כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מיכל הפנר-איפור ושיער

מיכל הפנר-איפור ושיער

איפור כלות
טלפון:036021195
93
97 מתוך 100
לפי 24 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
michsp   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הגעתי למיכל בעקבות המלצה אישית ומשאירה גם המלצה :) מיכל מאפרת מאוד מקצועית, משרה אווירה מאוד מרגיעה והרגשה שנמצאים ביידים טובות. קיבלתי הרבה מחמאות על האיפור, והאיפור החזיק למרות שהתחתנתי באמצע הקיץ בשיא החום והלחות.
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
איזה כיף לי שבחרתי במיכל לאפר אותי ביום המיוחד והמרגש הזה:) חיפשתי מישהי שיהיה לי נעים איתה, שתהיה מקצועית ומוכשרת, ותדע לזהות מה יחמיא לי... וזו בדיוק מיכל! קלטה אותי ישר, והתאימה לי את הסגנון ואיזו תוצאה נהדרת של איפור! בול מה שרציתי:) איפרה גם את אמא שלי ו2 אחיות, וכולנו היינו סופר מרוצות! מראה רענן וצעיר, בלי ליצור עומס של איפור כבד מדי.. כולם עפו על האיפור:) כולל אותי
הצג עוד

Ann   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
מיכל הייתה סופר מקצועית, נינוחה ונעימה, איפרה אותי ואת אמא שלי. איפור שלי היה עדין, אך בולט, בדיוק כמו שרציתי :))) אמא שלי בדרך כלל לא מתאפרת ולא אוהבת את זה גם, אך מיכל זיהתה במדויק את תווי הפנים והתאימה לה איפור מושלם שגם אמא הייתה מאוד מרוצה מהתוצאה. תודה רבה :) ממליצה! :)
הצג עוד

יובל אפשטיין   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו, אין על מיכל! בתור אחת שהייתה לה בעיה חמורה עם איפור לפני החתונה התוצאה הייתה כל כך טובה שאני רק רוצה שמיכל תאפר אותי שוב... אין לי הרבה מה לכתוב חוץ מהמלצה חמה חמה מעומקי ליבי! מיכל מקסימה וכיף כיף להעביר איתה את הבוקר הלחוץ הזה... האיפור היה מושלם (גם לאמא שלי, לאחותי וגם לי) ופשוט קלע בול גם לטעם, גם לבקשות ועל האיכות אין מה לדבר... תפגשו אותה ותבינו לבד שהיא פשוט מדהימה!
הצג עוד

michalyashpe   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
עוד לפני שמצאנו אולם וקבענו תאריך ידעתי שאני אתאפר אצל מיכל, כבר אירוע משפחתי שלישי שהיא מאפרת את כל הבנות. מיכל מאד מקצועית, ויש לה כשרון ענק לאפר בצורה עדינה שמחמיאה, ומוציאה את היופי בלי שהאיפור יכביד. היא מאד רגועה ומשרה אווירה כיפית וזורמת שעוזרת להתחיל את היום החשוב הזה בצורה הכי טובה שאפשר.קיבלתי אינסוף מחמאות על האיפור, שהחזיק עד הערב(!) ביום קיצי וחמים (עשינו אירוע בוקר + מסיבה לחברים בערב). ממליצה לכולם!!!
הצג עוד

