כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דנאור מגנטים
86
90 מתוך 100
לפי 22 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
O & T   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לדנאור הגענו בעקבות המלצה שקיבלנו מחבר שהתחתן ושמחנו מאוד על כך. מהרגע הראשון אור היה אדיב, עינייני ונן מחיר הוגן מאוד בתמורה למה שסופק. גם שהיינו צריכים לבחור גרפיקה למגנט- נתן לנו להוסיף עיצוב משלנו. בערב החתונה אור הגיע בזמן מחויך, נעים וחרוץ. רץ מפינה לפינה וצילם את כל האורחים, עשה המון עותקים (הרבה נשאר אצלנו בסוף החתונה) ונשאר עד סוף הערב ללא הגבלת זמן או כמות צילומים, וגם פינק אותנו במתנה לא צפויה- כמה מגנטים גדולים ועליהם קולאז תמונות שלי ושל בן זוגי שצילם צלם הסטילס והיו באיכות מדהימה. (אור העתיק ממנו תמונות והכין אותם על מגנט)
הצג עוד

yaaritba   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
לדנאור הגענו במקרה דרך חיפוש באינטרנט בזמן ההכנות לחתונה שלנו. לשמחתנו הרבה, קיבלנו איכות ומקצועיות ללא פשרות. דנאור פשוט יודעים לעשות את העבודה בצורה מקצועית ונעימה, במחיר הוגן ועם יחסי אנוש מעולים. לחתונה הגיע צוות של שניים, שדאגו שיהיו לנו תמונות משפחתיות בקבלת הפנים ותמונות חתן כלה. כפי שהבטיחו, הקפידו להדפיס מגנטים לפי מספר האורחים המופיעים בתמונה. התמונות יצאו יפות, ברורות ואיכותיות מאד. המלצנו לחברים שהתחתנו כשלושה שבועות אחרינו לקחת את דנאור וזכינו לראות את דנאור הפעם כאורחים ולא כמתחתנים. המגנטים יצאו מדהימים. מומלץ בחום!!!! שתמיד יהיו לנו סיבות לחגוג ולהזמין את דנאור להיות חלק מהשמחה שלנו.
הצג עוד

גילה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אור צילם בחתונה של אחותי.. והמגנטים עדיין נראים כאילו רק היום הודפסו למרות שעברו מספר שנים. אני כל כך שמחה שבחרנו לעבוד איתו.. יש לנו תמונות מדהימות, כל האורחים החמיאו לנו על השירות והזריזות של הדפסת התמונות במהלך האירוע. בחור מקסים ונעים שהיה תענוג לעבוד איתו!
הצג עוד

נילי לב   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
יצאת צדיק! כיצד יודעים לבחור צלם מגנטים? מקצועי, אמין, שירותי,שנותן שיורת טוב, והמחיר... ניפגשנו לראשונה לפני שלוש שנים בבר המצווה של בני הבכור. קיבלנו מגנטים שנמצאים עד היום על המקרר בצבעם המקורי, מזכרת נהדרת. ולכן בבת המצווה של ביתי, פנינו ללא עוררין לאור וקיבלנו שנית מזכרת נפלאה מאדם מקסים, מקצועי וחביב שלקח חלק באירוע כמשפחה.
הצג עוד

AlexaMiro   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כאשר הגיע זמן לבחור מגנטים לחתונה, ניגשתי למקרר שלנו ובחרתי במגנט הכי ישן שהיה לנו (חתונה לפני 4 שנים) שהיה נראה הכי חדש מכולם! הבנתי שזאת האיכות שאני רוצה לקבל. כאשר התקשרתי לאור, קיבלתי מענה מאוד מנומס והצעת מחיר הייתה אטרקטיבית והגיונית - הייתה לנו חתונה קטנה, של 100 איש ואור, בשונה מהרבה ספקים אחרים, לא ניסה "לדחוף" לי דברים מיותרים ("אנחנו נגיע עם 80 צלמים, 30 עורכים ונקים בית דפוס באמצע רחבה..."). בזמן האירוע קיבלתי עבודה מדהימה! כל האורחים קיבלו כמה מגנטים (גם אלה שלא קרעו את הרחבה). חשוב גם שאור יודע לצלם (לא סתם ללחוץ על הכפתור הזה על המצלמה). כל מגנט הוא ממש תמונה איכותית! חשוב גם לציין שאור בחור מאוד נעים ועבודתו הייתה אינטלגנטית מאוד, כך שהוא לא "הפריע" לצלמי האירוע, אלא היה פשוט חלק מהצוות שנוצר.שורה תחתונה, מומלץ בחום, מכל הלב!!!!!תודה ענקית!
הצג עוד

