כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ערמוניה

ערמוניה

שירותי בר לאירועים
טלפון:0723933903
96
99 מתוך 100
לפי 176 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
טל   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
ברמנים חוויה, הרימו את האירוע וזרמו איתנו על הכל!!! מומלץ בטירוף
הצג עוד

ilay   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
95 מתוך 100
ערמוניה הם הבר הכלול בהסכם מול אולם מטעים
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
65 מתוך 100
קיבלנו המלצה חמה עליכם ממישהו שמכיר באופן אישי. היה לנו קושי בתקשורת ובזמינות לשאלות שלנו, קביעת פגישת ספקים (נאמר לנו שסגרנו שניפגש בפגישת הספקים וקיבלנו אישור לכך יומיים לפני שתיזכרנו על המועד,וב2230 בלילה יום לפני קיבלנו הודעה שהבר לא יגיע, לא הצלחנו למצוא מועד ונאלצנו לנסות ליצור קשר בעצמנו מולכם עד שהצלחנו לתאם מפגש בלי נוכחותינו) הדבר הוביל לחששות סביב האירוע עצמו. הבר שהגיע לאירוע היה מקצועי, נעים ושירותי. הברמן האחראי היה נחמד מאד ושירותי וכל הצוות גם. נאמר לנו שהשירות היה מעט איטי ולא תמיד היו כוסות נקיות למים.. למעט הקושי להתקשר אתכם לפני האירוע היה מעולה ונהננו מאוד.בסיום האירוע פירקו הכל וביקשו לאסוף לאחר כמה שעות. הגיעו לאסוף בשעה 4 בבוקר, צעקו כאילו זה אמצע היום, העירו את המשפחה שגרה בבית. זה היה לא נעים.. בנוסף, השאירו את האזור מלוכלך.
הצג עוד

iris   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
היו נהדרים!! זמינים! הצוות היה מתוק ולבבי. כל התפעול מאחורי הקלעים לפני האירוע וגם ביום האירוע היה מקצועי אדיב ונפלא!!!!! מאוד שירותיים. היה תענוג!
הצג עוד

S   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל היה מעולה אנשים טיל אווירה ואלכוהול איכותי
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הייתה לנו חוויה מדהימה עם הצוות המדהים של הבר ועם טל המנהלת באופן אישי! מהרגע הראשון טל נתנה לנו את התחושה שהיא דואגת להכל ומתכננת את החתונה בדיוק לפי הטעם שלנו, בצורה הכי מקצועית שיש ובגישה הכי נכונה שיש. טל זמינה לכל שאלה, עושה הכל בחיוך ודואגת שלא יחסר כלום.הצוות של הבר היו מהממים ועשו לנו חתונה שמחה וכייפית! הם זרמו ותמיד ניגשו לשאול אם אנחנו צריכים משהו ותמיד דאגו לנו גם לאלכוהול וגם למים:)
הצג עוד

mayatboukai   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לבר ערמוניה (בניהול של יאיר) דרך מטעים שעובדים איתם, ואנחנו כל כך שמחים שזכינו לעבוד איתם! יאיר המנהל בר בחור מקסים, מקצועי ונחמד, שעושה עבודה מעולה בכדי להתאים את הבר לרצונות שלנו. מאוד הוגן ומקשיב לכל הבקשות ועזר לנו לדייק את מה חשוב לנו בבר. בחתונה הם תקתקו ועבדו מעולה, כולם עפו על הקוקטיילים, לימונענע גרוס ושייקים המיוחדים
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
ואוו החוויה שלנו עם בר ערמוניה היא כל כך חיובית, החל משיחת הטלפון הראשונה ולאורך כל הדרך, טל וטל מדהימים אדיבים והצוות שלהם כך כך תותח גם כן! ליעד מנהל הבר שהיה לנו פשוט אלוף, נחמד שמח ובכלל היה לנו ממש נעים בחתונה והרבה בזכותם!
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בספטמבר 2023 במטעים שעובדים יחד עם ערמוניה. יאיא (יאיר) מערמוניה היה פשוט מדהים! היה תמיד זמין עבורנו לכל שאלה ובקשה. אנחנו בחרנו לשדרג את מפרט האלכוהול ויאיא ידע להתאים לנו את התפריט ככה שיתאים לאירוע שלנו בצורה הטובה ביותר. מבחינת נראות הבר היה נראה מדהים! באירוע יאיא דאג לנו לשתייה ולמים. מחברים ומשפחה שמענו רק דברים טובים על הבר ועל הברמנים ושאף פעם לא עמדו יותר מדקה להמתין לשתייה.והקוקטיילים שלהם פשוט מעולים!ממליצים בחום!
הצג עוד

liorgeva   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
95 מתוך 100
ערמוניה נתנו לנו שירות מצוין. המחירים שלהם הכי הוגנים שיש . אלכוהול איכותי קוקטיילים טעימים והשירות ביום האירוע היה פשוט מדהים. הברמנים ומנהל הבר האלוף שהיה לנו זכרו את השמות של האורחים ומה כל אחד אוהב לשתות והרימו ממש את האווירה!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up