כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Gm.magnetics מגנטים לאירועים

Gm.magnetics מגנטים לאירועים

מגנטים
טלפון:0548828202
90
94 מתוך 100
לפי 63 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
eyal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו הצעה מעולה עם תמונות באיכות גבוהה מאוד.היו גם תמונות מיוחדות ורחבות של קבוצות אנשים, תמונות מצחיקות של החלפת פרצופים.אבל הכי חשוב ומשמעותי היה שהצוות היה מדהים ואדיב, צילם אותנו ללא סוף והיו מקצוענים ממש. תודה רבה!

ירין מימון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל מהמלצה חמה שהתגלתה כהמלצת השנה מבחינתי. הגעתי לגיא דרך הצלם חתונה שלנו. בשיחה עם גיא פגשתי בן אדם שהוא בן אדם. ידע להרגיע אותי ולענות על כל השאלות שלי. גיא הוא צלם מגנטים עם עין חדה לצילום וחוש הומור מדהים. יש לו כמה טריקים בשרוול שיוודאו שהאורחים שלכם, ולא פחות חשוב, אתם, תזכרו אותו לכל החיים. ממליצה לכם ממרום נסיוני לקחת את גיא. תקשיבו לעצות שלו.הוא יודע מה הוא אומר.
הצג עוד

דניאלDaniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אז ככה, גיא התותח נותן תחושת ביטחון אל מול המצלמה, יש לו עין חדה, אישיות מדהימה ופשוט אהבה למקצוע. הוא היה קשוב מאוד לכל האורחים, ווידא שאנחנו מרוצים ועזר לנו לוודא שאף אחד לא מתפספס בתמונות. ללא ספק מצאנו צלם שהוא בן אדם, ואין בטוחים מאיתנו שנשכור את שירותיו לכל האירועים המשמחים בחיינו
הצג עוד

Lika   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו את ההמלצה על גיא מירין הצלם שלנו, איזה מזל שהקשבנו לו! מעבר לזה שהוא וירין הצלם שלנו היו ממש חברים וכיפיים יחד גיא שימש כצלם נוסף לכל דבר ועניין, האורחים לא מפסיקים לדבר עליו איך הוא עזר להם להסתדר כדי להראות טוב יותר אמר להם איך לעמוד בדיוק ומה לא. הוא עשה לנו עוד כל מיני הפתעות שלא אגלה לכם כדי שלא אהרוס אבל בהחלט ממליצה על גיא הוא שווה כל שקל, הוא מצחיק והתמונות שלו ברמה כלכך גבוהה שזה לא יאומן.
הצג עוד

אדוה וחן :)   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל גיא הגענו דרך המלצות של משפחה וחברים. מגנטים מאוד איכותיים. תמיד היה באזור לצלם. ממש ממליצים:)
הצג עוד

אלמוג   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
גיא / Gm.magnetics = אל גיא הגענו בהמלצת ירין, צלם הסטילס שלנו. כבר בשיחות הראשונות איתו הופתענו מכך שמלבד מגנטים מרובעים "קלאסיים" הוא מספק גם מגנטים מלבניים מוארכים לצילומי קבוצה וכן מגנטים גדולים לצילומי משפחות. לאורך הערב גיא היה "להיט" לא פחות ולא יותר, הוא הפתיע אותנו עם מגנטים מטורפים ומפתיעים (לא אהרוס את ההפתעה אבל הם באמת היו משהו לא מהעולם הזה). מעבר לכל אלה, גיא דאג שהכיתוב על המגנט יהיה זהה להזמנה שלו ויצר חיבור מדהים ביניהם והוא היה אדיב לכל שאלה או בקשה. בסוף ערב החתונה הוא נתן להורים מקבץ של מגנטים ש-טרם מצאו בית ודאג לאחר 3 ימים מיום האירוע לשלוח לנו את כל התמונות בדרייב במייל. גיא עשה מעל ומעבר בכדי לרצות אותנו ואת האורחים והוא היה פשוט נהדר. הוא היה הפתעת הערב בלי כל צל של ספק והוא עבד נהדר!! ממליצים בחום.
הצג עוד

einav.mishon1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לגיא הגענו אחרי צפייה על דלת המקרר, חתונה מלפני 5 שנים והמגנטים כמו חדשים!!! גיא צילם בחתונה של אח של הבן זוג, מיד התקשרנו וגיא היה מקסים, הסביר וייעץ והכל בחיוך! האיכות! המקצועיות! הכמות! הפנורמה ואוו! קיבלנו את התמונות באותו יום של האירוע והם נראות סוף הדרך!!! גיא אין עליך בעולם🤩🤩🤩 מודים ומעריכים🙏🙏🙏🙏 אין ספק שממליצים בחום!!!
הצג עוד

ירדן ועמית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ידעתי שאני רוצה את GM Magnetics כי המגנטים שלהם תלויים לי על המקרר כבר 5 שנים מחתונה של החברה הכי טובה שלי והם נראים כמו חדשים! אחרי שיצרתי קשר עם גיא וסגרנו, הגיע לצלם את החתונה צלם אחר בשם אריק (הנחתי שגיא יהיה זה שבא אבל ממש לא נורא). אריק היה פשוט מושלם! מקצועי, סופר נחמד וצילם תמונות מהממות. יצאנו ממש ממש מרוצים.
הצג עוד

Ety   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
פשוט מדהימים! התמונות כל כך איכותיות, ברמה מאוד גבוהה. אנחנו סופר מרוצים!!
הצג עוד

Amir   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לעוז דרך האולפנים המיוחדים וקיבלנו את כל מה שרצינו. זמינות ומענה לכל שאלה ונתן לנו את כל מה שביקשנו באיכות הטובה ביותר!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up