כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הביתן השקוף
91
95 מתוך 100
לפי 45 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Halissi   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
80 מתוך 100
בחרנו בביתן השקוף למרות שהוא יקר יותר מספקים אחרים כי:1. רצינו ביתן שקוף ולא תא תמונות סגור או וילון לבן2. זה היה חודשיים לפני החתונה בשיא העונה בקיץ והרבה חברות שיש להם רק תא צילום אחד כבר היו תפוסות (ולביתן השקוף יש כמה תאי צילום אז הם היו פנויים)3. קראנו שהביתן השקוף היה מראשוני מפעילי הביתני צילום בארץ אז אמרנו יאללה הם בטח הכי טובים, ובשביל איכות אנחנו מוכנים לשלם.מוכרחה לציין שספי הוא בחור נחמד, אדיב, ומקצועי. היה תענוג לעבוד איתו. בגלל שהוא היה בחו"ל מפעיל הביתן היה ליאור, והוא היה בגדול גם ממש אחלה, חוץ מאיזה מקרה אחד שכשהם הרכיבו את הביתן קצת באיחור וכשהם רק התחילו להפעיל את הביתן התמונות היו סגולות לחלוטין והצבע נראה על הפנים וכשאמרתי למפעילים והצעירים שהיו שם (היו 2 צעירים שהפעילו את הביתן באופן שוטף וליאור היה אחראי עליהם והתנהל מול המקום ומולי) אז הם אמרו שרק ליאור יודע לתקן את הבעיה אבל לא מצאנו את ליאור במשך איזה חצי שעה ואנשים הצטלמו בינתיים ויצאו להם תמונות לא טובות. זה היה ממש מבאס, אבל אחרי חצי שעה ליאור פתאום חזר ותיקן את התקלה. עד סוף הערב התמונות היו באיכות סבבה אבל בחצי שעה הזו אני ומנהלת הארוע חיפשנו אותו וזה היה קצת מעצבן. אנחנו התחתנו לפני חודש אז אני לא יכולה לדעת איך המגנט יראה עוד חצי שנה (מישהו כאן לפניי כתב שהצבע דהה ונראה לא מקצועי), אם זה יקרה זה ממש יבאס, אבל הינתיים התמונות נראות בסדר (חודש אחרי). מה שכן הוא צודק לגבי זה שהמגנט קטן יותר מהתמונות עצמן ואני רואה איך זה יכול לבאס, כי הצדדים והלמעלה ולמטה יכול להתקפל.אה ועוד משהו - אני בכל זאת הייתי ממליצה על הביתן השקוף למרות שהיו כמה דברים מבאסים בגלל היחס האישי שלהם. אני ובעלי לא התחברנו לעיצובים וולוגויים שהיו בתחתית של המגנט ונתנו להם עיצוב משלנו שאנחנו הכנו וביקשנו מהם לשים את זה, וספי נתן את זה לגרפיקאית שלו הויא שמה את העיצוב האישי שלנו. זה היה מדהים ובזה הביתן השקוף ממש "קנו" אותנו. זה היה יותר יהם ומיוחד מהציורים שבדרך כך שמים ושמלנו שספי לא ישר אמר "לא אי אפשר" אלא התאמץ ושלח את זה לגרפיקאית וממש עשה את המגנט מיוחד.דבר אחרון שאגיד - זה שהיה לנו תא צילום שידרג את החתונה בכמה וכמה וכמה רמות. אנשים אמרו שזה היה אחד הדברים הכי טובים בערב והתא היה מפוצץ כל הערב גם בסבתו וזקנים ומשפחות ואנשים שלא הייתם מאמינים שיצטלמו, אז זה היה ממש כיף.
הצג עוד

