כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דני רדיס צלם

דני רדיס צלם

צילום וידאו וסטילס
כתובת:כל הארץ
טלפון:0526867878
87
85 מתוך 100
לפי 15 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אלינור   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אין על דני! צלם מוכשר ברמות! עשה לנו תמונות מדהימות ומיוחדות! כל מי שרואה את האלבום מתלהב ממש מהתמונות. חוץ מזה שהוא פשוט אישיות, מצחיק וזורם והצילומים איתו פשוט היו חוויה!מומלץ בחוםםם!

Yiftah   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
ידע, ניסיון, חדשנות ועין טובה. דני פשוט מחכה לך בשקט בפינה ותופס את הרגע.
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
צלם תותח מקצועי ואנושי! נתן לנו הרגשה כייפית ומשוחררת לאורך כל היום ! מומלץ בחום👍
הצג עוד

kineretz   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
כמה מילים קטנות לאיש עם כישרון גדול! את דני אני מכירה כבר כמה שנים טובות בהן הוא הספיק להפגין את כישרונו בחתונות של כל חברותיי,לכן לא היה ספק בכלל שביום המיוחד שלי זה יהיה אך ורק הוא. דני הוא כישרון,הומור,ביטחון וקסם של איש אשר ידע להנציח את היום המיוחד בחייכם בצורה המושלמת ביותר!! ממליצה בחום כי מה שנשאר אח"כ כשהמסך יורד אלו התמונות ואתם רוצים שהן יהיו מושלמות אז עם דני הלכת....מאושר יצאת ....!!!
הצג עוד

Ela   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
את דני הכרתי לפני ארבע שנים כשהייתי מלווה של כלה, כל כך נדהמתי מהאישיות הכובש שלו שהבטחתי לעצמי שבעה הוא זה שילווה אותי ביום חתונתי.. וכמובן כשהגעתי הגיע הוא הראשון שידעתי שאליו אני פונה! הוא עוסקת החבילה הכי שווה שיש! אדם מיוחד עם צוות מקסים,מקצועי,אמין,מחיר בדיוק במקום,לא צריך יותר מזה! בקיצור מומלץ ביותר מכל הלב❤
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
דני רדיס מספר אחד!! בראש ובראשונה לפני שהוא צלם הוא גם בדרן אם אישיות מגניבה שגורמת לך לצאת מכל הלחץ של האירוע ופשוט לזרום עם זה!! היצירתיות האין סופית שגורמת לכל תמונה לצאת מושלמת שבסוף כשצריך לבחור את התמונות אתה אבוד בבחירה כי הכל כלכך מיוחד! יש עוד הרבה מה לומר אבל בסופו של דבר באמת שאין כמו דני והצוות שלו!
הצג עוד

Nira   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
דני בראש ובראשונה הוא אדם מצחיק, מקצועי, ואמין. את דני אני מכירה שנים מאירועים שהוא צילם שנוכחתי בהם, אהבתי את הגישה שלו לאנשים וכמובן את התמונות המקצועיות שלו. כשסגרתי תאריך מיד ידעתי שהוא יצלם אותי ולא אף אחד. דני היה קשוב לי ולבעלי לפני האירוע במהלכו וכמובן גם אחריו. היו לנו כל מיני רעיונות ודני ממש שיתף פעולה ואפילו התלהב מהם. ממליצה בחום עליו(:
הצג עוד

shanir194   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
דני הוא קודם כל בן אדם מצחיק וזה חשוב מאוד כדי לשחרר מהיום הלחוץ שחתן וכלה נמצאים, הוא דואג לעשות אוירה טובה, כל תמונה הוא הופך לציור, וכמובן פרפקציוניסטית שזה מאוד חשוב עד שלא יוצאת תמונה מושלמת לא ממשיכים וכמובן שהמחמאות לא פוסקות עד היום מהמזכרת היפה שבזכות דני יצא אין עלייך דני!!!!
הצג עוד

ortz   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
דני הוא ארטיסטה... איזה תמונות הוא הוציא לנו גם בצילומי החתונה וגם בצילומי הטראש דה דרס, ממש אומנות!מעבר לזה, לדני יש אחלה חוש הומור ונהנינו להעביר איתו את היומיים האלה, פשוט תענוג!
הצג עוד

דניאל ועדי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
WOWWWWWWֱפשוט אין לנו מילים!!!כל כך נהנו. היה לנו פשוט חוויה מדהימה!דני הוא פשוט אדם מדהים כייפי , מצחיק, קליל ויחד עם זאת מקצועי בצורה לא רגילה.מלבד שאנחנו מאוד נהנו מהחוויה עם דני קיבלנו תגובות מהאורחים שהוא היה מדהים!התמונות יצאו מדהימות היה לנו מאוד קשה לבחור מתוכם. וגם קיבלנו המון תמונות ככה שהוא לא "חסך" בקליקים :)תודה על הכל דני אתה מלך!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up