כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דאבל קיי ראנץ' קייטרינג

דאבל קיי ראנץ' קייטרינג

קייטרינג לאירועים
טלפון:0546788441
94
99 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מורן וליטל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו. אחרי שנוכחנו שהם עושים אוכל מדהים ומתנהלים במקצועיות באירוע של 400 איש אליו הוזמנו לטעימות, כך היה גם באירוע הצנוע שלנו (200 אורחים) - מקצועיות, אחריות, מלצרים ומגישים חייכניים ואדיבים, אוכל מדהים ומתובל כהלכה אפילו כשנעשה בכאלה כמויות ומעל הכל אילאיל ואיכויות הפקה שלא היו מביישות את טקס האוסקר. עוד בשלבי התכנון נענינו על כל שאלה ב-"אנחנו נטפל בזה", "זה עלינו", "זה באחריותנו" ואכן עמדו מאחורי הדברים והיוו עמוד שידרה יציב לאירוע מדהים. היה לנו חשוב שבנוסף לבשר באיכות מעולה יהיה גם אוכל טוב ומספק לצמחוניים ואחרי שבחרנו כל מנה בקפידה הגענו לאירוע עם תפריט מגוון שבוצע באופן מדהים. כזוג שהוזמן לטעימות ב-4 אירועים לפני דאבל קיי אנחנו יכולים להגיד לכם שהם הרבה מעל הסטנדרט המקובל בכל תחום ובמיוחד באוכל, אירגון ומקצועיות - שווים הרבה יותר מכל שקל שתשלמו להם, אין מה להסס בכלל ואם יזדמן לכם להיות באירוע שלהם תבינו מייד למה אנחנו מתכוונים.
הצג עוד

552yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
היו כמה גורמים עיקריים שגרמו לנו לבחור בקייטרינג דאבל קיי בלי להתבלבל בכלל: 1. האיכות של האוכל - אנחנו אנשים שחולים על בשר וחשוב לנו לארח כמו שצריך לכן לא היינו מוכנים להתפשר על האוכל בשום צורה בחתונה שלנו. הבשר היה מטורףף כזה שהולכים למסעדות בשר מיוחדות בשבילו... המבחר היה מדהים ופשוט כל האוכל היה מצוין. אנשים שבועות אחרי החתונה עוד מבקשים את המספר של הקייטרינג בשביל להזמין לאירועים פרטיים (גם צמחוניים!) 2. האנשים - קודם כל אילאיל. מפיקת אירועים הכי טובה שיש! ברגע שידענו שנעשה את החתונה בשטח הפרטי שלנו ידענו שאנחנו חייבים מנהל אירוע שיהיה תותח שידאג שהכל יקרה בזמן, יעמוד כמו שצריך וכו' וכו.. אילאיל בכוחות מטורפים הצליחה לנהל את האירוע בצורה מדהימה ואפילו להרגיע את המשטרה לכמה שעות.... נעמה (!!) שהיא המעצבת הכי מדהימה שיש דאגה שכל דבר ודבר יתאים לנו והשקיעה עד הדבר הכי קטן שאפשר כמו עלי כותרת כדיי שהכל יהיה מושלם... ואם זה לא מספיק כל הצוות של דאבל קיי, אחד אחד, הם אנשים מדהימים, חייכנים שפשוט כיף איתם!
הצג עוד

michmichmich   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אילאיל וצוות קייטרינג דאבל קיי הם ללא ספק הספקים היחידים בחתונה שנבחרו פה אחד ללא כל התלבטות (דבר שלא אפיין את הארגונים שלנו ואותנו כבני אדם חסרי יכולת קבלת החלטות כלל וכלל). עוד לפני שטעמנו- הרגשנו שפשוט יהיה טוב ביחד- האנושיות, החיוך, ההרגשה שמתייחסים ברצינות ובאהבה. ואז טעמנו, והתפעלנו... והיה ברור שזה זה. הכלה הצימחונית- בגלל הקינוחים, החתן הקרניבור- זה ברור (מבקש לציין את המעשנות כהצלחה כבירה!). היה כל כך נעים לעבוד יחד. הקשב וההיענות לכל אמירה ובקשה, ההתייחסות הנעימה והמכבדת, המקצועיות ללא פשרות. היה פשוט תענוג. ההגשה היפה, ארגון המקום, התקתוק והשפע- וכמובן- פשוט טעים!! האורחים כולם נהנו- עד כדי כך שאחד האורחים הזמין בשר מהמעשנת משרונה עד לביתו בתל השומר לערב החג שהיה שבוע אחרי החתונה. היה מושלם! ממליצים בחום לכל מי שחפץ בארגון חתונה בשטח ובכלל...
הצג עוד

tutut   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מאיפה להתחיל? היחס האישי והמדהים של אילאיל וכל הצוות, האוכל המעולה ממנות הפתיחה המוקפדות והטעימות, הבשר המשובח, הסלטים המושקעים, וכמובן הקינוחים המדהימים!!! ואח"כ גם מנות הלילה היו מעולות ונטרפו. וגם אנחנו הספקנו לטעום מהכול ונהנינו מכל טעימה.אחרי שבדקנו ב- 3 מקומות שונים הגענו לחווה של דאבל קיי והגענו למסקנה שמצאנו את מה שחיפשנו. אנחנו לא מפסיקים לקבל תגובות על האוכל, אוהבי הבשר חזרו לקחת מנה שנייה ושלישית. ולא מפסיקים לדבר על המלצרים החייכנים והאדיבים. ארוע בשטח הוא פרויקט מאוד מורכב ואילאיל הייתה שם בשבילנו בכל שלב ושלב, עזרה לנו בקבלת הצעות מחיר ותיאום בין הספקים , הכנת תפריט ועשתה עבודה מקצועית מא' ועד ת'. תודה רבה, עשיתם לנו את האירוע!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up