annakoso1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
היתרונות: אוקי זה עומד להיות אחלה פידבק. קודם כל המטרה אצלינו הייתה לעשות איזו שהיא אטרקציה שגם אנחנו נישאר עם זכרונות וגם החברים והמישפחה שלנו. וכך היה :) החברים כל כך נהנו וכל הזמן אמרו ואומרים עד היום עד כמה שזה היה הרעיון הכי לעשות את זה ושהם ממליצים לכל החברים שלהם לעשות את זה גם. כי מגנטים זה כבר פסה וכל שאר האטרקציות נמאסו והכל אותו דבר. ופה הם ממש לקחו חלק מהחתונה הנפלא שלנו. גם החברים יצאו עם מזכרת וגם אנחנו וזה עשה המון מצב רוח טוב. וגם קיבלנו הצעה לאלבום אונליין עם התמונות ועוד כל מיני הצעות שלא קיבלנו מאחרים!חסרונות:יקר. זה באמת יקר, השוונו מחירים בינם לעוד כמה והאמת שכולם יקרים ממש. 3,000 שקל אומנם זה כולל אלבום אונליין ועוד כמה דברים, החוויה עצמה הייתה שווה את זה ואנחנו הכי שמחים שלקחנו את זה אבל המחיר די היה שוחק אפילו שבעולם החתונות הכל יקר. אבל חסכנו בזה שלא לקחנו מגנטים ועוד כל מיני אטרקציות כמו זיקוקים ועשן וקונפטי ומצלמת רחף ובר מתוקים, שהיה לנו מיותר.אם זה כבר כזה יקר אז שיוציא יותר מגנטים, לפי בקשת האנשים בביתן או לפי הכמות אנשים שהצטלמו.וגם המפעילים לא הסבירו עד הסוף לכל האורחים איך להשתמש בזה והיו הרבה כאלה שלא הצליחו להשאיר ברכה או לקבל מגנט.אאא וגם המיקום שלו ברחבה טפס המון מקום, היינו צריכים ממש להזיז את זה כמה פעמים והמקום לא הוחלט מראש ואנחנו לא היינו צריכים להתעסק בזה באותו הרגע.
הצג עוד

סימונה וטל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
היה ברור לנו שנרצה לתת מזכרות כלשהן לאורחים והחלטנו ללכת על הטוב ביותר. ההתכתבות מולם הייתה נעימה ויעילה, רצינו לשים תמונה משלנו במסגרת ולא הייתה שום בעיה, במהלך הארוע הם היו פעילים ונחמדים והלהיבו את האורחים לבוא ולהצטלם. הביאו אביזרים צבעוניים, עשו הרבה שמח וגם זכרו לקרוא לנו להצטלם בסוף כשאנחנו כבר לא זכרנו מי אנחנו...מאז החתונה שלנו עוד זוג חברים הזמין את הביתן השקוף והיו מרוצים לא פחות!בסוף הערב מקבלים דיסק און קי עם כל התמונות והסרטונים כך שאפשר מיד להנות ממנו!חייבית גם לציין שאנחנו עכשיו שנה מאז האירוע, והתמונות שעל המקרר לא דהו אפילו קצת! מה שאי אפשר להגיד על הרבה מהמגנטים שיש לנו מחתונות אחרות..
הצג עוד

קארין ותומר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
נועה הייתה סבלנית ונעימה,אחרי שסגרנו את העסקה היא ניגשה למקום עבודתי והציגה עצמה הבטיחה שהכל יתקתק ושאהיה רגועה,לא מדובר במחווה שכן אני גרה ועובדת באילת והיא עשתה זאת בזמן חופשה פרטית,באירוע העובדים היו מקצעוניים ואדיבים והתור מחוץ לביתן לא פסק עד לרגע סגירתו!האנשים החמיאו מאוד על הרעיון,מאוד אהבו שהם יכולים לראות את המגנט לפני הדפסתו ולשנות אם הם לא אהבו ולא להתקע עם המגנט שצילם הצלם וזהו
הצג עוד

liatyo1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התלבטנו הרבה אם להוסיף את ה"אטרקציה" הזו, בעיקר בהיבט הכספי- האם זה שווה את זה?במבט לאחור אנחנו יכולים לומר חד-משמעית- זה שווה כל שקל!!!למי שלא רוצה להיות בנאלי, וגם לו נמאס מהמגנטים המשעממים- מומלץ בחום!קיבלנו מיד בסוף האירוע דיסק און-קי עם כל התמונות (המוןןןןן תמונות) והחלק הכי שווה- קליפים של ברכות מהאורחים השיכורים שלנו!
הצג עוד