hilanlior   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אל מיכל הגעתי דרך המלצה מהצלם שלנו, ואיזו המלצה מעולה! מיכל היא סופר נחמדה וסופר מקצועית, ומהרגע הראשון היה לי ברור שאני בידיים טובות. בתור מישהי שמעדיפה שהכל יהיה סגור וידוע מראש כן רציתי לעשות איפור ניסיון, כדי שביום החתונה נדע בדיוק מה אנחנו רוצות. ואכן ביום האירוע האיפור נראה נהדר, בדיוק כמו שדמיינתי, וקיבלתי עליו המון מחמאות. בנוסף מיכל היא בדיוק האדם שאת רוצה לידך בבוקר החתונה- מרגיעה ונעימה. ההכנות עבורו באווירה הכי נעימה שיש.מיכל בתורה המליצה על רועי ראובני, שהיה גם הוא היה נהדר, ובחירה מעולה. הגעתי למספרה של רועי בפעם הראשונה לפגישת ייעוץ, והתרשמתי מהכישרון של רועי אבל גם מהנחמדות והאווירה הנעימה שהוא משרה. סגרתי עם רועי דיל לגוונים לפני החתונה והוא עשה עבודה מדהימה, כך נראה ל שהוא יהפוך לספר הקבוע גם אחרי האירוע. ביום האירוע התסרוקת יצאה פשוט מדהים! ובאיזה קלילות... רועי גרם לזה להיראות כמו הדבר הכי קל בעולם. בנוסף, חשוב להדגיש ששניהם הגיעו אלינו הביתה, ופינו את הזמן רק עבורנו באותו היום, כך שאין תחושה של לחץ, או של פס ייצור. בקיצור- ממליצה בחום!
הצג עוד

leeomri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מיכל הפנר מקסימה!!הגעתי אליה נואשת לאחר כמה איפורי ניסיון לא מוצלחים בכלל והיא ממש הושיעה אותי!ביום החתונה נתנה יחס חם והייתה מאוד מקצועית- פשוט תענוג! :-)
הצג עוד

מורן וינר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מיכל איפרה אותי ואת משפחתי ביום המיוחד והמרגש שלי... בסבלנות ברגישות ובמקצועיות לאורך כל הדרך. נפגשנו טרם החתונה ומיכל העלתה רעיונות ואפשרויות שהיא מאמינה שיתאימו ויחמיאו לי. ביום החתונה עצמו נהניתי שהיא היתה לצידי ולצד משפחתי, היא היתה רגועה, נעימה ולקחה חלק מיוחד ביום הזה. קיבלתי אין ספור מחמאות על האיפור ועל איך שאני נראית לאורך כל הערב, והייתי מאוד מרוצה !!!! האיפור החזיק יופי לאורך כל הערב , אפילו אחרי צילומי החוץ בחום הדרומי.... אימי ואחותי היו מאוד מרוצות ומיכל הוציאה מהן את החלקים הכי יפים שלהן . אני ממליצה על מיכל ומאחלת לך שהיא תלווה אותך ביום המיוחד שלך, הן מהבחינה המקצועית והן מהבחינה האישית והאנושית
הצג עוד

litalst   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
פניתי למיכל לאחר שראיתי תיק עבודות אינטרנטי יפהפה שלה ושל רועי ראובני. אהבתי מאוד את הקו הנקי הטבעי והעדין שמאפיין את עבודתה. סכמנו טלפונית שתאפרני, ללא איפור נסיון. ביום האירוע מיכל היתה נעימה ולבבית, עבדה במקצועיות ויעילות וצלחה מאוד בהתאמת האיפור לתווי פניי, הדגשת ההמחמיא והסוואת הפחות מחמיא. האיפור החזיק בצורה נהדרת לאורך צילומי החוץ ועד תום האירוע. קבלתי מחמאות רבות על האיפור הן במהלך והן לאחר האירוע. מיכל צלחה בהדגשת השמחה שחוויתי, ועזרה לי לבטא ולחוש יפה ביום חופתי. פשוט נהדרת! אין בי ספק, שבאירועים חגיגיים עתידיים אפנה אליה.
הצג עוד

meravitee   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מיכל הפנר איפרה אותי ביום חתונתי, ואיך שהיא הגיעה ידעתי שכל בעיותי בחיים נפתרו. מיכל ידעה בדיוק מה הסיפור שלי ופשוט קראה את יישותי העצמית המתפרצת מעבר לחומות הלחץ והקריז הבלתי נמנעים של החתונה.מלבד היותה מקצועית ומנוסה בטירוף, מיכל היא גם המאפרת שכל אישה צריכה ביום חתונתה. האישה פשוט משרה עליך רוגע וביטחון רק מעצם נוכחותה. שקלתי לקחת אותה איתי כבת לוויה לכל היום אך היא הסבירה לי בנימוס שכאילו לא...
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up