כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דיתי מסר איפור ושיער

דיתי מסר איפור ושיער

איפור כלות
טלפון:0525531115
95
98 מתוך 100
לפי 89 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
קארן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
היה מצוין. מאוד נחמדה ועשתה מה שביקשנו. יצאנו מאוד מרוצות!
הצג עוד

עינב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
דיתי האהובה עשתה אותי מושלמת ביום חתונתי עם איפור מקצועי שגרף אינספור מחמאות! יודעת להתאים איפור למבנה הפנים, קשובה, מצחיקה והיום עובר בכיף איתה! ממליצה בחום רב 💓💓💓💓

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בתור מישהי שלא מתאפרת כמעט אף פעם, תמיד מאוד קשה לי לראות את עצמי מאופרת.. מרגישה שאני לא אני. עם דיתי, מהרגע הראשון שהסתכלתי במראה - אהבתי את מה שראיתי וזה ממש לא מובן מאליו. בזכותה, הרגשתי פשוט מהממת ביום הכל כך חשוב הזה. חוץ מזה, האיפור החזיק מעמד ממש עד הסוף וללא ספק העמדתי אותו במבחנים (בכי, הזעות וריקודים טירוף עד 3 בלילה). בקיצור- מוווווווווושלם.
הצג עוד

סיוון   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לדיתי דרך המלצה וסגרתי איתה כמה חודשים מראש לאחר פגישת ייעוץ מוצלחת וללא איפור ניסיון - לגמרי סמכתי עליה וחא התאכזבתי. בחודש שלפני התייעצתי איתה בכמה שיחות טלפון על זמן הגעה ועל מקום התארגנות ובסופו של דבר הכל התנהל בדיוק כמו שצריך. דיתי הגיעה לאפר אותי באותו בוקר עם עוזרת והייתה מקסימה ומקצועית. היה מאוד חשוב לי להיראות כמו עצמי וכך היה. קיבלתי המון מחמאות והאיפור לא זז כל היום, גם לאחר צילומים ביום חם ולא משנה כמה רקדתי. אפילו את האודם לא הרגשתי צורך לחדש. דיתי מקסימה וקשובה, ממליצה בחום :)
הצג עוד

Hannah   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
על שולחן רחב ידיים פרסה דיתי מערך מגוון של צבעים, מברשות, שפופרות ואביזרים. בסדר מופתי, בשקט ורוגע היא החלה מורחת. עוד שכבה ועוד מגע ועוד כתם ועוד מבט. אמנית. יודעת את רזי הפנים. דיתי כל כך הפליאה לעשות עד כי אף אחד לא אמר: את מאופרת יפה, אלא: את כל כך יפה. בדיוק כך רציתי. דיתי השאירה אותי יפה ולא... מאופרת.
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בתור מישהי שבקושי מתאפרת, הפחד העיקרי שלי היה שלא אזהה את עצמי, אבל דיתי הייתה קשובה, רגישה והכי חשוב גרמה לי להרגיש אני, אך מועצמת :) הוציאה והדגישה את כל הדברים המוצלחים ועדיין הרגשתי הכי אני, רק מהממת. תודה דיתי!!
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
דיתי המהממת באה אלינו בשש בבוקר ואיפרה אותי, את אחותי ואמא שלנו לחתונת אחינו הקטן. בנועם וברוגע, איפרה אותנו אחת אחת - והפכה אותנו הכי יפות שיש. תודה לך דיתי על המקצוענות, על האנרגיה הכיפית שהבאת איתך לבוקר קצת לחוץ ועל האכפתיות. אוהבות אותך ומודות לך מקרב לב!
הצג עוד

shirel.d.cohen   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
דיתי מאפרת מקצועית על חלל! מהרגע שדיתי מגיעה (עם כמות איפור שלא ניתן לתאר...) תוכלי להיות בטוחה שעד שהיא תלך תיראי הכי יפה שלך אבר!!! דיתי משתמשת באיפור הכי יוקרתי, אביזרי צילום ותאורה שגורמים לך להרגיש הכי גלאם שיש..כל זאת באווירה כיפית ורגועה , ועל הדרך תקבלי טיפים שימושיים לשגרת טיפוח. ממליצה על דיתי בחום , מקצועיות, אישיות ומחיר נגיש! מאפרת- מצאת! נקסט...
הצג עוד

veredbaror   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
דיתי הגיעה לאפר אותי ואת בתי לאירוע בת המצווה. דיתי אישיות מדהימה , הכל ברוגע ובחיוך רחב . איך שנכנסה אלינו הביתה מפלס הלחץ ירד ,היא איפרה את הבת שלי בעדינות והבת שלי ממש התאהבה בה. אותי הצליחה לאפר מקסים ועדין ותוך כדי להרגיע מהלחץ לפני האירוע. שורה תחתונה דיתי מקצועית מאוד , מאפרת בחסד והכל עם חיוך מאיר שמשרה רוגע ביום החשוב שלך.
הצג עוד

ellap100   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לדיתי מהמלצה חמה וכבר בפגישה התאהבתי בה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up