כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
עסק מאומת
רגעים נפלאים

רגעים נפלאים

צלמי סטילס
95
99 מתוך 100
לפי 40 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
בחרנו ברגעים נפלאים לאחר שראינו תמונות ואלבומים בשתי חתונות של חברים. וזאת אכן הייתה בחירה מוצלחת !! מיכל כל-כך נעימה!! הצוות שהיה איתנו ביום החתונה היה פשוט נפלא -אמיר צלם הסטילס ורולי צלם הוידאו מדהימים ביחס שלהם ובמקצועיות !!! גם עידן הצלם שהצטרף לאירוע עצמו היה נעים וכיפי ביותר. ממליצים בחום !! ! ! =)
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב16.5.17. מיכל והצוות שלה היו אחת הבחירות הכי טובות שלנו! כזוג שאכפת לו מאוד מצילום בפן האמנותי, מיכל והצוות המדהים שלה היו מקצועיים, כייפים, מלאי אנרגיות ופרגונים! ידעו לביים אותנו כשלא ידענו איך להצטלם וגם ידעו לעזוב אותנו כשהרגשנו יותר בנוח, הכל באווירה זורמת ונעימה. קיבלנו 4000 תמונות מ3 צלמים ואהבנו פשוט כל אחת מהן! גם האורחים פרגנו בטירוף, כשמלא אורחים מחליפים את התמונות פרופיל שלהם לתמונה מהחתונה שלנו, אפשר לדעת שהם מרוצים! מיכל ידעה לכוון את הצלמים להתמקד בפרטים הקטנים וגם לשים לב לאורחים היותר קרובים מהמשפחה והחברים. בקיצור, אל תתלבטו יותר, ממליצים מאוד מאוד!!!
הצג עוד

kaki   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מעולה. מיכל בחורה מקצועית ונעימה - החל מהפגישה הראשונה עד אחרי הארוע.

ליאת.פ.   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
חיפוש צלמים היה הקשה ביותר עבורנו בארגון החתונה כי רצינו צלם שיבין את הראש שלנו, יהיה אמנתי ומוכשר, וגם במחיר שפוי- ומיכל וצוות רגעים נפלאים ענו על כל הדרישות! אחת ה-בחירות הכי מדהימות חכמות וטובות שעשינו בחתונה!!! מיכל והצוות המקסים היו כ"כ נחמדים, זורמים, קלילים, קשובים. נהנינו מכל רגע איתם. והתמונות - פשוט מדהימות! לא יכולנו לבקש צילום טוב יותר לאירוע. הרגעים שעדשת המצלמה שלהם תפסה יקרים מפז ומתעדים את האירוע בצורה הטובה ביותר! תודה רבה רבה! אוהבים, ליאת ושי
הצג עוד

Elinor   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
תודה רבה למיכל המקסימה והצוות המדהים שלה על צילום מקצועי באווירה חמימה וקסומה! נהננו איתך מאוד, ועם יתר צוות הצלמים המקצועי. אין לי טיפת ספק שעשינו את הבחירה הטובה ביותר שיכולנו לעשות. התמונות מדהימות, וממתינים לכל היתר ולאלבומים בקוצר רוח! תודה על הכל, מעריכים ואוהבים, אלינור וליאור 30.6.16
הצג עוד

shirili17   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
מיכל המקסימה הייתה הצלמת של חברה שלי בחתונתה לפני כמה שנים. כשליוויתי את חברה שלי בחתונתה וראיתי את האינטרקציה של מיכל עם כולם- ידעתי שאני רוצה שהיא תהיה הצלמת בחתונה שלי כשאתחתן. ואכן, שנתיים אחרי הגעתי למיכל עם בעלי וגם הוא הוקסם מהמקצועיות שלה, מהאדיבות ומהנכונות להוציא אותנו הכי מרוצים שאפשר. מיכל תגרום לכם להרגיש בנוח בכל סיטואציה- ואנחנו מרוצים מהתוצאה! הצוות שלה מקסים ומשתלב איתה נהדר. ללא ספק ניפגש עם מיכל בשמחות נוספות! :)
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בחתונת צהריים ב-18.3. מיכל הייתה מדהימה מהרגע הראשון שנכנסנו לפגישה איתה, חביבה, מצחיקה וקלילה. כ-ל בקשה שהייתה לנו למיכל נענתה, ביקשנו "לא להרגיש" שמצלמים אותנו וכך זה היה! את התמונות קיבלנו ממש מהר ופשוט כל תמונה יצירתית, יפה ומרגשת ואפילו... קיבלנו הפתעה בקבלת התמונות. ממליצים בחום היה כיף אמיתי ומיכל והצוות שלה פשוט השתלבו נהדר באירוע :)
הצג עוד

Ethel   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב9.7.15 ובאמת המזכרות שנשארו לנו מרגעים נפלאים הם מדהימים ! מיכל מקצועית וממש מתוקה ומתחשבת המחיר יותר מהוגן והתמונות והסרטונים ברמה גבוהה מאוד ! אנחנו מציעי לכל אחד לקחת אותה כי בזכותה היום המאושר בחיינו נקלט באיכות מדהימה! תודה למיכל המדהימה על הכל !! הכל פשוט היה מהמם !
הצג עוד

ארבל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו למיכל דרך המלצות באינטרנט; מצאנו אישה מקסימה וחייכנית שכזה כיף להיות לידה. ראינו המון אלבומים שלה שהביאה איתה במיוחד לפגישה. לא בדקנו אחריה שום צלם. ביום עצמו כ"כ נהניתי להיות איתה בהכנות, פשוט כ-ל הזמן מחייכת מבעד למצלמה, ואי אפשר שלא להחזיר לה חיוך. (ואפילו עזרה בתסרוקת!) קלילה ונעימה, לא מעיקים בצילומי הכנות ולא באירוע. האורחים מאוד אהבו שלא הסתירו להם בחופה למשל ומתשומת הלב בריקודים. אחרי החתונה קיבלנו מעל 3000 תמונות! מיכל גם עיצבה לנו בחינם את ההזמנה והוסיפה לנו אלבום הורים שלישי מתנה!
הצג עוד

shnuki   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
הגענו למיכל דרך המלצה מחברים ושיטוט בין האתרים וההמלצות וברגע שנפגשנו איתה ידענו שהגענו למקום הנכון! בהתחלה לא כל כך ידענו מה אנחנו רוצים ולא רצינו סרט וידאו בכלל והיא- אחרי פגישה אחת הבינה בדיוק מה להתאים לנו ואנו מודים לה על כל רגע. מיכל הגיעה ליום החתונה כמובן לפני השעה שאמרה לנו ועם חיוך ענק על הפנים שלא ירד לרגע, הביאה איתה צוות מקסים ולכל אורך החתונה פשוט לא הרגשנו שהם שם, הם השתלבו בין האורחים, מחייכים כל הזמן... בסוף האירוע ולאחריו קיבלנו כל הזמן מחמאות על צוות הצילום שהיו נחמדים ולא הפריעו כמו שהרבה פעמים קורה באירועים כאלו... מיכל תיקתקה עבודה ושלחה לנו את התמונות ולאחר מכן את האלבומים והוידאו כל כך מהר ולנו נשארה העבודה הקשה- לבחור מספר מוגבל של תמונות מתוך אוסף צילומים יפיפיים! אין מה להגיד- עבודה מאוד מקצועית, כל דבר שביקשנו נענה במהירות ותמיד בנחמדות. נשאר לנו זכרון מתוק מהיום המיוחד הזה והרבה בזכותם. ממליצים בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up