כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ממגנט - לי
85
91 מתוך 100
לפי 24 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
shanie   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
צח ותומר אתם מהממים!!! כל הדברים הכי משוגעים שרציתי קיבלתי! אין כמוכם כמה אכפתיות כמה מקצועיות וכמה דיוק! אתם הבחירה הנכונה! תודה על הכל 🙏

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
צח היה הצלם מגנטים שלנו באירוע שהתקיים ב13.2.18 בג'ויה מיה! אין ספק שעשינו את הבחירה הכי טובה שיכולה להיות! בחרנו בחתונה שלנו במגנטים מסוג פולארויד - מגנטים טובים ואיכותיים ללא כל ספק! צוות מדהים ומקסים - מקצוענים לחלוטין! צילמו בזמן הקבלת פנים, בסלואו, את המשפחות, החברים, לא פספסו אף אחד! בסוף מקבלים מלא תמונות מוגדלות שלכם, קולאאאז מקסים ואפילו עשו הגדלה לתמונה של המשפחה של בעלי שביקשו. והתמונות?!!! ואאאווו!! כ"כ כ"כ יפות! קיבלתי כ"כ הרבה מחמאות ותשבוחות... אין ספק שזו ההחלטה הכי נכונה שתעשו!
הצג עוד

Sivan & Nadav   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
80 מתוך 100
קיבלנו המלצה מזוג חברים שהתחתנו לפני שנה וחצי על צלם מגנטים מקצועי, נעים ובמחיר הוגן. סגרנו עם ממגנט לי לחינה ולחתונה ובשני האירועים יש לנו מגנטים מוצלחים. בחינה הצלם איחר ב 20 דקות וזה כמובן היה פיספוס, בחתונה הוא הגיע בזמן והיה המון ברחבה. בחוזה איתו נקבע תמונות ללא הגבלה - בפועל בכל אירוע יש לנו כ- 470 מגנטים. ביקשנו שהצלם ילבש חולצה שמעידה שהוא צלם המגנטים וזה אכן קרה - זה מאפשר לאורחים לדעת מי צלם המגנטים...
הצג עוד

dmotorin   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מצאנו מגנט ישן (יותר מ8 שנים) ששמר על איכות גבוהה, ככה הגענו לתומר. בחרנו מדף הפייסבוק שלו את העיצוב שרצינו, מתוך מגוון גדול. ביום החתונה התייצבו הצלם והעוזר ומהרגע שהגיעו האורחים לא נחו לרגע וצילמו את כולם והוציאו מגנטים בלי הפסקה. הדפיסו מגנטים כפולים לפי כמות האנשים שצולמו בתמונה. היו אדיבים וסובלניים ובסוף הערב אספו את המגנטים שנותרו ויחד עם דיסק של כל התמונות העבירו לנו. תומר' תודה על צוות מקצועי!
הצג עוד

סיוון   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
20 מתוך 100
אכזבה גדולה מעסק שהרוויח על חשבוני כסף טוב ונתן תמורה עלובה. מעט תמונות ,הצלם נעדר מהרחבה ולא היה בכלל בזמן חופה. כשהוא הועיל בטובו לעשות את מה שהוא הוזמן - הוא דילג על מרבית האורחים. אחרי שתומר נענה לבקשתי וכתב במייל המקדים שהצלם יגיע עם החולצה שהוא איש המגנטים , הנחתי שזה מה שיקרה. טעיתי. בבוקר החתונה (זו היתה חתונת שישי) הצלם הגיע עם טריקו לבנה, הדבר הראשון שאמרתי לו היה על החולצה (זו היתה הבקשה היחידה שלי מתומר!) הצלם זרק הערה שאולי יש לו באוטו... וחיפף אותי בצורה מזלזלת. זו הפאשלה הראשונה שהובילה למצב שרוב המוזמנים לא ידעו שיש בכלל צלם מגנטים. הצלם היה חובבן... צילם את המשפחה בזמן צילומי המשפחות (רכב על הצלם המקצועי..) ועוד כמה תמונות שאמא שלי סחבה אותו איתה לחברים שלה וזה העיקר! כמה אני לא מרוצה?!? לי אין אפילו לא תמונה אחת עם חברות וחברים!!! לבנזוגי יש תמונה אחת בדיוק. רק קומץ חברים חזרו עם מגנטים, וגם אז מדובר על 1-2 מגנטים לכל היותר. חברות מהעבודה קיבלו(7 מצולמות) עותק אחד בלבד. אכזבה נוספת כשהתקשרתי טעונה ומאוכזבת ותומר היה שאנטי ולא החזיק את השיחה כמו שצריך. דיבר איתי על פיצוי עלוב שאני אשלח לו 40 תמונות והוא ידפיס. ואז אני אמורה לדעתו להתרוצץ בין כל האורחים. זה לא פיצוי - זה עבודה נוספת. כל יתר הספקים עבדו מצויין ואני מאוד מרוצה מהם. למזלי הנפיחה היתה רק במגנטים... ובגלל שזו נפילה רצינית אני רושמת פה תגובה .
הצג עוד

שירי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
תודה רבה רבה! האירוע היה מדהים שכלל גם מזכרת מדהימה! המגנטים מהממים באיכות מצויינת!
הצג עוד

Linoy   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
לצוות ממגנט לי! תודה רבה על צילום איכותי ומקצועי, שירות אדיב וחייכני. יצאו תמונות מהממות ונתפסו רגעים מאוד מרגשים! תודה ענקית מכל הלב
הצג עוד

Hana   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
מאוד מאוד ממליצים! קיבלנו המון המון מגנטים באיכות מעולה... כל האירוע צילמו אותנו ואת האורחים והתמונות יצאו פשוט מדהימות
הצג עוד

רעותורוני   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
80 מתוך 100
חיפשנו מגנטים על המקרר שלא דהו כמה שנים והגענו לממגנט לי.היו אדיבים(גם כלפינו וגם כלפי האורחים),צילמו בלי הפסקה והיו מהירים בהוצאת המגנטיםוהכנת התמונות שלנו כולל לוחות שנה.נשארו עד שלב מאוחר של הערב.
הצג עוד

shaharfa   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב27.8.14 בחצר נצר, כל העבודה, התאום, וסגירת החוזה מול הצלם הייתה במייל, מה שמאד הקל על ההתקשרות!הצלם הגיע בזמן והיה לבוש בצורה מקצועית, עם חולצה ברורה ושם החברה עליה, כך שניתן היה לזהות אותו בקלות ולהבדיל אותו מהצלם הראשי. התמונות עצמן והמגנטים היו באיכות גבוהה מאד, באמת שלא יכולנו לבקש יותר! בסוף האירוע (הצלם עזב לקראת 12:30, אך הפסיק לצלם כמקובל, לקראת חצות להערכתי והמשיך בעבודת הפיתוח וההדפסה) נמסר לנו דיסק עם כל התמונות - כ-400 (יש לציין שציפינו למעט יותר) וכמו כן, כל המגנטים שבהם הופענו, 2 לוחות שנה קטנים, 3 מגנטים בינוניים ו3 קולאזים ענקיים בגודל של דף a4. לסיכום, התמונות של צלם המגנטים הן הראשונות שאתם מקבלים מהאירוע, ולכן יש להן בעניינו חשיבות גדולה מאד, לכן היינו ממליצים בחום על ממגנט-לי ועל עידן, שעשו עבודה נפלאה ומקצועית! המון המון תודה! שחר ולירן.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up