כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
לולה בר לאירועים
95
99 מתוך 100
לפי 34 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Omer   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
שלל המלצות לא טועות! היה בר אש! ים של אלכוהול שלא נגמר.. שירות מדהים! באמת! אחלה עמרי!
הצג עוד

hila.huberman   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עמרי היקר והמקסים וכל צוות לולה בר! תודה רבה על שירותי הבר המדהימים שהיו בחתונה שלנו. התחתנו בחתונת יקב קטנה, משפחתית ואינטימית עם 100 מוזמנים - האנשים הקרובים אלינו ביותר, ולהם היה חשוב לנו לתת את הטוב ביותר. מהשיחה הראשונה עם עמרי הרגשנו שהגענו למקום הנכון. עמרי פשוט אדם מקסים ומקצועי, היה נכון להיענות לכל בקשה ולהוסיף גם דברים שלא היו כלולים בחבילה, הכל לשביעות רצוננו. עמרי בנה ביחד איתנו תפריט קוקטיילים שהיו פשוט מעולים! ואף הגיע עד ליקב לפגישה עימנו כדי לעבור על פרטים, תיאומים ומיקומי הקמת ציוד ביום החתונה, ואז נוכחנו לגלות, גם פנים מול פנים, איזה אדם מקסים הוא. ביום החתונה שלנו הכל התנהל למופת וקיבלנו אינספור מחמאות מהמשפחה והחברים שלנו על הבר. באהבה ענקית, הילה ואור 30.08.2022 יקב קטרון
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בר מקצועי, אלכוהול איכותי וברמנים מעולים! עשו אווירה במהלך כל האירוע.
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
בגלל סגנון החתונה, היה ברור לנו שאנחנו צריכים בר אקטיבי איכותי, שמח ויפה... תוסיפו לזה שהברמנים חתיכים ברמות ובכלל קיבלנו את הבר הכי טוב שאפשר לבקש לחתונה! עומרי וכל הצוות מציעים בר איכותי, מבחר מגוון, נותנים מעצמם ועושים שמחחחח, הכל צבעוני ויפה והכל נעשה בחיוך ובנעימות מהרגע הראשון ועד הצייסרים לרחבה! ממליצים בחום ואהבה, עופו על זה!
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל לפני כמה שנים שהכרתי את לולה בר באירועים שעבדתי בהם, הצוות הכי שמח שיש! הכל באווירה טובה, לא תראו פרצופים נפולים ותמיד כולם מחייכים ומשרתים עאת הלקוח עם הכי שמח שיש עומרי, מנהל הבר -הספק שהכי נהננו לעבוד מולו, הוא הכי תכלס שיש, הוא לא מחפש על קטנות, הוא זוכר את כל הפרטים הקטנים שביקשנו ופשוט היה תענוג לבחור בלולה בר ! מה גם שזה הבר עם התמורה הכי טובה שיש לכסף שלכם, באחריות! לא מתחרטים לרגע על הבחירה , מקווים שגם אתם תבחרו נכון בחתונה שלכם!
הצג עוד

סיון וערן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שירות מעולה והצוות מקצועי ומסביר פנים. היצע האלכוהול בחבילת הבסיס מצויין, איכותי ומגוון. צוות לוחה בר אמינים, מקצועיים ואדיבים
הצג עוד

Adrian   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אין על לולה בר בעולם הזה! היה נעים להתנהל איתם לאורך כל הדרך.. הכל היה בדיוק אבל ממש בדיוק לפי מה שבקשנו, לא היה חסר כלום, תמיד הכל היה קר ומדוייק. הברמנים והברמניות היו אש! הרגיש שהם חלק מהחגיגה וכולם עפו עליהם! תמיד מחייכים אין תורות בבר והכל מתקתקת (אני לא קלטתי את זה כן?! זה מהפה של האורחים אני מדבר)
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי שבדקנו מס' ברים בחרנו בעומרי ובצוות שלו לחתונה שלנו. הברמנים מלולה בר מקצוענים, עושים שמח ונכנסים לרחבה להשקות את החבר'ה לאורך כל האירוע. גם את האלכוהול הנוסף קנינו דרך לולה בר, המחיר היה נמוך ועומרי חייב אותנו רק על הבקבוקים שנפתחו בחתונה. כל אלה עזרו לנו להינות מהאירוע בראש שקט כשאנחנו יודעים שכולם יהנו וישתו כמה שבא להם בלי לדאוג שמשהו יגמר. אמינות ומקצועיות בלי תחרות בצפון, מומלץ בחום.
הצג עוד

Noga   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לא היה לנו ספק ש"לולה בר" יספקו את שירותי הבר באירוע שלנו. עמרי , אין כמוך. פשוט ידענו שיש על מי לסמוך , אמרנו לך שזה שלך , והיינו שקטים. לולה בר הציבו 2 ברים ענקיים , שהיו מעוצבים יפה , רחבים מספיק בשביל שיעמדו עליהם המון אנשים והחבר'ה שעובדים בו שירותיים ביותר. שמחים על הבחירה שלנו !!
הצג עוד

Edan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
רציתי להגיד מספר מילים על לולה בר ועל עומרי בפרט. דבר ראשון הם מדהימים!!! כל מי שהיה בחתונה שלנו אמר כמה הבר היה מעולה כל הצוות היה אדיב וחייכן! לא היה אחד שאמר אחרת. לכל אורך האירוע הצוות חילק שוטים ברחבה, תמיד תמיד היו מים קרים על הדלפק הם נתנו לנו תחושה מעולה ושיש על מי לסמוך ושום דבר לא נגמר להם. היו גם שייקים של פירות לכל אורך האירוע למרות שבהתחלה נאמר לנו שכניראה יהיו רק עד החופה שגם זה היה מאוד כיף וכולם נהנו מאוד. רציתי להגיד גם מספר מילים על עומרי- ניסינו ליצור איתו קשר במהשך חודש וחצי בערך עד שהצלחנו להשיג אותו וכמעט ויתרנו אבל אנחנו כלכך שמחים שלא ויתרנו כי עומרי מדהים, אדיב, חייכן וממש בשליטה על כל האירוע. כל דבר קטן שביקשנו תמיד היה מי ששמע, עזר ועשה הכל שיקרה בדיוק כמו שאנחנו מבקשים. עומרי מנהל מדהים ומפרגן לצוות המעולה שלו, כל תודה שאמרנו לו הוא הפנה אותנו לצוות ואמר שהם התותחים האמיתיים דבר שמראה לדעתנו כמה הוא אכפתי ותומך. אז תודה רבה לעומרי ולצוות המדהים! אנחנו כלכך שמחים שהייתם איתנו באירוע שלנו כי באמת יצרתם אווירה ותחושה מדהימה. ממליצים לכל אחד ואחת לכל אירוע.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up