמנות יצאו הכי יפות ומתאימות לנו כפי שרצינו! הקצבנו תקציב לא גדול במיוחד להזמנות וקיבלנו הזמנות איכותיות ואלגנטיות שסחפו מחמאות כאילו שהשקענו הרבה הרבה יותר...
הצג עוד

Len&Serg   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שגית נתנה לנו יחס אישי, הראתה לנו מספר רב של דוגמאות ורואים בכל מה שהיא עושה שחשוב לה שהזוג יהיה מרוצה מההזמנה הסופית.בחרנו הזמנות בצורת מזוזה, ולכן יצא יקר יותר מהזמנה ממוצעת, אך יש לה הזמנות מכל הסוגים בכל רמת מחירים.
הצג עוד

crazybride   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עיצבה לנו את ההזמנה לחינה ועזרה מעל ומעבר בעיצוב ההזמנה של החתונה.צריך לדבר איתה בשביל להבין כמה לב יש לבחורה הזו שמושקע 110% ממנו בעבודה.ההזמנה יצאה מדהים, לא היה אחד שלא התלהב מעיצוב המיוחד והייחודי.

אילן ומישל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ממש תענוג לבוא לראות מבחר כל כך גדול של הזמנות...אני וחבר שלי חיפשנו מקוריות ומיוחדות לא משהו סטנדרטי מדי כמו אחריםושגית סיפקה בדיוק מה שחיפשנו...שגית מקשיבה ומשתדלת ומרגישים.הלוואי וכל הספקים של חתונות היו יודעים להיות כמוהתודה שגית:)
הצג עוד

igal82   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שלום לכם , רציתי לתת המלצה חמה לשגית קוסטה על עיצוב הזמנות לחתונה פשוט מושלמות!!! יחס אדיב ,מקצועיות ונאמנות ללקוח.תמיד הקשיבה ונתנה את העצה הנכונה.. מעצבת מעולה ! מומלץ בחום.
הצג עוד

בנית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מצויינת !הגענו לשגית קוסטה דרך האינטרנט אחרי שביקרנו במספר מקומות. מהרגע הראשון שנכנסנו אליה ידענו שהגענו למקום נכון לעצב ולהדפיס בו הזמנות. שגית מקצועית ברמה בלתי רגילה, אדיבה ונעימה ו"זרמה" איתנו בכל רעיון שביקשנו תוך כדי שהיא מוסיפה טאצ'ים של מעצב מנוסה.עיצבנו הזמנה ממש מאפס ולשם כך ישבנו עם שגית על העיצוב שלה עד ההגעה לתוצאה המושלמת מבחינתנו ! בקיצור אנחנו ממליצים בחום ...
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up