כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שי אשכנזי צלם

שי אשכנזי צלם

צלמי סטילס
טלפון:0542030109
95
99 מתוך 100
לפי 59 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
maorshab   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אין על שי!!!! מקצוען ברמות הגבוהות ביותר, לא מתפשר על כלום, תפס אותנו בזוויות שלא קלטנו בכלל שהוא צילם בהן או שלא תיארנו לעצמנו שאפשר, התמונות איכותיות ויפות. ביום החתונה עשה לנו אווירה טובה קלילה ומשוחררת, הצחיק ותרם לרוגע שהיינו בו. ללא ספק ממליצים בחום!!!
הצג עוד

Boaz   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
שי היה הבחירה הראשונה שלנו כשהתחלנו לתכנן את החתונה וכשנאלצנו לדחות את החתונה, התאריך החדש נקבע לפני הזמינות של שי. שי וליאל היו שם בשבילנו בכל שלב של ההכנות, עזרו ותמכו בתקופה לא פשוטה והפכו לחברים של ממש. העבודה של שי היתה מדהימה, מקצועית והאווירה במהלך הצילומים היתה קלילה, משוחררת והקלה עלינו מאוד. והתמונות? וואו, לא חלמנו על איכות כזאת, פשוט גאונות!! מדובר בבחירה הכי חשובה לחתונה (מה שנשאר בסיום האירוע) וזאת היתה הבחירה הכי טובה שקיבלנו!
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
צוות מהחלומות שי וליאל עם שירות לא מהעולם הזה, מדהימים מדהימים מדהימים מהפגישה הראשונה איתם ולאורך כל הדרך. התוצאות מפחידות, תמונות מהאגדות. והאווירה שהצוות עשה לנו גם בצילומים וגם ברחבה- אין לי מילים!!!! כל התודות שבעולם לשי ומי שמקיף אותו, בזכותכם כל רגע מתועד בצורה הכי טבעית ויפה שיש. שלא נדבר על הסטייל המטורף. בקיצור שי אלוף העולם ואני ממליצה מכל הלב 💛
הצג עוד

ליאן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו! אין באמת דרך לתאר את המכלול הזה שנקרא שי, יחד עם בת זוגתו ליאל.. למרות המרחק הגיאוגרפי( בכל זאת אילת..) היה ברור לי שהוא מלווה אותנו עוד מצילומי save the date ועד לצילומי החתונה! ללא ספק זכינו בתמונות מדהימות, אותנטניות שמייצגות לגמרי אותנו תוך שילוב המקצועיות והטירוף ששייך רק לשי וליאל! הבחירה היותר מוצלחת שלנו לחתונה!!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שי היה קשוב, מבין, מקצועי ועם מלא אנרגיות חיוביות (הכי חשוב ביום כזה לחוץ)
הצג עוד

Katy   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בפגישה שבעלי השביעה אותי לא למהר לסגור ולהתחייב כי שי הצלם הראשון שאנחנו רואים.מהרגע הראשון שפגשתי את שי(ואת ליאל בת זוגתו) וראיתי תמונה אחת מתוך אוסף אין סופי של עבודות של שי הבנתי שזה הצלם שלנו שהולך לספר Love Story שלנו!!! וכמובן שאני "מקשיבה" לבעלי באותו הרגע סגרתי,שילמתי ולא ראיתי אף צלם נוסף:)). שי מקצועי, קשוב, מדויק, מספר אחד! ועל הדרך הרווחנו חברים.
הצג עוד

rociocelia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שי פשוט מקסים ! הפך את הערב לקליל, נתן לנו להרגיש הכי בנוח שאפשר , וכמובן יצאו תמונות מהממות!! תודה רבה שי
הצג עוד

Dalit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שי מושלם מושלם מושלם! חיפשנו עד כמעט ייאוש צלם שיצליח להבין מה אני רוצה ולא מצליחה להסביר. שי היה בדיוק מה שרצינו! הוא סופר ייחודי, מוכשר, מקסים, מקצוען על! על השניה הראשונה הבנו שזה הבן אדם שלנו. עזבו את זה שביום החתונה הוא היה הכי כייפי איתנו, עשה לנו ולאורחים שלנו הכי שמח בעולם וכולם התאהבו בו. הספק הכי טוב שלקחנו!!!
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אין לנו מילים לתאר שלמות כזאת! מהפגישה הראשונה ובכל שלב, שי והצוות כולו.. מקצועיות שלא ראינו, שירות, חוויה אווירה! הכל. העבירו איתנו את היום בחיוך וכיף, זרמו על כל שטות וחפירה, והיו חפירות אני מבטיחה. לפני האירוע, במהלכו ואחרי, חוזרת אחורה בוחרים בהם גם עוד אלף פעם. ממליצים בחום!!! ירדן ויובל
הצג עוד

Taly   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
Best photographer EVER!! Highly highly highly highly recommend working with Shai. Not only are his photos beautiful and of superior quality, but working with him is so much fun and a complete delight! Shai, you made our wedding day super special and it truly was fantastic to see you do your magic. Five thumbs up!!! ht
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up