כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עידן בר שליט

עידן בר שליט

איפור כלות
כתובת:
טלפון:0508881441
94
99 מתוך 100
לפי 6 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
צליל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אין לי מילים כדי לתאר את החוויה שעברתי עם עידן ביום החתונה שלי.. מיום אחרי ההצעה ידעתי את מי אני לוקחת! אחת הבחירות היותר טובות שיכלתי לעשות. אני לא בן-אדם של איפור והתחושה של הכבדות על הפנים עושה לי לא טוב.. אבל העבודה שלו הייתה כל כך נעימה, השתמש במוצרים הכי טובים שיש, האיפור לא זז לשנייה גם אחרי יום שלם והתחושה על הפנים הייתה פשוט מדהימה! כאילו אין לי כלום- הכי טבעי ויפה שיכול להיות.. והמחמאות.. וואו כמה מחמאות !!!! העבודה עם עידן הייתה לא פחות ממושלמת, הוא רגיעון מהלך על שתיים! הביא איתו אנרגיות חיוביות ומדהימות שאין לתאר אותן! מאחלת לכל כלה לחוות את עידן ולהינות מהעבודה המדהימה שלו!
הצג עוד

Lilach   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
עידני... עוד לפני שידעתי שאני מתחתנת ידעתי שאני רוצה שעידן יאפר אותי. לבחור ידי זהב וגישה כ"כ נעימה, שהוא סוג של רסקיו ביום כ"כ לחוץ. אני מכירה טוב את עולם האיפור, ולכן הסטנדרטים שלי בהתאם. עידן הגיע עם ארסנל מוצרים משובח (אלא מה), עבד ברוגע ובעדינות ויצר איפור כ"כ מחמיא, שלא היה אורח שלא החמיא עליו. כמובן שהכל היה סופר עמיד, ופרט לשפתון (מה לעשות, שותים, אוכלים ומנשקים) נראתי זוהרת לאורך כל הערב.
הצג עוד

shlosi   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אישתי הטרייה ידעה כבר שנים (עוד לפני שהיכרנו) שעידן יהיה המאפר בחתונה שלה. כמאפרת בעצמה היא ידעה שהוא הבחירה הטובה ביותר בשבילה. עידן מאפר סבלני, מוכשר, יצירתי ורגוע מאוד, משרה אווירה נעימה ועושה עבודה מושלמת. כל המלוות היו מבסוטות עליו אש ולא הפסיקו להגיד עליו כמה שהוא נעים ונחמד ושהן מרגישות הכי יפות בעולם. אישתי לא הפסיקה לגרוף מחמאות במהלך החתונה וימים רבים לאחריה. אם אתן רוצות להיות רגועות בהחלטה שלכן, עידן הוא ההחלטה הנכונה.
הצג עוד

anya.rot   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
עידן הוא הבחירה הכי טובה שתעשו! הבחור פשוט מדהים! מעבר לכך שהוא כישרוני בטירוף הוא כזה מקסים ונעים, בדיוק האדם שאת רוצה לבלות במחיצתו ביום חתונתך. כשבאתי לניסיון הוא היה מאוד קשוב אליי, ומה שחשוב הוא שהוא יודע לאפר עדין בצורה זוהרת ויפה ולא מנסה לשכנע אותך להתאפר בכבדות. האיפור לא זז, אפילו הסומק שזה הדבר שתמיד יורד ראשון והאיפור היה פשוט מהמם! מה שמדהים הוא שאותי את אמי ואחותי הוא איפר כל כך שונה ועם זאת כלכך מחמיא לכל אחת!
הצג עוד

db87   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מאוד התלבטתי כשחיפשתי מאפר/ת כי אני אוהבת איפור נקי וקליל וחששתי מאוד מאיפור כבד, מלא בצבעים ושכבות שהתקשר אצלי לאיפור הכלות השגרתי. אל עידן הגעתי דרך חברים וכבר בפגישה הראשונה הבנתי שהוא לגמרי מבין אותי. בפגישה עידן איפר אותי איפור ניסיון (מאוד מאוד חשוב) ודאג שארגיש בנוח, התייעץ איתי, הסביר לי לאורך כל האיפור מה בדיוק הוא עושה ובאיזה חומרים הוא משתמש ומה שהכי התרשמתי ממנו- כל הזמן נתן לי להסתכל במראה ולראות את השלבים של האיפור.ביום האירוע עצמו עידן הגיע בזמן והכל האיפור היה באווירה נינוחה ונחמדה. לאורך כל תהליך האיפור עידן התחבר עם כל המלוות (אמא שלי, אחותי והחברות) ואפילו ענה על שאלות בנושא איפור ונתן הצעות והמלצות. התוצאה הסופית הייתה פשוט מושלמת!!! כמו שביקשתי, האיפור היה נקי, קלאסי ומדויק. בסוף הערב, נראיתי כאילו עידן רק סיים לעבוד, לא הייתי צריכה שום תיקון או touch-up גם אחרי שעות של ריקודים. לסיכום- מומלץ ביותר!!!
הצג עוד

ק & א   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
היו לי הרבה חששות בנוגע לאיפור בגלל שאני לא מתאפרת ביום-יום. דיברתי עם מיליון מאפרות בטלפון ובסוף הגעתי לעידן בעקבות המלצה של חברים, וכבר באיפור ניסיון אני ואמא התאהבנו בו.הוא בחור מקסים והצליח להרגיע אותנו תוך דקות. באיפור ניסיון הוא איפר כל חצי של הפנים בסגנון מעט שונה ופה אחד נבחר הצד היפה יותר.ביום האירוע התארגנתי בביתי, עידן הקדים בחצי שעה והמתין בסבלנות שאני אסיים עם השיער ושהצלמים יגיעו... עידן השקיע באיפור כדי שהכל יצא מושלם והאיפור יצא מדהים! כולם התרגשו לראות כמה האיפור יפה וכמה שהייתי סקפטית על עמידות האיפור הוא נשאר מושלם עד 4 וחצי בלילה שהגעתי הביתה (עשיתי טאץ אפ אחד לפודרה בסביבות 12 בלילה וכמה פעמים חידשתי את הליפ גלוס). והכי חשוב - כל הזמן עידן רק חייך ושר איתי שירים משמחים והפך את הזמן בחברתו לכיפי ורגוע...מומלץ בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up