כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
דייויד סוויני - Dave Sweeney

דייויד סוויני - Dave Sweeney

צילום וידאו וסטילס
כתובת:
טלפון:0549064197
94
99 מתוך 100
לפי 49 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
liluyg   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
בחירת צלם היתה עסק לא פשוט עבורנו- למצוא מישהו מוכשר ומקצועי ושגם נהנה להעביר איתו יום שלם- לא פשוט בכלל. המפגש עם דייב היה אהבה ממבט ראשון תוך רבע שעה סגרנו והתפנינו להתקשקש בכיף. דייב שילוב מדהים של פאסון אירי מגניב עם צילום מדהים. אני בניגוד לבן זוגי לא פוטוגנית, וממש חששתי שלא אוהב את איך שאני נראית- דייב הצליח להוציא תמונות בהם אני נראית בדיוק כמו במציאות. עשינו איתו גם צילומי זוגיות וכל מפגש/ שיחת טלפון היו תענוג צרוף. הבעיה היחידה זה איך מתוך כל התמונות המהממות האלה בוחרים 10% לאלבום?!?!?!
הצג עוד

tamar.yakir84   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
דייב היה הצלם הראשון (והיחיד) שנפגשנו. מהרגע הראשון ידענו שאנחנו רוצים לבלות איתו את היום, ולא טעינו. מעבר לתמונות היפהפיות שיצאו לנו, ולכך שהיה זמין לכל שאלה לפני ואחרי החתונה, ביום עצמו דייב (וולדי - צלם הוידאו) עזר להשרות אווירה כיפית ושמחה שבהחלט גרמה ליום הלחוץ הזה להיות הרבה יותר כיפי.
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
English will be followed*** פגשנו מספר צלמים לפני שפגשנו את דייב, ולאחר הפגישה - ידענו שהוא יהיה הצלם שלנו! דייב נתן לנו הרגשה שאפשר לסמוך עליו, ואכן כך היה: יום החתונה היה רגוע וכיפי איתו ועם קיריל, צלם הוידאו, והתמונות היו מדהימות ברמה שלא ציפינו בכלל! אנו ממליצים על דייב בחום! We've met many photographers before the wedding, but after we met Dave, we knew he'll be our wedding photographer! Dave gave us the feeling he's someone we can trust, and we weren't dissapointed! Our wedding day was calm and fun with him, and the photos were nothing less then amazing! we warmly recommend on Dave!!
הצג עוד

Yy   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
דייב היה בערך הצלם הרביעי שנפגשנו איתו, ולעומת כל יתר הצלמים שראינו עם דייב ישר הרגשנו נינוחים. ישר ידענו שהוא הבחירה שלנו, ואנחנו ממש שמחים על כך. ביום האירוע הוא וצלם הוידאו משה הגיעו בזמן ופשוט הרימו את האווירה בנוכחות שלהם. מקסימיםםם מקסימיים ואנחנו ממש ממליצים!!! גם התמונות וגם הוידאו וגם האלבומים הכל פשוט מושלם. תודה רבה לכם ונתראה בשמחות:)
הצג עוד

Yahel   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
דייב היה הצלם הראשון והאחרון איתו נפגשנו. אחרי הפגישה איתו הרגשנו שאין לנו שום צורך לראות ספקים נוספים. דייב הוא השילוב המושלם בין צלם מוכשר ואומנותי ולבין אדם מקסים. העביר לנו את היום באווירה כל כך נעימה וטובה וגרם לשנינו להרגיש נינוחים מול המצלמה למרות שאף אחד מאיתנו לא כל כך אוהב להצטלם. זרם איתנו מבחינת רעיונות ללוקישנים ורעיונות לצילום ביום עצמו ובכלליות דאג שכל הזמן יהיה לנו חיוך. באירוע עצמו הוא והצלמים שהביא יחד איתו עשו עבודה מושלמת וזאת מבלי להעיק, להסתיר או לדחוף את האורחים. ללא ספק אחת ההחלטות הטובות ביות שעשינו בנוגע לחתונה. ממליצים בחום.
הצג עוד

jasminemann   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
בראש ובראשונה אני חייבת לציין כמה אני מאושרת שהגענו לדייב סוויני! מלבד היותו צלם מוכשר בטירוף, הוא גם אדם מקסים, אמיתי וכיפי! הגענו לדייב דרך איזיווד, לאחר שראינו טת תיק העבודות שלו. אהבנו את הסיגנון הנפלא של הצילום שלו, וכעת אנו מבינים כמה צדקנו בבחירתינו! אנחנו אירגנו את החתונה שלנו תוך חודש וחצי, ועם דייב סגרנו בערך שבועיים שלושה לפני החתונה! היו כל כך הרבה שינויים לפני הפגישה הראשונה שלנו איתו, לאור הלו
הצג עוד

