כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
בלונס - קרן פרידמן

בלונס - קרן פרידמן

אטרקציות וגימיקים לאירועים
טלפון:0508005553
95
99 מתוך 100
לפי 146 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
osnat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קרן הייתה אשת הקשר שלנו. נעימה מאוד. נותנת מענה בכל שאלה ובקשה. הבלונים יצאו משגעים. תמונות מגניבות. אורחים מגיל קטן ועד מבוגרים התלהבו מאוד והצטלמו בלי סוף עם הכובעים שהם עשו. תוספת מהממת לחתונה
הצג עוד

דנית   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום!!! דחינו את החתונה והם היו כל כך סבלניים דאגו לנו וקיבלנו שירות מעולה ונעים! הבלונים היו מדהימים, מושקעים וכולם עפו על זה! הרחבה הייתה כל כך צבעונית ויפה. אכן בחירה מנצחת !!!

kobikma85   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
התקשרנו לקרן בלי לדעת יותר מידי.. היא הסבירה לנו בידיוק מה מתאים, איזה כמות אנחנו צריכים ובאיזה שעה להרים את האנשים. והכל באווירה כייפית ורגועה למרות כל הלחץ לפני החתונה, שזה לא פחות חשוב. היה לנו את האפשרות לבחור מתוך הקטלוג שהיה עשיר בעשרות כתרים מיוחדים. ובתכלס. במסיבה עצמה, הגיע בעלה עם חיוך גדול ואמר לנו שלום, 10דק אחרי פשוט הרחבה היתה מלאה בכתרי בלונים וכמות האנרגיה והאנשים הכפילה את עצמה. קיבלנו מלא מחמאות על הכתרים שזה הרים את האווירה. ושהם חושבים שעבדו על הכתרים לפחות כמה ימים לפי העיצובים המיוחדים. פשוט כל כתר היה מיוחד בפני עצמו. ממש עבודה טובה.
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בחרתי בקרן לחתונה שלי אחרי שראיתי איזה יפה היא יודעת לצבוע ולהרים את הרחבה בחתונה של אחי, וזה לחלוטין השתלם! היה ככ צבעוני ויפה (תמונות יפהפיות!!) והרבה שמח! מהקטנים עד הגדולים, כולם חבשו כובעים צבעונים ושאר אביזרים:) פשוט תענוג אמיתי ולגמרי הרים את המסיבה;) הם באו בזמן, בחיוך רחב והרבה חום ולבביות והיה פשוט תענוג לעבוד איתם, מההתחלה ועד הסוף:) ממליצה בחום רב!!!!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו את הרעיון לכתרים מבלונים כשהיינו בחתונה של חברים. אחרי שדיברתי עם קרן בטלפון, ידעתי שאנחנו בידיים טובות. כתרי הבלונים הייתה האטרקציה היחידה שהזמנו לחתונה והאורחים השתגעו עליהם! מומלץ בחום - זה משמח, צובע את כל האירוע ונותן לאנשים מוטיבציה להצטרף לרחבה ולעשות שטויות :) היה ממש ממש כיף ומשמח בזכות הבלונים המושקעים והאיכותיים ובנוסף היו אטרקציות נוספות שקיבלנו בחבילה. שווה ביותר!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קרן אלופה ומוכשרת, הפכה לנו את הרחבה בתוך רגע לצבעונית וכייפית. היא הגיעה עם שפע של בלונים מעוצבים וזוג כובעים מיוחדים שבחרנו בשבילינו. היא מקסימה ונעימה, ממליצה בחום!

hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי שלפני 4 שנים קרן עשתה את הבלונים בחתונה של אחי, היה לנו ברור שניקח אותה גם לחתונה שלנו. הבלונים מושקעים בטירוף, מקפיצים את הרחבה ואת התמונות ועושים הרבה שמח! ממליצים (:
הצג עוד

Ohad   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לקרן הגענו בהמלצות מהאינטרנט ולאחר שראינו את התמונות מהאירועים החלטנו שאי אפשר לוותר על השירות שלה. קרן הייתה זמינה לכל שאלה ובקשה לפני האירוע. באירוע עצמו קרן הגיעה, הציגה את עצמה פרונטלית וניגשה לעבודה. תוך שנייה הרחבה התמלאה בכתרים מבלונים והמראה היה מרהיב! ניתן היה לראות שהושקעה הרבה מחשבה ועבודת אומן בכתרים וכמובן שהתוספות היה מדהימות כדוגמת הלימבו והלב ששימש כמסגרת. לאחר האירוע ולאחר הצפייה בתמונות לא היינו מוותרים לרגע על הבלונים!
הצג עוד

Vita   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
על הקרן המליצו בחום ואני מאוד מרוצה שהקשבתי להמלצה. רמת השירות ומקצועיות מעל הכל.
הצג עוד

סיוון וניר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
ממליצים בחום! משיחת הטלפון הראשונה ידענו שאנחנו מתעסקים עם מקצוענים מהשורה הראשונה. אחרי הפגישת היכרות עם שי הבנו שיש לנו מזל לעבוד עם בן אדם מדהים. הרוגע והשקט שהוא משרה חשובים מאוד ביום כזה. ממליצים בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up