כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אהבנו - צילום והפקות

אהבנו - צילום והפקות

צילום וידאו וסטילס
טלפון:050-7303701
93
98 מתוך 100
לפי 18 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nadia   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מקסימים, אדיבים , מהירים ומקצועיים!! כל מה שזוג מחפש ! עמית תודה שהפכת יום מושלם לזיכרון בלתי נשכח
הצג עוד

isr_bigman   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כל כך שמח על הבחירה.רק מילים טובות יש לי לומר.גם על המקצועיות, גם על המחיר (מול צלמים אחרי שלא חושב יותר "מקצועים" מאהבנו") וכמובן היחס האישי.ביום הארוע הגיע הבחור (לצערי לא זוכר את שמו) לאולם ולא הספיק לצלם, וכאשר אני הגעתי לאסוף אותה ישר סט צילומים איפה כמה איך מתיוכמובן בארוע עצמו, כל מקום ראיתי אותם על אף שהם היו בדיוק 2 אנשים היתה הרגשה של 300 צלמים.בקיצור תודה רבה.
הצג עוד

עמיר ושירן ארזה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין פה מספיק מקום וכנראה שיהיה לנו גם למצוא את המילים של מה שאנחנו בדיוק חושבים על השירות ואדיבות של עמית, סיון וכל צוות אהבנו!עוד מהפגישה הראשונה היה ברור שאנחנו יושבים מול צלם איכותי ומקצועי אבל הרבה יותר מזה מול פצצת אנרגיה אדירה!!! היה כיף גדול לשתף בחוויה שלנו וביום הגדול שלנו את עמית, סיון וצוות אהבנו! מקצועיים בטירוף, מצחיקים, אדיבים ותוספת גדולה מאד לחווית האירוע!תודה רבה לכם!אתם צוות צילום ואנשים מדהימים!!!!!!
הצג עוד

shahafdu   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
צילום איכותי וברמה גבוהה.הסטודיו של עמית מהמם ושידרג בהחלט את האלבום ואת הזיכרונות שיש לנו מהיום הזה.עמית עושה עבודה נהדרת בצילומי הסטודיו, ואלמוג הצלם היה מקסים לאורך כל היום, וגם כן צילם מדהים.עמית הגיב בסבלנות לכל בקשותינו, והיו הרבה :)מומלץ בחום !
הצג עוד

shmuliksid   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
נפגשנו עם עמית כ-5 חודשים לפני האירוע. על "אהבנו" הומלץ לנו בחום דרך גן האירועים בו התחתנו (אחוזת גן) .במקרה לפגישה עם עמית הלכנו יחד עם אמו של החתן . מהשנייה הראשונה היה לנו ברור שזה הסטודיו הנבחר. מלבד העובדה שהתמונות היו מאוד מרשימות והדוגמאות לסרטי ה-DVD הערוכים שראינו, מה שהכי עשה לנו את זה היה השירות.עמית היה מדהים מהרגע הראשון. היה הכי אנושי שאפשר. אפילו לפני שסגרנו הוא רצה לצלם אותנו בסטודיו כדי להראות לנו את התמונות שנוכל להחליט. קבלנו את ההרגשה הכי טובה שיש. מלבד הדברים שנסגרו בחוזה קבלנו הרבה מעבר. עמית כל הזמן היה זמין ופנוי לדרישות ולשאלות שלנו. תמיד נחמד, תמיד מחייך ותמיד דואג לכל. כל זה עוד לפני יום האירוע. ביום האירוע שאר הצוות תפקד מצויין! אנחנו מחכים לאלבום ולDVD בצפייה רבה.התמונות שקבלנו על הדיסק יצאו מדהימות. אי אפשר לומר דבר רע על האיכות ועל צורת הצילום. באמת שרק מילים טובות. אנחנו זוג שמאוד לא אוהב תמונות, והיום הפייסבוק שלנו מלא בתמונות מהחתונה וזה אומר הכל! עמית, תודה רבה לך ולכל הצוות על השירות ועל תיעוד היום המיוחד הזה שעברנו! ללא ספק עשינו בחירה נכונה, והרווחנו גם חבר על הדרך :)
הצג עוד

