כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שי גולדברג אוריינטק די ג'ייז  |  orientec dj's

שי גולדברג אוריינטק די ג'ייז | orientec dj's

תקליטנים
טלפון:0545911144
95
99 מתוך 100
לפי 39 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Boaz   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אין אדם ודי גי כמו שי, החזיק נו את הרחבה בטירוף עד 4 בבוקר....ואיך אומרים אנחנו לא בני 25...אדם מדהים, קשוב לכל דבר, מקצוען ובעיקר אחלה גבר! אוהבים אותו מאוד, מומלץ מומלץ מומלץ! די גי מספר אחת בארץ!

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לשי הגענו דרך וודמן.....שי היה מאוד קשוב לבקשות שלנו אך מעבר לזה הוא ידע לקרוא את הקהל ולדאוג לכך הרחבה תהיה מלאה וקופצנית כל הערב, האווירה היתה שמחה וצעירה ולא היה רגע שאנשים לא פיזזו על הרחבה. שי בחור נעים וחביב מאוד הוא מגיע עם אנרגיות חיוביות
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
שי נתן לנו הרגשה טובה כבר מהמפגש הראשון, הוא היה סופר נחמד והתחבר לסגנון ולסטייל של המוזיקה שאנחנו אוהבים. בערב עצמו הוא עשה מעל ומעבר בכדי לוודא שהאירוע יהיה מתוקתק, מהנה ובלתי נשכח. אני ואשתי ממליצים עליו מכל הלב :)
הצג עוד

יונתן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
יעל ואני התחתנו לפני חודש באירוע ביום שישי בצהריים. מהרגע שפגשנו את שי התלהבנו וידענו שזה זה. שי הוא אדם נפלא, אכפתי, מסביר פנים ומקצוען מהדרגה הראשונה. עשינו לו חיים קשים בבחירת המוזיקה, והוא צלח את המשימה בקלות, והכל בסבלנות ובסבר פנים יפות. הקהל שלנו היה קהל מעורב, של דתיים, חרדים וחילונים, ושי הצליח לשמח ולהרקיד את כולם. גם הקהל הגיב בחיוב ושמענו הרבה פידבקים חיוביים. תודה שי! מומלץ. לא תתחרטו!
הצג עוד

דודי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
שימח אותנו בחתונה ב06.04 והיה נהדר! ידע לבחור מתוך הבקשות שלנו את מה שהתאים לקהל והיה מאוד נחמד ואדיב במהלך הפגישות איתו. היה מעולה! :)

gil   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה מאח של אישתי. שי הוא הדיגיי הראשון והאחרון שפגשנו. פשוט חומד של בחור, מקסים, קשוב מאוד, עזר לנו בבחירת שירים, היה זמין. במהלך הארוע איזן במוזיקה בצורה יוצאת מן הכלל, התאים לקהל, נענה לבקשות. שי תודה רבה מכל הלב.
הצג עוד

Atir   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
שי הוא הדי ג'י הראשון שפגשנו וישר החלטנו!!! קודם כל שי הוא בן אדם מדהים! תמיד נחמד,תמיד קשוב וכל הזמן מחייך. פשוט כיף להיות סביב אנשים כמוהו בחתונה. בחתונה שי הצליח למלא את כל הבקשות שלנו בצורה מושלמת. מהרגע שהתחילו הריקודים הרחבה הייתה כל הזמן מלאה. קיבלנו מלא פידבקים חיוביים עליו. הוא פשוט היה מדהים. היה ממש שמח והרבה בזכותו. הוא פשוט עשה לנו את האירוע. נשאר לנו רק להודות לשי ולהמליץ המלצה חמה חמה עליו!!!
הצג עוד

שירהינון   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
זכינו לחגוג עם שי את יום ההולדת שלו :) שי היה סבלני וקשוב מאוד לאורך כל הדרך, מהפגישה הראשונה בה ניסה (והצליח לגמרי) להבין את מה שאנחנו מכוונים אליו, דרך פגישה נוספת של תיאומים לקראת האירוע (דבר לא מובן מאליו בעצמו) וכן באירוע. חוץ מזה שהיה פתוח וקשוב הציע בעצמו אחלה של רעיונות ובהתאם באירוע המוזיקה זרמה וגרפה מחמאות. קיבלנו בדיוק את האווירה שרצינו וכל מה שביקשנו הושמע ובמעברים ממש חלקים ונעימים. שי הגיע ממש מוקדם ערוך ומצויד והרגשנו שגם מכל הבחינות, בהקשר המוזיקה אפשר להיות רגועים. החשש הכי גדול שלנו היה שהמסיבה תסתיים מוקדם ובצורה מבאסת, בסוף אנחנו עוד ביקשנו משי להפסיק כי כבר בקושי עמדנו :)
הצג עוד

oshrit_no   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
שי התותח!!! נתן לנו ב'ויייב!!!!!! מהרגע הראשון היה חיבור מדהים. שי הוא פשוט תותח מכל הבחינות- גם מוסיקה ברמה, גם קורא את הקהל ומזרים את הריקודים לפיהם שזה מאוד חשוב והכי חשוב יחס אישי מדהים. פשוט כולו יחס, יחס ועוד פעם יחס!! הוא ליווה אותנו עוד הרבה לפני החתונה, בכל שאלה או סתם תמיכה. הוא זרם עם כל השיגעונות שלנו ובכלל עשה המון. באמת שכל מילה מיותרת!! עברנו הרבה מאוד ספקים לחתונה, לא צריך לספר לכם כמה יש כאלה בחתונה ועליו אנחנו ממליצים בעיניים עצומות.
הצג עוד

Sasha   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
את שי בחרנו מהספקים של גלריית לורנס. לי לאישתי אין ידע מוזיקלי רחב ורשימת שירים משלנו,לכן היה חשוב לנו למצוא די ג'יי שיידע לקלוט אותנו ואת אורחינו ולהתאים בעצמו את המוזיקה ואת זה שי עשה בהצלחה מרובה, ידע להציע לנו שירים וסגנונות מוזיקה מצויינים וגם ידע לתת מענה באירוע עצמו לבקשת האורחים. חוץ מהמקצעויות שלו שי אדם סופר נחמד ואנחנו ממליצים עליו בחום.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up