כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
רועי ביתן -צלם

רועי ביתן -צלם

צילום וידאו וסטילס
טלפון:052-6536314
95
98 מתוך 100
לפי 102 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
זלטה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
את רועי הכרתי בתור מלווה בחתונה של חברים וכשהגיעה החתונה שלנו כבר ידעתי במי לבחור. רועי היה באמת מדהים, נתן אווירה כיפית גם בצילומי הזוגיות וגם ביום החתונה וצילם תמונות מהממות, אין ספק שהחוויה שלנו לא הייתה אותו הדבר בלעדיו!
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה מעולה. הגיע בזמן ונשאר עד הסוף. מקצועי בטירוף. ידע בדיוק איך לדבר אלינו, לנהל את הזמן ואת התמונות ובעיקר נתן תחושה טובה ויצר אווירה מעולה. אחלה גבר שבעולם.
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הסתכלתי על אינספור עמודי אינסטגרם של צלמים, אבל ברגע שהגעתי לעמוד של רועי הייתה לי צמרמורת. זה העמוד הראשון שממש העביר בי רגש. התמונות לא רק יפהפיות אלא גם תופסות רגעים מרגשים ורואים שרועי שם את הנשמה שלו במצלמה.קיבלנו רק טעימה קטנה מהתמונות והתעלפנו!
הצג עוד

אפרת   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הבחירה ברועי הייתה הבחירה הראשונה שעשינו ותודה לאל שהוא היה פנוי! לא יכלנו לבקש יותר טוב ממנו. ניכר שיש לו ניסיון וותק ומקצועיות והוא והצוות שלנו גרמו ליום שלנו להיות מושלם. בן הזוג שלי ואני *לא* אוהבים להצטלם ובזכות רועי והצוות שהקלילו עבורנו את הסיטואציה הייתה לנו חוויה מדהימה איתם. מעבר לכך, המחיר היה הוגן וזה בכלל לא מובן מאליו בתחום הזה. תודה רבה❣️
הצג עוד

Moriya   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הצוות של רועי- אוהד ואלצ'קו צילמו בחתונה של אחי, ונורא אהבנו אותו אז ביקשנו גם להצטלם איתם. כל השירות היה נהדר, מהטלפונים בהתחלה, לתיאום הציפיות, להתנהלות באופן כללי. היה מאוד נוח וזורם, בלי בקשות מיוחדות לפני ואחרי, מאוד מותאם לצרכים שלנו גם באירוע עצמו.
הצג עוד

שלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
צילום ברמה הכי גבוה שיש. הבחירה הכי טובה שלנו!! חוץ מצילום טוב הייתה אווירה פשוט טובה וכיפית. שמו לב לפריטים הכי קטנים ותפסו רגעים כ"כ גדולים ומשמעותיים עבורנו. ממליצה בחום!!!רק אותם.:)

Avital   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואו, רועי זה הספק שסגרנו מבלי בכלל לפגוש אותו, מ ט ו ר ף, הבן אדם מעבר להיותו אישיות כובשת, יודע לעשות אווירה חלומית של החיים, אחד האנשים המצחיקים שהכרתי וקשה להצחיק אותי 😂. הפך לחבר שלנו רועי וצלם הוידאו נתן שמצלם ברמה אחרת, לבל מעל כולם! הצלם סטילס השני שלנו שבא עם רועי היה אלכסיי, אין לי מילה אחתתתתת לומר על האנשים האלה, אם הוא פנוי פשוט תסגרו בלי למצמץ, הם עשו לנו את היום והאירוע, היו יותר ממדהימים, התאהבנו קשות, נתנו מעצמם הכל, צילמו ללא הפסקה פשוט אלופים ברמה אחרת, יודעים לתפוס את הרגע, יודעים לגרום לכם להנות מכל שניה, רצים בין האורחים ומצלמים את כולם, עושים עבודת צוות משוגעת לגמרי! באמת אין דברים כאלה, אנחנו פשוט התאהבנו באנשים הזהב האלה, תודה מאביטל וגבי, ומבטיחה שאתם לא תתחרטו לשניה!!!! ההההבחירה שלנו קצת תמונות מהטראש שעשינו עם החבר שלנו!
הצג עוד

עידן ובת אל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רועי והצוות המדהימים גרמתם שהצילומים בחוץ ובאולם יעברו באווירה כיפית ומקצועית. התמונות מהממות מעל הציפיות וכל מי שראה שיבח אותם. תודה מקרב לב
הצג עוד

Salome Simha   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רועי והצוות המדהים שלו - סלבה צלם הוידאו וחיים צלם סטילס היו מ ד ה י מ י ם ! צוות איכותי ומקצועי, העבירו לנו את היום בקלילות וצחוקים והכי חשוב הביאו לנו תמונות הווליווד. שווה כל שקל !!!!
הצג עוד

אפרת   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
90 מתוך 100
מומלץ בחום!!! מצלם מדהים, בן אדם נעים ושווה לכל כיס מבסוטים מאוד
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up