ortal_b123   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני התחתנתי ב13.03.2012, על עמית שמעתי מחברים, הפעם הראשונה שפגשתי אותו הייתה בסטודיו המדהים שלו שרק משתבח מיום ליום, סטודיו יחיד במינו בעיצוב מרשים, אני חייבת לציין את היחס החם והאישי של עמית, על הנתינה, האווירה הכיפית והביטחון שהרגשנו איתו ועם כל צוות העובדים שעובד איתו בצורה הכי מקצועית.שלא נדבר על התמונות המהממות שאנשים לא מפסיקים לדבר עליהן ולהחמיא לי ועד לסרט DVD שיצא בצורה איכותית ויפה. בכל אופן, להגיד יש המון, תגיעו לסטודיו ותגלו מקום שלא תפסיקו לדבר עליו.במשפט אחד אם אני אהבתי אתם בטוח תאהבו :)
הצג עוד

REUT6662   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין לנו איך לתאר את ההרגש שממנה יצאנו מעמית הצלם של אולפני אהבנו חוץ מבעל מקצוע נאמן ומקצוען , הרווחנו חבר לחיים. . . את עמית הכרנו שסגרנו צלם לחתונה ומשם... השמיים הם הגבול למה שבעל מקצוע יכול לתת. היום אחרי לידה ישר חשבתי על הבוק שאני עושה לבת שלי. ואכן עשיתי. אולפני "אהבנו-צילוםוהפקות" הם האולפנים הכי טובים לצילום וזה בדוק. הלוואי והייתי יכולה לשתף את כל הכלות והחתנים בהרגשה המצויינת והרושם המדהים שעלינו השאיר עמית המקסים. ממליצה בחום ומוכנה להמליץ גם בנייד. אין עליך עמית ושוב תודה. כל כלה וחתן שייבחרו בך, יודעים היטב לבחור צלם לימים המאושרים בחייהם. פגשנו הרבה צלמים בחיים אבל צלמים שאוהבים את עבודתם כמוך - יש רק אחד וזה אתה. אוהבים ומודים מהנשמה - אסי רעות ואורי חמדני.
הצג עוד

יפית ותומר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב 20/3/2012, את עמית בחרנו אחרי המלצה של חבר. מלבד העובדה שברמה הבינאישית מיד מתחברים אליו, גם אהבנו את הייחודיות של האלבומים שעשה ואת הסטודיו המהמם. גם באירוע שלנו הוא לא אכזב וצלם תמונות פשוט מדהימות. היום זרם בצחוק וכיף. בקיצור אנחנו ממליצים בחום! ברגע שתראו את האלבומים שלו תבינו שמדובר בצלם ייחודי וכשרוני. התקציר של דיוידי של האירוע מושלם וכך גם הסרט המלא פשוט איכותי וברמה גבוהה, קיבלנו המון מחמאות על צוות הצילום במהלך האירוע, וכל מי שרואה את התמונות לא מפסיק להתפעל!תודה רבה על הכל!
הצג עוד

אושרית וגבי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
תודה ענקית לצוות "אהבנו" !!סגרנו איתם אחרי שקראנו באינטרנט ביקורות טובות וראינו כמה אחרים שלא ממש התחברנו אליהם...אחרי שהעברנו יום נפלא - הבנו למה הביקורות היו כל כך טובות.!אחרי כל הצילומים עוד הספקתי לעשות פינישים אחרונים לשיער ולאיפור .באולם נעשתה עבודה פשוט מעולה !! המקצועיות אומרת הכל.ממליצים בחום רב,צוות נהדר, יחס חם ואישי ומחירים סבירים לכל כיס !
הצג עוד

yaelasi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מומלץ בחום ואהבה, ראשית הפגישה מול עמית היא חוויה מדובר באדם אמיתי כנה ומקסים. הסטודיו מהמם מבחוץ ומבפנים האןירה חמה ונכונה.אלמוג היה איתי כול הים הוא מקצועי שנון מצחיק וטוב לב אני מודה לכול הצלמים שבאמת לא הרגשתי אותם באירוע לא הציקו ורדפו ממש כמו המצלמה של האח הגדול שמה תמיד אבל מקצועית שלא מבחינים בה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up