כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אושי - שמלות כלה וערב

אושי - שמלות כלה וערב

שמלות כלה
טלפון:0542577500
94
99 מתוך 100
לפי 48 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Liel   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
וואו וואו ועוד פעם וואו!!!! הגעתי לאושי אחרי שהייתי בלפחות 10 סטודיואים אחרים, ובאף אחד לא נתקלתי במגוון ושירות כמו אצלה!! ושלא נדבר בכלל על האיכות של השמלות שלה שמרגישים ורואים את ההבדל בינה לבין מקומות אחריםיש לי עור מאוד רגיש וכמעט בכל מקום שהייתי השמלות הרגישו לי כמו של פורים מבד זול. השמלות אצלה פשוט נדירות ואיכותיות ברמות, היא מקצועית שאין דברים כאלה, כל דבר שתעלי ותרצי ותדמייני היא יודעת לעשות ותעשה עם חיוך ענק ובאמת מכל הלב. היא ללא ספק הבחירה הכי טובה שעשיתי לעצמי בחתונה. אם את קוראת את זה- אני אוהבת אותך מאוד ועשית לי את החוויה המושלמתתתהמקצועיות, המסירות, הזמינות, והתשוקה למקצוע בהחלט מורגשים ואני הכי שמחה בעולם שהגעתי אלייך. אין לי מילים להודות לך על החוויה איתך, תודה תודה ושוב תודה.
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאושי בעקבות המלצה של חברהואני חייבת להגיד שאין על אושי, היא הייתה קשובה לאורך כל הדרך, תמיד נענתה לכל הרצונות שלי.והשמלה הייתה מדהימה, הרגשתי בה כמו נסיכה אמיתיתממליצה מאוד על אושי, בהתחלה הלכתי להרבה מקומות עד שהגעתי לאושי והבנתי שאצלה אני הולכת להשכיר את השמלה שליתודה אושי המקסימה על הכל ♥️♥️♥️
הצג עוד

Liat M   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
Oshi was so accommodating and amazing. She helped design the dress to exactly how I wanted it and was always open for any changes I wanted. She was flexible with picking up the dress and dropping it off. Cannot express enough how efficient she was!
הצג עוד

מורן   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
95 מתוך 100
משיטוטים באינטרנט הגעתי לסטודיו של אושי ברעננה, חשבתי לוותר בגלל המרחק ומזל שלא..הגעתי לסטודיו, שם קיבלה אותי אושי בחיבוק חם:) אמרתי לה בדיוק איך אני רוצה להיראות- אצילית ואלגנטית והתחלנו למדוד, עד שמצאתי את שאהבה נפשי.. אושי תפרה לי במקצועיות רבה את השמלה למידותיי ובדיוק כמו שהייתי צריכה! פה הוספנו כתפיות, שם סגרנו מחשוף ברמה כל כך מקצועית שאפילו התיקונים שידרגו בעיניי את השמלה:) קצרתי המון מחמאות ובעיקר הרגשתי הכלה שרציתי להיות..לאורך כל הדרך אושי הייתה נעימה, חמה, קשובה וזמינה לבקשות שלי..כל כך שמחה על הבחירה!
הצג עוד

דיאנה ליליי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
אושי היא מקצועית, היא אדיבה, נותנת שירות מעל ומעבר. באה לקראת הכלה ברצונות ובבקשות החריגות שלה. היא מספקת אביזרים לצד השמלה, וממליצה על דברים אחרים בתחום, בין אם זה אנשי מקצוע אחרים כמו מאפרת, או חנויות מסויימות... ובין אם זה טיפ אישי שנוגע לכלה.יכולה להמליץ בחום! היא נותנת אווירה של כבוד, של בית, של רוגע... ומיעצת בצורה הכי טובה!שולחת לה חיבוק ענק מלא חום ואהבה! תודה אושי!דיאנה!
הצג עוד

gal   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאושי אחרי הרבה חיפושים ומצאתי אצלה בול את השמלה שחיפשתי.אושי הייתה קשובה לאורך כל הדרך, תמיד הייתה זמינה לכל שאלהוהכל נעשה תמיד במקצועיות ממליצה מאוד! תודה לך אושי❤️

Almog   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אני רציתי שמלה נסיכותית ויפה מבויימת שרטיתי ושמרתי בפינטרסט הייתי בטוחה שאני אצטרך להתפשר ,אבל היה לי מזל וגדול וגיליתי שזה בארץ ועוד רעננה ממש קרוב במחיר ממש טוב לשמלה כל כך מדהימה ,והמזל רק הלך איתי הכרתי את אושי אישה מדהימה ומוכשרת יש לה שמלות מעלפות ומיוחדות כמו בסרטיםושרות שלה מעולה וכל החוויה היתה מרגשת וחיובית מאוד פשוט ממליצה בחום ❤️
הצג עוד

noyassaraf1995   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה מדהימה, הייתה לי את שמלת החלומות שלי ואושי דאגה לכל פרט קטן. בהחלט ממליצה!!!!

מור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשתי דוגמאות לשמלת כלה צנועה ואז הכל התחיל... הגעתי והתאהבתי
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאושי דרך האינטרנט לאחר סיבוב אחר חיפוש לשמלת כלה. אושי הייתה מדהימה ואיך שהגעתי אליה הבנתי שזה המקום שבו אני רוצה לסגור את השמלת כלה המושלמת שלייי!!! לא היה לי ספק לאחר שאושי נתנה לי את ההרגשה המדהימה ביותר והתאימה לי את השמלה שהכי תחמיא והכי יפה שיש!! הרגשתי נסיכה מדיסני בכל פעם שהגעתי ואושי עשתה הכל באהבה וברגישות שארגיש נסיכה של דיסני עם השמלה. אושי עשתה הכל מההתחלה ועד הסוף בצורה מושלמת!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up