כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
פוקסי מיוזיק - Foxy Music

פוקסי מיוזיק - Foxy Music

תקליטנים
טלפון:0723929933
96
98 מתוך 100
לפי 273 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 6 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lena   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על אורי בס דרך האולם שלנו, White, ולא הצטערנו לרגע! אורי היה מעולה. נתנו לו בגדול יד חופשית למעט ז'אנר או שניים, ובחירות השירים שלו היו מעולות! הקפיץ את כל האורחים ברחבה, היה שמח וכיפי! האורחים היו מרוצים מהמוזיקה, מהמגוון ומהאווירה. ממליצה בחום!
הצג עוד

לי   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
הגענו לאורי בהמלצת חבר שאורי תקלט אצלו בחתונה. כבר בפגישה הראשונה עם אורי הבנו שהגענו למקום הנכון. אורי קלט אותנו מיד. הבין מה אנחנו אוהבים ומה לא וידע במקצועיות, רגישות ואהבה עצומה לשלב את כל העולמות במינון הנכון ובשילוב מדהים שהרקיד את כולם, שימח והשאיר את הרחבה חייה עד שעה שאפילו לא האמנו שנגיע אליה.היכולת לקלוט את הרחבה, את הקהל, את הצורך הרגעי ולתת בדיוק מה שיעשה את הרגע זו תכונה נדירה שיש לאורי ובגדול!ממליצים באהבה גדולה!!!!!לי ואלעד 23.03.2023
הצג עוד

אורי   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
‎אני אתחיל ואגיד שהמוזיקה הייתה הנדבך הכי חשוב עבורי בחתונה, ובהתאם לכך גם העמסתי אתגרים כמו- עריכה ועיבוד של שיר חופה שמשלב שני ביצועים שונים, חלק בחתונה של שנסונים צרפתיים לזכר סבתא שלי, עירוב של סגנונות שונים ברחבה ועוד. רצה הגורל והגענו לגאון המוזיקלי אורי בס שפשוט עמד בהכל בצורה פנומנלית! כשהגיע השיר סיום (בכל זאת כניסת שבת), הרחבה הייתה מפוצצת, הוא באמת פירק את המקום באנרגיות חשמל, היה קשוב לכל מה שביקשנו, ערך ושינה את השיר שלנו עד שנרגיש שזה מושלם, לא יכולתי לדמיין די-ג׳יי יותר טוב ממנו.
הצג עוד

תמר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אורי בנאדם מדהים וישר התחברנו אליו , וזה לא פחות חשוב מהמקצועיות, הייחודיות והעובדה שהוא קלע בול לטעם ולמה שכיוונו! קיבלנו המון מחמאות אחרי החתונה שלנו על המוסיקה! ממליצה בחום!
הצג עוד

yhonatan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בלי לחפור יותר מדי, תחסכו לכם זמן בחיפושים, תקבעו מפגש עם אורי ולא תצטערו
הצג עוד

מורן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ההמלצה על אורי בס הגיעה אלינו מזוג חברים שהיו בחתונה שהוא ניגן, פגשנו אותו וכבר התאהבנו, זורם, קליל, קשוב מאוד, מתעניין ושואל. פחדנו מאוד להסתמך על המלצה של חברים ולא מישהו שחווינו בעצמנו. אבל הרוגע והוייב של אורי פשוט מושלם, הוא היה מטורף!! קיבלנו אינספור מחמאות על המוזיקה ואיזה דיוק בקריאה של הקהל! אנשים לא רצו להפסיק לרקוד וללכת הביתה. הבחירה הכי טובה שלנו!
הצג עוד

dorin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו אין לי מילים לתאר, אנחנו בקראש קשה על הבחור המדהים הזה. אורי בס סופר מקצועי, זורם, מבין את הראש והוייב שלנו. כל השיחות והפגישות איתו היו הכי כיפיות בעולם! הרגשנו שישבנו פשוט עם חבר שלנו וקצת עצוב לנו שנגמר. הגענו לאורי עם התקלה, סבא של בן זוגי ביקש שיהיה טנגו אחד לפחות בחתונה כדי שיוכל ״לנצל את נעלי הריקוד״, לא ידענו איך להתמודד עם זה וכשהגענו לפגישה עם אורי הוא ידע בדיוק איך לשלב את זה והרגיע אותנו. בחתונה הוא הכניס כ15 דקות בסוף העיקרית של ריקודים סלונים, ועשכרה אנשים עזבו את האוכל וקמו לרקוד (הסבא היה בעננים, ואחרי החתונה חברים אמרו שזה היה כל כך יפה ושיאמצו את הרעיון). בחתונה עצמה הוא היה וואו, אנשים לא רצו לרדת מהרחבה לאכול או לשירותים, קרא את הקהל בדיוק. קיצר בחור מושלם של החיים.
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
החל מההבנה בטעם המוזיקה שלנו,ועד לטיפים קטנים שעזרו המון! ולבסוף האירוע עם תפעול ללא רבב ...והכי כיף, שהאורחים לא מפסיקים להחמיא על המוזיקה! פשוט מעולה!!!!😃

עופרי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אין על אורי בס! גם בתהליך של לפני היה כלכך כיף להיפגש איתו ובחתונה החזיק את כולםםם ברחבה 6 שעות רצופות פשוט מלך! כולם שאלו עליו אחרי זה ויותר מזה שהוא דיגיי מטורף הוא אדם מדהים מדהים!

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עומרי ורוני 9/6/2022: אורי בס עשה לנו את האירוע! נפגשנו עם אורי וישר החיבור היה מיידי! מעבר לזה שהוא בן אדם מדהים, הוא עזר לנו בכל מה שהיינו צריכים לאורך כל הדרך, ייעץ ותמך! המוסיקה הייתה מדהימה! אנשים לא ירדו מהרחבה ולא מפסיקים להגיד לנו איזו מוסיקה אדירה ומגוונת הייתה בחתונה!! אנחנו כל כך שמחים שאורי היה חלק מהיום המאושר שלנו ! הוא קורא את הקהל, רואה בדיוק מה הווייב והיה פשוט טירוף!! בגלל שעשינו חתונת שטח באמצע מושב, בשלב מסויים עברנו לאוזניות. המעבר של אורי היה חלק ואנשים עפו על זה !! ממליצים מכל הלב על אורי!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up