כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שמעון דהאן שמלות כלה

שמעון דהאן שמלות כלה

שמלות כלה
94
97 מתוך 100
לפי 41 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Vered   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לסטודיו, וזה היה המקום הראשון שהגעתי אליו לחפש שמלה. בתוך דקות שמעון התאים לי שמלה בדיוק לפי מה שחיפשתי. בשמלה השניה שמדדתי ידעתי שזה זה.
הצג עוד

Ravit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
שמעון הוא הבחירה ביותר למעצב שמלות הכלה שלי. זו הייתה אהבה ממבט ראשון אחרי שכמעט התייאשתי.. תמיד עם חיוך, תמיד מקשיב, מייעץ את העצות המקצועיות .בנינו ביחד את שמלת החלומות. באמת שלא הייתי בוחרת אחרת..תודה לך איש יקר.
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
שמעון איש מדהים, מהרגע הראשון שנכנסנו הוא קיבל אותנו בחיוך, ליווה אותנו בסבלנות רבה, השמלות יצאו פשוט מושלמות ! שירות אדיב ולבבי, היה לנו פשוט כיף לבוא כל פעם ! ממליצה עליו בחום !!!

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
את שמעון גיליתי דרך הפייסבוק ואחרי שהייתי אצל כמה מעצבים הגעתי אליו ומיד התלהבתי היו כמה שמלות שהתחברתי אליהן. שמלות יפות ונוחות!!!!! המחיר היה שווה לחלוטין והשירות אין דברים כאלה, אדם נעים וזמין ומוכשר בטירוף. תודה רבה על תקופה נפלאה.
הצג עוד

Hen   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חוויה מדהימה! שירות מצוין ומקצועי. ממליצה בחום יחס אדיב. מאוד מרוצה ❤
הצג עוד

Shaked   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בתוך כל הטירוף הזה של ארגון חתונה הסטודיו של שמעון היה פינת שקט ורוגע :) באתי לשם למדידות כל פעם וידעתי שאני אצא מרוצה. שמעון הוא בנאדם מקצועי בטירוף (שם לב לפרטים הכי קטנים ודואג שתצאי מוקפדת) והקולקציה שלו מדהימה!!! אני מדדתי שמלה אחת ואז אמרתי לעצמי "טוב, זאת האחת" מדדתי אחריה אחרת, ואמרתי לעצמי "לא לא, זאת האחת!" ומזל שמתישהו בחרתי שמלה כי זה לא היה נגמר :) מאוד מאוד ממליצה.
הצג עוד

Vera   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנתי ב 31/12/17 ואת שתי השמלות שלי עשיתי אצל שמעון דהאן. השמלה הראשונה הייתה בתפירה אישית מ 0 , והשמלה השנייה נסגרה דיי בספונטניות (ראיתי אותה תלויה על הקולב ומיד התאהבתי). שמעון מוכשר, מקסים וכל התהליך של המדידות היה מאד נעים. יש לו מבחר ענקי של שמלות מהממות שמתאימות לכל סגנון ולכל טווח מחירים. ממליצה בחום!!
הצג עוד

Sagit   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לשמעון ביריד "כלות חכמות" ,הוא בלט בסגנון הייחודי שלו והיחס שלו. השמלה הייתה השמלה הכי יפה שראיתי בחיפוש אחר שמלות כלה, הרגשתי שמצאתי את מה שחיפשתי. סגרתי עם שמעון במקום וכשבאתי למדידות קיבלתי שירות מעולה ,התאימו את השמלה למידות שלי בצורה מושלמת. ביום החתונה הרגשתי ממש מיוחדת, השמלה הייתה נוחה , קלילה ומאוד התאימה לאופי שלי וקיבלתי מחמאות רבות עליה..
הצג עוד

terry   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
חיפשתי שמלה בלי אבנים/פייטים/תוספות נוצצות אלא שמלה עם עיצוב נקי וחלק יותר. איך שהגעתי לשמעון ידעתי שאני אמצא את השמלה שלי! לשמעון יש המון סגנונות שונים ומגוונים וזה מה שמאוד אהבתי בו. רוב המעצבים שנתקלתי בהם עיצבו בסגנון די דומה ואצל שמעון אפשר למצוא מגוון רחב של שמלות. השמלה שלי הייתה מורכבת מחלק עליון של שמלה אחת וחצאית שאהבתי, הצענו לו לחבר ביניהן ככה שזאת תהיה שמלה אחת, הוא קפץ על הרעיון מבלי להסס וגם מאוד התלהב! קיבלתי המון מחמאות בחתונה!! מעבר לזה ששמעון מאוד מקצועי וכמעט 30 שנה במקצוע, הוא גם אדיב מאוד, סבלני מאוד ומשרה אוירה רגועה ונעימה! ממליצה בחום!!! :)
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי 18 שמלות, מצאתי את שאהבה נפשי :) היא היתה מונחת על הקולב עטופה (בדיוק חזרה מניקוי יבש) וקרצה בין מאות השמלות כאילו היא היחידה שנמצאת שם. שמעון יקירי תודה רבה על היחס האישי, בן אדם עם נשמה ענקית ומוח יצירתי בטרוף. תודה שזרמת איתי על הנצנצים בכמויות, כל אחת והשריטה שלה ;) ממליצה בחום להגיע לסטודיו ולהתרשם ממאות שמלות בסגנונות שונים ומגוונים, ממקצועיות ואדיבות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up