mmllml7   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
דנאור עשו עבורנו עבודה מצויינת!מה שחשוב בשירות מגנטים:* תמונות איכותיות מבחינה טכנית - איכות גבוהה גם בתנאי תאורה שונים וכו'.* צלם שמבין עניין - לתפוס רגעים טובים מצד אחד ולא להפריע מצד שני.* מגנטים איכותיים שמחזיקים מעמד (אמנם בינתיים רק חודשיים אחרי).* אספקה בזמן ותכופה במהלך האירוע.* מחיר.* שירות טוב בכלליות.דנאור מבחינתנו הצליחו באספקטים למעלה...בסופו של דבר כשהתחלנו להתעניין נתקענו עם המון המון נותני שירות ועם אפס מידע מי באמת טוב ומי לא. הלכנו על דנאור בגלל המלצה של חברה שהיא מפיקת אירועים והיה מצויין!
הצג עוד

הדס ורועי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
זה התחיל בחתונה של חברה הכי טובה- אור היה צלם המגנטים אצלה באירוע, הוא עשה עבודה מצוינת, תמונות מהממות באיכות מעולה. כעבור שנתיים גם תורי הגיע לעמוד מתחת לחופה. מה שעושים במצב כזה: ניגשים למקרר והמגנט ששרד הכי טוב הוא הספק הזוכה. זה היה המגנט של דנאור מגנטים (שאגב, גם היה הכי ישן ועם זאת נראה הכי טוב). אז כמובן שאור ליווה אותנו ביום החתונה, הוא מקסים, חביב, חייכן ומאוד שירותי. האורחים היו מבסוטים, התמונות מהממות והיינו מאוד מרוצים. שנה וחצי מאוחר יותר ובשעה טובה- נולד לי בן בכור. כמובן שאור הגיע לתעד את אירוע הברית. אני ובעלי מעופפים ולא כל כך דאגנו להצטלם ואור עשה עבודתו נאמנה, רדף אחרינו, איגד את כל המשפחה לתמונות כדי שהיום המרגש יתועד בצורה המקסימלית. מבחינת מחירים- אני ממש לא זוכרת כמה עלה לי בחתונה (שנה וחצי לך תזכור... :) , אבל המחיר לברית היה מאור פיירי אפילו לא הרגשתי צורך להתמקח.
הצג עוד

chen12345   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
טיפ- איך לבחור מגנטים לחתונה- להסתכל על המקרר, לראות איזה מגנט החזיק הכי הרבה זמן ולהתקשר! זה מה שעשינו.. וכמה מזל היה לנו שיחד עם מגנט איכותי קיבלנו צלם איכותי! אור היה מקסים! כל האורחים סיפרו אח"כ כמה נחמד היה הצלם של המגנטים (: יצאו לנו מגנטים מאוד יפים, ברמת צילום גבוהה ובאיכות גבוהה!
הצג עוד

natalienagar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
את אור אנחנו מגלגלים באירועים משפחתיים מזה כבר שנתיים. בשנתיים האלה פגשתי אותו כבר כ-10 פעמים. תמיד מחייך, תמיד מקסים ותמיד מתרוצץ בין האורחים ולא מפסיק לצלם. המקרר שלי בבית מפוצץ במגנטים שמחזיקים מעמד ולא דוהים. בשבוע שעבר הוא צילם גם את החתונה שלי וגם הפעם הוכיח שהוא מספר אחד!
הצג עוד

enbaragnon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שלום, אנחנו רוצים להמליץ על אור שצילם את המגנטים בחתונה שלנו - אור עשה עבודה נהדרת, צילם בדיוק מה שהיה צריך, בלי לבלוט יותר מידי בשטח ובלי להציק לאורחים. הוא תפס את הרגעים היפים והמצחיקים, צילם ממש כמעט את כל האורחים!!! והתמונות שלו יצאו מדהימות!!!קיבלנו גם מגנטים מוגדלים שלנו שמעלים לנו חיוך כל פעם שאנחנו מסתכלים עליהם! פשוט תמונות נהדרות!!גם האיכות של המגנטים עצמם טובה, בלי קילופים או צבעים מוזרים...אז תודה רבה אור!!!יובל וענבר 21.10.12
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up