כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
DJ ארתור גורדון

DJ ארתור גורדון

תקליטנים
טלפון: 054-4442251
95
99 מתוך 100
לפי 92 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
mashavelikiy   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בפגישה נינוחה וכייפית שבמהלכה ישר הבנו שארתור הולך להרים לנו את הרחבה. במהלך הקורונה הבנו שכנראה לא נעשה חתונה גדולה השנה וחשבנו לעשות אירוע מצומצם עם מוסיקת רקע בלבד. בסוף מצאנו מקום אידאלי לערוך את חתונת החלומות שלנו, ארתור היה זמין לנו והפך את האווירה בחתונה להכי טובה שיש! ארתור אין עלייך! המלצה חמה מאוד מאוד!
הצג עוד

בת-אל ואהרון   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שנפגשנו עם ארתור ידענו שזה התקליטן שאנחנו רוצים בחתונה שלנו. בחור רציני ומקצועי מאוד!
הצג עוד

Lynn   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי חיפושים נרחבים עצמאיים מצאנו את די ג׳יי ארתור גורדון דרך המלצה מהאולם. הוא היה הדי ג׳יי השלישי שפגשנו וכמו דייט מוצלח, אחרי כמה דקות ידענו שזהו זה, מצאנו את הדי ג׳יי שלנו לחתונה! לי ולבעלי יש טעם ממש שונה במוסיקה, הוא שרוף על מוסיקה אלקטרונית ואני יותר בכיוון של פופ MTV מיינסטרימי... ארתור צלח את הטיפול הזוגי הזה וגם את הקהל הלא פשוט שלנו. לי יש חברות פאקצות חולות פופ וניינטיז, הצד שלי הם משפחה עיראקית שדי בקטע הים תיכוני (ואני ובן זוגי פחות), אח רוקיסט, אחיינים שרופי סטטיק ובן אל, הצד של בעלי ממשפחה טורקית אסלית (עשו עלייה לפני עשור), היו לנו מלא אורחים אירופאים עם אף בשמיים, צעירים ומבוגרים... הכל. ואיכשהו - כולם היו על הרחבה כל הזמן!!! ועוד הייתה חתונה ביום ראשון במרץ! הכל בזכות איזון מושלם, מינונים נכונים של כל הסגנונות וקריאה נכונה של הקהל בכל רגע נתון. ושלא נדבר על האנרגיות הטובות שלו והחיוך התמידי!!! המחיר הוגן מאוד ואין תמורה יותר שווה מרחבה מלאה :) ממליצים בחום!!
הצג עוד

Sofia   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התאהבנו בארתור עוד בשיחת טלפון , הבחור הוא פצצת אנרגיה ושמחה : ) מאוד כובש , מצחיק ובכללי אדם שנעים להיות בחברתו :) מייד קבענו להיפגש אצלו במשרד . בפגישה היה מאוד קשוב וממש השלים לנו את המשפטים , כשהיינו קצת אבודים , ידע לכוון אותנו . יש לציין שכחוד שלפני חתונה קבע איתנו פגישת מוזיקה כדי להתמקצע על שיר סלואו, שבירת כוס וכניסה לחופה . בהמלצתו עשינו פלייליסט של שירים לקבלת פנים ששלחנו לו במייל ואכן זה היה הפייליסט בחתונה :) עברו שבועיים מאז החתונה , ועד עכשיו אנחנו מקבלים מחמאות על המוזיקה ברחבת הריקודים !אנשים פשוט לא הפסיקו לרקוד , השולחנות היו ריקים !בדיעבד גיליתי מחבר טוב שארתור מוכר , שהוא וחבריו היו במסיבות שלו , בקיצור זכינו :) די ג'יי מדהים ובן אדם מקסים :)
הצג עוד

