כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קוד מקור-סרט

קוד מקור-סרט

בתי קולנוע
כתובת:
טלפון:
0
85 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lior Sion   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
מצטרף להמלצות. סרט מותח ושונהף מענין וזורם. לא בדיוק הגיוני ולא בדיוק מסתיים נכון, אבל בתור סרט מתח של אחה"צ או ערב בחוץ - לא רע בכלל.

ארינקה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
  קוד מקור- לפני שתספיקו להגיד מה זה הסרט הזה?הסרט יצעק לכם "קוואנטים" וישלח אתכם מס' פעמים לרכבת נוסעים  .סרט מקורי ,חכם ,מותח ומהנה,אבל יש דברים שנשארים קבועים בסרט והם הדברים החשובים. בקיצור הסרט מספר על חייל בצבא ארה"ב ג'ייק ג'ילנהול , המוצא את עצמו בתוך גוף זר של מורה ,ברכבת נוסעים  ונותרו לו 8 דק' לאתר את הפצצה ואת האיש שטמן את הפצצה ,הממונים עליו משגרים אותו בכל פעם מחדש . מי שאוהב סרט אקשן מקורי בדיוני עם מעט רומנטיקה ,אני ממליצה לו  לפנות ערב אחד וליהנות מחוויה יוצאת מן הכלל.
הצג עוד

tristery   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
מדובר על סרט מז'אנר המשלב מתח עם בדיוני.מדובר על דמויות אנושיות רגילות וגם על תקופות אמיתיות עכשיויות- אבל משולב בסיפור כמו "מכונת זמן" שנותנת לתסריט את האפקט הבדיוני בו. וזה חשוב להיאמר מייד בתחילה כדי להזהיר את אלו שלא אוהבים את הסגנון סרטים הזה-אני אהבתי כאמור,לפי כמות הכוכבים שנתתי כאן... בשורה טובה לכם היא שאורכו בסה'כ שעה וחצי ! כך שאין מצב שיחפרו לכם . ובאמת,הסרט זורם לכל אורכו ללא ביזבוז זמן על פטפטת מיותרת או סחבת בהתפתחות העלילה,והאירועים מתרחשים בקצב טוב. חבורת השחקנים(הראשי-ג'ייק גילנהאל,הזכור מ"על אהבה וסמים אחרים"/"אחים"/היום שאחרי מחר"/ועוד,והשאר) מעבירה את תפקידה בסדר,אם כי אין כאן איזה משחק יוצא דופן של מי מהם. אבל..חייב לציין את הצילומים והמראות המרשימים של העיר שיקאגו(כולל ממעוף הציפור) ! ממש הביא לי חשק להיות שם ומהר... הציון שלי לסרט זה הוא 8.5 למעשה,והורדתי ניקוד בעיקר על הפרק האחרון של הסרט,שגרם לי לאי נוחות מסויימת והבנה לא מלאה של סיומו. אז על מה מסופר בעצם,בכמה משפטים: קצין אמריקאי מתעורר בבהלה ומוצא עצמו ברכבת הנמצאת בדרכה לשיקאגו.למרות שבת זוגתו על הרכבת מזהה אותו-הוא אינו יודע מי היא, היכן הוא נמצא או מיהו האדם שפונים אליו בשמו... לאחר פיצוץ עז קטלני המתרחש ברכבת,מוצא עצמו הקצין "חי" וסגור בחדר צבאי ומבודד,ולומד שהוא עומד במרכז משימה חשאית בה הוא מוחזר בזמן ע"י אנשי יחידה סודית בצבא ארה"ב,מוכנס לגופו של אדם אחר,במטרה לנסות לראות,ללמוד ולשחזר את ההתרחשויות שקרו בעבר... הרעיון מדליק ? מגרה ? סורו לצפות בזה.        
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up