כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גילי שני - מאפרת ומעצבת תסרוקות

גילי שני - מאפרת ומעצבת תסרוקות

איפור כלות
95
99 מתוך 100
לפי 33 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Gili   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לגילי בעקבות הרבה המלצות שראיתי עליה וזו לגמרי היתה הבחירה הנכונה!בתור מישהי שלא מתאפרת יותר מידי, רציתי שהאיפור לחתונה שלי לא יהיה מוגזם מידי ומצד שני כן היה חשוב לי שיראו אותו. גילי נתנה מענה בדיוק לזה. כבר בפגישת ניסיון אהבתי את מה שראיתי וגילי ידעה לייעץ לי במקומות בהם התלבטתי והביאה מהמקצועיות והניסיון שלה כדי להכווין אותי. התוצאה ביום עצמו היתה מושלמת!! גילי מקצוענית, מרגיעה, נעימה ולגמרי כיף שהיא לצידך ביום המרגש והמיוחד הזה :) אל תחשבי פעמיים, ממליצה עליה בחום!!!
הצג עוד

naamag555   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
גילי מדהימה מדהימה! נעימה, מאפשרת להרגיש לידה הכי בנוח שזה מאןד חשוב ביום החתונה. מקצועית שלא מתפשרת על כלום עד הפרטים הקטנים. גם באיחור הניסיון הייתה סבלנית ונחמדה! מהממת ובחירה מצוינת!!!
הצג עוד

Lihi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בתור אחת שבחייםםםם לא התאפרה, והנושא שהכי הפחיד אותי בחתונה זה שאני אראה כמו מישהי אחרת - הבחירה בגילי שני הייתה הבחירה הכי טובה שיכלתי לבחור !!! בואו נתחיל מזה שהיא בין היחידות שעושה איפור ניסיון וגם מאפרת בניסיון את כל הפנים ( איך אפשר שלא??? ) מעבר לכך הגישה, החיוביות, הסבלנות וכמובן המקצועיות והיד המדויקת שלה זה משהו שאי אפשר להסביר ! גילי תודה רבה על הכלללל, כמות המחמאות שקיבלתי על האיפור והשיער הייתה עצומה, וכמו שהבטחת לי הרגשתי כל האירוע כאילו אני בלי איפור בכלל . אין עלייך !!
הצג עוד

Denise   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מצרפת פה את מה ששלחתי לגילי בבוקר שאחרי החתונה! היא הייתה הראשונה שהרגשתי צורך לכתוב לה, כי היא פשוט הייתה מדהימה ואני בטוה שהיום שלי לא היה נראה ככה בלעדיה! גילי המהממת! ואוווו איך להתחיל להסביר לך כמה היית מדהימה ומדויקת עבורי אתמול! הנינוחות שלך, הסבלנות ובו זמנית עם כזו קלילות וצחוקים זה פשוט השילוב המושלם! איך ידעת להתאים את עצמך בכל סיטואציה שאני ארגיש הכי הכי טוב 🙏🤗 השיער לא זז מילמטר, האיפור מושלם גם בסוף הערב היה נראה בול כמו בהתחלה! לא הפסיקו להגיע מחמאות ואני הרגשתי בעננים! בחיים לא הרגשתי כל כך יפה. אני באמת לא מדמיינת את היום הזה בלעדיך, אחת ההחלטות הכי טובה שלי. תודה תודה תודה 🙏
הצג עוד

mikagottesman   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
גילי המדהימה! מהרגע שסגרנו אולם, הדבר הראשון שעשיתי מיד אחרי זה להתקשר לגילי ולסגור אותה לאיפור ושיער! איזו מדהימה את גילוש! הוצאת אותי פשוט יפהפייה ולא הפסקתי לקבל מחמאות כל הערב! השיער והאיפור החזיקו בצורה מדהימה עד הרגע שהלכתי לישון, היית כל היום באנרגיות מדהימות ווייבים כל כך כיפיים ואין ספק שאת הבחירה הכי טובה שלי באותו הערב! אוהבת אותך!
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
95 מתוך 100
כבר במפגש ניסיון הרגשתי מאוד בנוח עם גילי! היא משרה אווירה רגועה, נעימה ואכפתית. הרגשתי שגילי קשובה לי לאורך כל התהליך, שמה לב לנקודות שחשובות לי ובעיקר מאוד מקצועית. שמחה שבחרתי בה וממליצה עליה בחום❣️
הצג עוד

Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
כל כך שמחה שבחרתי בגילי שתאפר ותסרק אותי! מעולם לא הרגשתי כל כך יפה ושלמה עם איך שאני נראית והכל בזכותה. גילי גם איפרה את שתי אחיותיי ואימי שנראו כל כך יפה ובאיפור שכל כך התאים להן! גילי הייתה כל כך נעימה וסבלנית איתנו ובעלת טעם מהמם ברמות!!! אין עליה בעולם!!!! מומלצת מאוד !
הצג עוד

Daphna   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו, גילי, מעבר לכך שהיא אחד האנשים היותר מדהימים שתרצי שיהיו איתך ביום החתונה שלך, היא גם מהממת ברמות ! נעימה, אדיבה.. מביאה ציוד ברמה גבוהה, עושה פגישת ניסיון ומאפרת כדי לוודא שהכל נעים ופוגע בדרישות.. העבירה לי את היום בנעימות, באווירה בצחוקים ובכיף. לא הפסקתי לקבל מחמאות כל הערב.
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
גילי איפרה אותי, את שתי אחיותי ואת אמא שלי ביום חתונתי. כבר באיפור ניסיון התאהבתי בסגנון האיפור של גילי. היא היתה קשובה לבקשות שלי ולמה שחיפשתי באיפור והוציאה אותי לא פחות ממושלמת. כנ״ל גם לאיפור של המלוות שלי. גילי איפרה גם את אמא שלי באיפור מחמיא ויפייפה שמתאים לעור בוגר יותר. כל האיפורים היו עמידים והחזיקו עד סוף הערב בצורה מושלמת. ממליצה בחום רב!!!
הצג עוד

Romi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ואווו ואווו!!! אחרי מבט קטן על העבודות שלה היה לי ברור שזאת האחת! הבחירה הכי טובה שתעשו!גילי את מספר 1 תודה ענקית אוהבת אותך!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up