Galit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מאושרת שבחרנו בארתור לאירוע שלנו התחתנו בשישי האחרון (21.12.18) והיה פשוט מדהים שירים מעולים מהעבר וההווה, אנרגיות מטורפות שהלהיבו את כולם ברחבה, קבלת פנים וחופה מרגשת אבל יותר מכל קשר אישי והדוק- היית איתנו מרגע הפגישה ועד רגע החתונה לכל שאלה ובקשה תמיד עם חיוך כובש ורצון לעשות טוב תודה על הכל!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
Dj ארתור גורדון האגדי החיבור והכימיה נוצרה מהפגישה הראשונה מהאספרסו הראשון. הגענו לארתור אחרי 3-4 תקליטנים שפחות התחברנו. ואו ואו ואו שבר את הרחבה. העיף אותנו באוויר. לא נתן לאורחים לשבת לשניה. ממליץ ממליץ ממליץ! תותח.
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
ארתור שלנו! היה לנו כ"כ כיף שבחרנו בך לחתונה שלנו! היו לנו יחסית הרבה מבוגרים ולמרות זאת הרחבה היתה מלאה, בזכותך! ארתור מקצוען אמיתי, כיפי ומצחיק, בהתחלה ישבנו במשרד שלו עם שתיה ופינוקים, והתכווננו על סגנון המוזיקה, או יותר נכון סגנונות כי די התפרסנו לו D: כל כיוון שזרקנו ישר הבין עניין והשמיע לנו שירים בסגנון שקלעו בול לרצוננו. תאכלס די התפזרנו כי חוץ מזה שאנחנו אוהבים כל מיני סגנונות שונים, היה לנו גם קהל די מעורב, רצינו קצת מזה וקצת מזה וקצת מזה וגם קצת מזה, נשמע כמו מתכון לאסון לא? אז לא. ארתור עשה מהמתכון הזה מטעמים. פשוט קלע בול! ידע לשלב הכל בצורה מושלמת וכולם התלהבו מהמוזיקה כי באמת הוא קלע לטעם של כולם. קצת קשה לזכור את ערב החתונה על פרטיו אבל משהו שאנו זוכרים בבירור - זה שפשוט השתוללנו על הרחבה כל הערב ולא ירדנו ממנה פרט להפסקות :) כבר מתגעגעים ארתור!!!
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
שלוש סיבות למה אתם חייבים לקחת את ארתור לחתונה שלכם: 1. הוא תותח על, המשיך להרקיד את האנשים גם אחרי שבע שעות ולא הסכים לסגור את המסיבה:) 2. לא ברור איך אבל הוא הצליח לשלב בצורה מדהימה לא רק בין שני הטעמים המוזיקליים המאוד שונים שלנו (בן זוגי חובב טראנסים ואני ילדת גלגלץ) אלא ככה שאפילו החברים של ההורים יצאו מרוצים. הבנאדם גאון. 3. הוא אפילו נתן לנו טרמפ למלון בסוף הערב. מלך! ארתור-מאיפה כל האנרגיות האלה?
הצג עוד

ויקי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ארתור המדהים!!! התאהבנו בך עוד משיחת הטלפון הראשונה, אתה הספק שהכי נהנינו לעבוד מולו בכל ההכנות, ובאירוע קלטת את הראש שלנו ושל האורחים והרמת אותנו!! אני הולכת להמליץ עליך לכל אדם שמתחתן בלב שלם! אפילו אנשים שלא התחברו לכל מיני סגנונות מוזיקה אמרו שאתה גאון, שהם כל כך נהנו מהריקודים בחתונה ומהנוכחות המדהימה שלך.
הצג עוד

Natalya   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
את ארתור המליצו לנו בחברת איזוויד - כי רצינו דיג׳יי שיהיה קשוב ומבין עבור הקהל הרוסי הרב שהיה לנו בחתונה. מהפגישה הראשונה הבנו שהוא הבן אדם המושלם עבורנו! ארתור היה לגמרי איתנו ובאותו הראש, ידע להציע את הדברים הנכונים לייעץ לנו בדיוק בדברים שהיינו צריכים. ביום החתונה המוזיקה הייתה מושלמת! הייתה הרמוניה נפלאה בין המוזיקה המתאימה קהל הבוגר יותר לבין הצעירים, לבין המוזיקה הישראלית למוזיקה הרוסית והרחבה לא הייתה ריקה אף פעם! שמעתי מהמון חברים שלי שלא הספיקו אפילו לאכול כי כל הזמן רצו להיות על רחבת הריקודים! באמת שאין לי מילים להודות לארתור על ערב מוזיקה מושלמת!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up