שירי מ   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הביתן השקוף היה מדהים!!! במהלך כל הערב המון חברים ומשפחה הצטלמו בביתן השקוף והיה ממש מצחיק וכיף!כל האורחים ממש התלהבו, יש לנו מזכרות מדהימות ומצחיקות מאוד שנהנו לראות כבר ביום למחרת כי קיבלנו העתק של כל התמונות והסרטונים כבר בסוף הערב!הצוות היה מקסים, מאוד שירותי ונחמד וער לכל מי שקצת התקשה.ממליצה מאוד מאוד! אילו זיכרונות מדהימים שנצחק ונהנה מהם גם בעתיד.
הצג עוד

orino   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מדהים , חלק בלתי נפרד מהחתונה , גם הצעירים וגם המבוגרים הצטלמו הכינו לנו סרטוני וידאו כל כך מצחיקים והזויים (אנשים מרגישים יותר מידי חופשי לדבר אל המצלמה שאין צלם שזה מדהים).בנוסף למגנטים העלאתי את התמונות לפייסוק ותייגתי את האורחים בסיטואציות כל כך מצחיקות שצלמים לעולם לא יתפסו את האורחים שלכם - בקיצור שווה. הח'ברה בביתן השקוף מקצוענים, הגיעו בזמן , היו נחמדים לאורחים ואני מאושר שבחרתי בביתן השקוף - יש הרבה מתחרים אבל בחתונה שלי לא התפשרתי ואני ממליץ לכם בחום להוסיף את הביתן לאירוע.יפית מהביתן השקוף בחורה מדהימה - היה מאתגר לנהל איתה משא ומתן :) אם מישהו רוצה לראות תמונותסרטונים תרגישו חושי לפנות אלי.
הצג עוד

YearaRebo   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
וואו וואו ושוב וואו! לא הייתי מוותרת על הביתן השקוף אפילו לא לשניה 1! מאוד התלבטתי בין מגנטים לפני, אבל אני כל כך מאושרת על הבחירה. הביתן השקוף היה פשוט כיף!!! אנשים לא הפסיקו לצאת ולהיכנס ואנחנו פשוט קיבלנו מתנה מקסימה ששווה הכל. נשארו לנו ברכות בווידאו שכל הזמן שאנחנו צופים בסרטונים זהלא נמאס, זה מצחיק וכיף מחדש. יפית הייתה כזאת מקסימה, ענתה בזריזות על כל שאלה ואנשי הצוות בשטח היו מתוקים!! אני מאוד שמחה שהם גרמו לנו להכנס וולהצטלם!!קצת חבל לי שהמבוגרים לא כל כך הבינו מה זה ;)
הצג עוד

ניב מנחם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
היה מדהים !!!!!!!!!! אחלה צוות ! מקצועי שתפעל את זה כמו שצריך... בלי בעיות, כל החבר'ה נהנו! התגובות לא מפסיקות להגיע כולם דיברו על זה וחיכו להיכנס ולהצטלם. בסוף הערב קיבלנו דיסקון קי עם כל התמונות של המגנטים והסרטונים, למחרת לא הפסקנו לצחוק מכל הסרטונים , מזכרת אדירה, וללא ספק האטרקציה של הערב!תודה אישית ליפית שהייתה מקסימה וליוותה אותנו כל הדרך
הצג עוד

liron2010   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ראינו את הביתן השקוף באחד המועדונים והחלטנו שאנחנו הולכים על זה בכל הכוח,לא עוד מגנטים רגילים!!! אין מה לומר,למרות שחששנו בהתחלה מה הביתן יצור בקרב האורחים שלנו נוכחנו לראות שההפתעה השתלמה! ילדים ,חבר'ה צעירים ומבוגרים כאחד נכנסו להצטלם ולברך,ההתלהבות הייתה אדירה ועד היום אנחנו מקבלים תגובות חמות על ההפתעה המיוחדת שלנו!מודה-היה לנו ממש קשה לשמור בסוד :):)רצינו להביע את הערכתינו על השירות הנפלא,היחס כל הדרך אל האירוע שלנו,אין ספק שאנחנו נמליץ בחום !!!!!!באהבה רבהאולגה ולירון אלמליח 25.6.12
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up