חן G   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אל דייב הגענו דרך האתר. קראנו את התגובות וישר הבנו שהוא בחור שאנחנו צריכים! כבר בפגישה הראשונה ראינו את העבודות שלו וקלטנו שהכישרון שלו אדיר! כל התהליך איתו מהרגע הראשון היה מצוין! הוא בא לקראתינו בהכל! היה מוכן מראש עם לוקיישנים! ידע תמיד להסתכל על הצד החיובי. ביום האירוע הצוות אפילו הקדים, הם הגיעו עם ים מצב רוח, עשו את החוויה לכל כך הרבה יותר טובה ומצויינת!! כמה צחקנו, נהנינו ונצרנו כל רגע... באירוע עצמו הם עשו איתנו כיף ואפילו רקדו איתנו והרימו את החתן על הכפתיים!! הם נשארו עד הדקה האחרונה של האירוע (למרות שהוא נגמר מאוחר יחסית ב 3:30).. אבל השורה התחתונה בצילום זה איך יצאו התמונות בפועל! קשה לתאר במילים את ההצלחה שלהן.. כמה אומנותיות, כמה עומק, איזה יפים יצאנו ואיזה יצירתיות! באמת שהיינו כל כך מרוצים ובנוסף לחוויה האדירה גם יש לנו מזכרת פנומנלית!! גם האלבום הדיגיטלי יצא מקסים ומזכרת נהדרת! דייב הוא פשוט נסיך! כל כך הרגשנו איתו בנוח, ידענו שאנחנו בידיים טובות וחשוב לפרגן! תודה רבה על הכל! עזרת לנו לעבור את כל היום הזה בצורה יותר נעימה, כיפית ועם תמונות יוצאות מן הכלל! אוהבים אותך המון! חן וג'ורג' 2.11.14
הצג עוד

Hagar   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
דייב הוא צלם מעולה. נעים ומקסים ומקצועי. הוא לקח אותנו ללוקיישנים יפהפיים ומרגע שהתחיל האירוע לא הרגשנו בקיומו בכלל - התמונות יצאו טבעיות לגמרי. שמענו הרבה סיפורי זוועה על צלמים שנעלמים אחר כך ולא נותנים שירות. אצל דייב זה ממש לא קרה - קיבלנו "טיזר" מהר מאוד ואת מלוא התמונות בחלוף מספר שבועות. התמונות מהממות וכבר מחכים אצלנו לחתונה הבאה כדי לקחת אותו :)
הצג עוד

Jonathan   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
דייב הוא אחת הבחירות הכי מוצלחות שעשינו לחתונה! עין מדהימה לצילום, מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, אבל מעל לכל - אישיות מדהימה! גרם לנו להרגיש כל כך נינוחים, לצאת מאזור הנוחות ופשוט להנות! מקצוען כל כך, בילה איתנו יום שלם כל כך מוצלח, הכל נעשה בכיף, בחיוך ובסובלנות. ההשקעה והעבודה הקשה והרצינית שדייב משקיע ניכרת לכל, פשוט הבחירה הנכונה!!! Thanks mate!
הצג עוד

kerenyamit   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפושיכם תמו! אין ספק שאתם עושים את ההחלטה הנכונה אם אתם בוחרים בדייב כצלם האירוע שלכם. תחילה הוא עזר לנו במציאת צלם וידאו מצוין שהכין סרטון יצירתי ותיעד את האורחים החופה והריקודים (גם עם GoPro!). במהלך כל היום הם השרו אווירה קלילה עם חיוך גדול ובהחלט הוסיפו לכיף שלנו! התמונות יצאו מדהימות ומקצועיות, המחמאות לא מפסיקות! התקשורת עם דייב מהפגישה הראשונה ועד רגע קבלת התמונות היתה מצוינת ומהירה ועוד לפני שהדיסקים היו מוכנים (עם יותר מ1000 תמונות), הוא דאג להעביר לנו לינק לאלבום עם תמונות מובחרות בזמן ירח הדבש. תודה! קרן ועמית
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up