כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דיג'יי סאש-מוסיקה לארועים

דיג'יי סאש-מוסיקה לארועים

תקליטנים
טלפון:054-7373775
95
98 מתוך 100
לפי 20 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
לודמילה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
קודם כל, סשה בן אדם מדהים!!! נפגשנו כמה פעמים לפני החתונה לקבוע את הפלייליסט... האווירה הייתה כייפית ורגועה, שאפילו גלשנו לשיחות מעבר לחתונה ובאיזשהו שלב הרגשנו שאנחנו יושבים עם חבר ותיק שלא ראינו שנים :) סשה ידע להמליץ לנו על שירים ולהיות איתנו הכי כנה בנוגע לבחירות שלנו ועזר לנו להחליט איזה פלייליסט יתאים הכי טוב לאורחי החתונה שלנו. וגם בנושאים שלא קשורים למוזיקה, סשה ידע להמליץ לנו על אנשי המקצוע, ולרגע אחד לא ניסה ''לדחוף'' לנו שום דבר. מה שקרה ביום החתונה היה מדהים... מכל הבלגן שהיה (היו לנו כמה להקות, מנחה, זמר...) שאנחנו לא ידענו איך לסדר ומתי לתזמן הכל... סשה בעצם היה הבן אדם שסידר לנו את הכל ועשה את זה מושלם, יותר טוב ממה שיכולנו לדמיין בראש! הרגשינו את הדאגה שלו כל הזמן, מהעזרה בלהביא לרחבה את זרי הפרחים שהקדשינו להורים ועד ללדאוג שלא יצאו יותר מדי בועות סבון... בנוסף לכל הטוב הזה שקיבלנו ממנו, הרחבה תמיד הייתה מלאה, ומה שמדהים - גם המבוגרים רקדו ללא הפסקה! בקיצור, ד'יג'יי עם לב טהור שידע לתת לנו את השירות הכי נפלא שיש! סשה אוהבים אותך המון!!! אסלן ולודה.
הצג עוד

yulchik02   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה חמה על סאשה ומהשיחה הראשונה שלי איתו בטלפון הבנתי שאנחנו רוצים לסגור איתו. לכל אורך התהליך סאשה ליווה אותנו בחום, הוא פשוט מקסים, נתן המלצות ודאג להקשבה מלאה לבקשות שלנו - מה שמאוד חשוב לדעתי בארגון המוסיקה לחתונה, היה כיף לעבוד איתו. האירוע שלנו היה קטן יחסית (140 איש) ולמרות זאת הוא דאג שהרחבה תהיה מלאה והאורחים נהנו והשתוללו! והוא אפילו גרם לאורחים הכי מבוגרים לקום ולרקוד :) ללא ספק ערב בלתי נשכח! ממליצים בחום !!
הצג עוד

mosheb12   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אין מילים לתאר.. פשוט מדהים!! מהפגישה הראשונה דרך פגישת הפלייליסט וכלה בחתונה עצמה. סאשה הרים את הרחבה, התאים את השירים והקצב לרוקדים, ידע לשלב ולחבר בין הצעירים למבוגרים, הרוסים והישראלים. מומלץ מאוד!!!
הצג עוד

Miri   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
סשה ! הגענו אליך בהמלצה חמה !!! ולא טעינו לשניה ! כל הכבוד לך .... הארוע בזכותך היה בלתי נשכח . האורחים נהנו מכל הסגנונות של מוסיקה רקדו והשתוללו כל הכבוד ! זה לא היה קל ;)

Dina   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
קודם כל אני רוצה להגיד תודה ענקית לסשה!!! קיבלנו פידבקים מצויינים מהאורחים, שלא הפסיקו להחמיא על המוסיקה שהייתה בחתונה שלנו! נתנו לסשה אור ירוק ללכת לפי תחושת הקהל והתוצאה הייתה פשוט מעולה! שלא לדבר על זה שסשה בחור מקסים ומאוד כיף וקל לעבוד איתו. אז, אם אתם רוצים חתונה שמחה - ממליצה בחום את סשה להיות הדי-ג'י שלכם! :)
הצג עוד

Alina   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
בדרך נאמר תודה:)לאדם המדהים והמוכשר הזה שהעלה חיוך לא רק לנו אלה לכל האורחים שלנו! חייבת לציין שבחתונה יש כמה אלמנטים שהם הכי חשובים ובינהם המוזיקה ולנו התמזל מזל שאתה היית איתנו! איזה כיף לשמוע מהאורחים את המשפט: שיחקתם אותה עם הדיג'י! תודה לך על ההתרשות,הרגישות ועל הטאצ' האיחודי שלך!
הצג עוד

אלי כהן   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
מלך! היו לנו מוזמנים שמדברים אנגלית, רוסית , עברית והולנדית. סשה ידע להתאים את המוזיקה והרקיד את הקהל חבל על הזמן. כבר בפגישה הוא היה מאוד מקצועי ומאוד אמין וקשוב לרצונות שלנו. הוא הרקיד את הקהל עד השעות הקטנות של הלילה ואפילו בעל המקום אמר שזה די נדיר שנשארים כל כך הרבה אנשים לרקוד לכל כך הרבה זמן. תותח על!!! כל הכבוד!
הצג עוד

Alisa   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
סשה אדם מקסים ודיג'י מכל הלב. הייתה לנו חתונה של 250 אנשים שכל אחד מצא את עצמו ברחבת הריקודים. המוזיקה הייתה מותאמת לכל סוגי הקהלים ולנו הייתה חתונה מעורבת מאוד. התגובות היו מעולות ואנשים אמרו שהייתה חתונה מאוד שמחה ולדעתי זה לזכותו של סשה. ממליצה בחום רב! בחור סובלני ויודע לקרוא את הקהל נהנינו מאוד מאוד!
הצג עוד

ironside   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני אישית, מאוד מחובר לתחום התקלוט (חובב ומתעסק בשעות הפנאי) והיו לי הרבה חששות בבחירת תקליטן לחתונה שלי.היתי בלא מעט חתונות ואני ראיתי איך זה אצל אחרים וידעתי איך אני רוצה שיהיה אצלי.המליצו לי על סשה ואמרו שאיתו אני אהיה בידיים טובות.החל מפגישת הכרות הבנתי שיש לי עסק עם בחור שלוקח את הג'וב ברצינות ומבין את חשיבות האיכות של המוסיקה בחתונה והכי חשוב מדבר בגובה העיניים.סשה ויני עמדו יפה מאוד בדרישות שלי מהם מצד אחד (והיו לא מעט) והתאמת מוסיקה בהתאם למתרחש ברחבה.
הצג עוד

trolik   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ממליצה בחום!!!!אני הגעתי לדיג'י סאש במקרה,ולא מצטערת לרגע.הבחור מאוד אדיב,נחמד וסבלני. כבר בפגישה הראשונה איתו סגרתי את העסקה. נפגשנו פעם אחת נוספת כדי לבנות פלייליסט.אלכס מאוד עזר לבחור שירים,מה שלדעתו לא התאים הוא אמר ישר.באירוע עצמו אנשים קרעו את הרחבה, אלכס התאים את המוזיקה בצורה מושלמת.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up